logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Selectivv z nowym dyrektorem odpowiedzialnym za rozwój na rynkach międzynarodowych

  PR 20.11.2018, przeczytano 325 razy

Selectivv pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy, Selectivv zdecydował się na współpracę z nowym dyrektorem, który będzie odpowiedzialny za rozwój firmy za granicą oraz realizowane projekty międzynarodowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/selectivv-z-nowym-dyrektorem-odpowiedzialnym-za-rozwoj-na-rynkach-miedzynarodowych,380213,artykul.html

Selectivv działa na rynku od 2015 roku i zatrudnia aktualnie ponad 30 osób w kraju oraz współpracuje z kilkunastoma osobami za granicą. Firma posiada biura w Rumunii i na Węgrzech oraz przedstawicieli w innych państwach Europy Środkowo-Wschodniej.  Technologia Selectivv nie jest ograniczona terytorialnie. Pozwala na realizację kampanii reklamowych oraz zbieranie i analizę danych o użytkownikach mobile w dowolnym miejscu na świecie. W związku z rosnącym zainteresowaniem  spoza Polski oraz dynamicznym rozwojem międzynarodowej oferty do Selectivv dołączył Henryk Dyjas. Od początku listopada objął on stanowisko International Sales Directora.   

Henryk Dyjas ma bogate doświadczenie w dziedzinie konsultingu biznesowego oraz marketingu. Pracował dla takich marek jak Stary Browar w Poznaniu, BMW, Mini oraz Land Rover. Od 2005 roku związany był z Australijską Agencją Marketingową, gdzie realizował kampanie o zasięgu globalnym. Po powrocie do kraju prowadził działania dla Polskiej Telefonii Cyfrowej (m.in. dla marek ERA oraz Heyah) oraz współpracował z firmą Hill and Knowlton jako Associate Director. W 2008 roku założył firmę doradczą Protago Consulting, gdzie objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego. Firma oferuje swoje usługi w Europie oraz na Bliskim Wschodzie m.in. Sułtanacie Omanu oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Henryk Dyjas mówi w pięciu językach: angielskim, arabskim, niemieckim, rosyjskim i polskim. Jest absolwentem ekonomii West Pomeranian Business School w Szczecinie, studiował marketing oraz finanse i bankowość w USA.

W Selectivv Henryk Dyjas zajmie się rozwojem firmy na rynkach międzynarodowych, w tym nadzorem nad pracą działu International. Będzie również odpowiadał za współpracę z partnerami i domami mediowymi na rynkach zagranicznych oraz za zarządzanie międzynarodowymi projektami firmy. W zakres jego kompetencji wchodzi również tworzenie nowych biur Selectivv za granicą.

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764