logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Semcore pierwszym polskim partnerem Prestashop

  PR 22.10.2019, przeczytano 868 razy

E-commerce rozwija się w szaleńczym tempie, co wynika ze stale rosnących potrzeb konsumentów i zwiększających się możliwości sprzedawców internetowych. Polscy e-sprzedawcy mogą teraz liczyć na dodatkowe wsparcie, jakie zapewni im współpraca agencji Semcore z PrestaShop.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/semcore-pierwszym-polskim-partnerem-prestashop,384423,artykul.html

Sprzedaż w Internecie stawia przed właścicielami e-sklepów niekończące się wyzwania. Konsumenci stają się coraz bardziej świadomi, rosną ich wymagania, a konkurencja nie pozwala zostawać w tyle. Potrzebne są więc innowacje i solidne wsparcie ze strony specjalistów ds. marketingu, UX czy SEO. Najwięcej jednak można zyskać, kiedy dwa zespoły ekspertów rozpoczynają współpracę, której efekty będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych. Tego waśnie należy spodziewać się po tym jak poznańska agencja Semcore połączyła swe siły z platformą PrestaShop, która zrzesza ponad 300 000 właścicieli sklepów online.

Semcore jest agencją interaktywną, która specjalizuje się w obsłudze firm w zakresie marketingu internetowego. Pomaga im maksymalizować sprzedaż poprzez zwiększenie ich widoczności w Internecie, pozyskiwanie ruchu w e-sklepie czy optymalizację konwersji. Utalentowany zespół wyznaje naukowe podejście do marketingu - za sprawą SemcoreLAB tworzy technologie marketingowe oraz CSR. To instytucja, która powstała, aby efektywnie zarządzać innowacją. Ideą jest tworzenie nowych technologii zwiększających sprzedaż w Internecie. Drogę do celu wyznacza odkrywanie, testowanie i wdrażanie rozwiązań, które mają unikalne propozycje wartości. Jest to możliwe dzięki współpracy ekspertów Semcore z Uczelniami i studentami (Politechnika Poznańska, Wyższa Szkoła Bankowa Poznań). Poprzez działania SemcoreLAB agencja wspiera potencjał młodych talentów, które rozwijają się pod okiem największych ekspertów w branży.

Nietypowe metody pracy oraz odniesione sukcesy stały się punktem wyjścia do rozmów z przedstawicielami PrestaShop, którzy ogłosili Semcore swoim partnerem. Na tej decyzji zaważył fakt, że Semcore jest na ten moment najbardziej wyspecjalizowaną polską agencją w zakresie SXO, czyli łączenia działań SEO z projektowaniem UX. Tym samym jest to pierwsza agencja marketingowa w Polsce, której udało się uzyskać tytuł partnerski.

- Z przyjemnością witamy na pokładzie naszego nowego partnera - agencję marketingową Semcore. Z niecierpliwością oczekujemy nawiązania wyjątkowej współpracy, aby zaoferować polskim sprzedawcom najlepsze rozwiązania w zakresie SEO, SEM i UX – mówi Monica Lobo, International Agency Account Manager z PrestaShop.

Współpraca ma na celu wsparcie rozwoju e-commerce. Do tej pory PrestaShop udostępniał kompletne, innowacyjne i skuteczne rozwiązania, dzięki którym można było w łatwy sposób założyć sklep online i rozpocząć sprzedaż internetową. Semcore dostarczy nowych narzędzi i technologii, które zapewnią rozwój i pozwolą zwiększyć sprzedaż.

- Aby osiągnąć sukces w branży e-commerce trzeba połączyć kilka kluczowych obszarów, m.in. dobór odpowiedniej strategii marketingowej, czy przemyślaną optymalizację doświadczeń użytkownika w sklepie, czyli skorelowanych działań SEO z projektowaniem UX (SXO). Nie możemy zapominać również o rzetelnej i regularnej analizie działań, która jest dla nas potężnym kompendium wiedzy do dalszego rozwoju - komentuje Marcin Stypuła, właściciel agencji Semcore. - Tylko w synergii działań jesteśmy w stanie skutecznie zaprojektować wzrost sprzedaży. W Semcore doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego nawiązanie współpracy z PrestaShop to dla nas swego rodzaju punkt zwrotny - dodaje.

Tytuł partnera to dla Semcore nie tylko nobilitacja wynikająca z przynależności do elitarnego grona współpracujących ze sobą firm, ale i okazja do dzielenia się wiedzą. Dzięki partnerstwu otrzyma dostęp do platformy wymiany know-how z zagranicznymi podmiotami oraz do uczestnictwa w dedykowanych wydarzeniach. Ponadto zyska możliwość obserwacji skuteczności rozwiązań wdrażanych m.in. na rynkach globalnych, a co za tym idzie pozyskania unikatowej wiedzy.

- Za sprawą SemcoreLAB ta wiedza zostanie wykorzystana na rzecz skutecznych działań dla naszych klientów. To korzyść dla wielu firm, ponieważ  PrestaShop jest najpopularniejszym silnikiem e-commerce w Polsce – wykorzystuje go 52% właścicieli sklepów i programistów – przekonuje Marcin Stypuła. Celem jest więc zwiększenie skuteczności zakupowej użytkowników, co przełoży się na zadowolenie obecnych i przyszłym klientów Semcore.

Rangę partnerstwa podnosi fakt, że społeczność Presty liczy już ponad milion członków, tysiące współautorów i partnerskich agencji. Od teraz da się wśród nich odczuć silny polski akcent, co dla Semcore stanowi powód do dumy.

Branża e-commerce z roku na rok notuje coraz większą dynamikę wzrostu i rozwoju. Z najnowszego raportu Gemius wynika, że w 2019 odsetek kupujących przez Internet wyniósł aż 62%, czyli o 6 p.p. więcej niż rok temu. Kolejne dane z raportu jasno wskazują na to, że e-commerce skazana jest na poszukiwanie nowych rozwiązań i stałe usprawniania procesu sprzedaży. Łączenie sił przez najlepszych ekspertów zapewnia im wzajemne wsparcie lecz dla e-commerce to coś znaczenie więcej. To gwarancja dalszego rozwoju całej branży i szansa na opracowanie rewolucyjnych rozwiązań, z czego skorzysta cała społeczność internetowa.

Źródło: Semcore

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764