logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Semilac i Deezee łączą siły we wspólnym aliansie marketingowym

  PR 02.08.2018, przeczytano 983 razy
ilustracjastrzałka

DeeZee.pl, lider sklepów internetowych oferujących kobiece obuwie, oraz Semilac, producent lakierów hybrydowych numer 1 w Polsce*, nawiązują współpracę i tworzą zintegrowaną kampanię digitalową skierowaną do kobiet. Obie marki odnoszą ogromne sukcesy angażując swoją społeczność w social media, dlatego cross-promocja pozwoliła na umocnienie silnej pozycji brandów i poszerzenie grupy docelowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/semilac-i-deezee-lacza-sily-we-wspolnym-aliansie-marketingowym,37466,artykul.html

Marka DeeZee doskonale wie, jak budować relacje z klientami w kanałach społecznościowych, zajmując pozycję lidera (czerwiec 2018, raport Sotrender) pod względem zasięgów i zaangażowania na Facebooku i Instagramie we wszystkich zgłoszonych kategoriach: handlu, e-commerce, obuwiu i modzie. Semilac z kolei jest obecnie liderem pod względem zaangażowania i liczby obserwujących na Instagramie w branży kosmetycznej (raport Sotrender) oraz najpopularniejszym brandem w kategorii kosmetyków, który w rankingu 'Social Index' wyprzedza czołowych gigantów kosmetycznych. W lipcu br. obie firmy posiadające spójną wizję, opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment, zdecydowały się na współpracę w tworzeniu wspólnych działań digitalowych, z naciskiem na social media.

- Semilac zawsze stawiał na innowacje, więc alians marketingowy z marką DeeZee, będącą nr 1 pod względem zaangażowania w wielu kategoriach (handel, e-commerce, obuwie, moda), jest dla nas kolejnym krokiem ku budowaniu mocnej pozycji w obszarze digital. Współpraca opiera się na wzajemnym partnerstwie, wsparciu w poszczególnych akcjach marketingowych i dzieleniu się swoim know-how. Oprócz silnych działań crossowych w social media, planujemy wiele akcji dodatkowych, również w obszarze offline. - Karolina Przybylska, Influencer Manager Semilac

Marka  DeeZee ze względu na pozycję lidera w e-commerce  kreuje trendy nie tylko w obszarze obuwia kobiecego, ale również social media.

- Wizje DeeZee i Semilac spotkały się we wspólnym punkcie:  chcemy pokazać kobietom jak wiele mogą osiągnąć i jak olbrzymia tkwi w nich siła. Wychodząc z tego założenia zbudowaliśmy wspólną komunikację, która idealnie łączy najsilniejsze strony obu marek, stanowiąc nową wartość dla wspólnego grona klientek. - Małgorzata Żak, Public Relations Specialist DeeZee

Kolaboracja marek obejmuje wspólne treści na Facebooku i Instagramie. DeeZee promuje swoje produkty wraz z lakierami hybrydowymi Semilac, podkreślając istotę pedicure przy zakupie odpowiednich butów. Marka lakierów z kolei repostuje zdjęcia i promuje produkty partnera na swoich kanałach social media. Dodatkowo na stronie sklepu Semilac można wybrać landing page całkowicie dedykowany tematyce pedicure, natomiast w zakładce „stylizacje” klienci odnajdą inspiracje z wykorzystaniem butów DeeZee. Partnerzy planują również wspólne konkursy w social media, mailingi, samplingi i zintegrowaną współpracę z influencerkami. Firmy nie wykluczają wspólnych projektów w obszarze offline. Dotychczas, marka DeeZee była gościem specjalnym urodzinowego pokazu marki Semilac w Warszawie, gdzie miała swoją własną strefę oraz sponsorowała nagrody dla laureatek konkursów. W pierwszej połowie sierpnia DeeZee będzie gospodarzem eventu opartego na sile kobiet - wspólnego claimu obu marek. Razem z marką Semilac zaprezentują nowatorski projekt, który jest owocem wielomiesięcznej wytężonej współpracy.

Źródło: Semilac

Dodatkowe informacje:

*Według badań Kantar Millward Brown aż 67% użytkowniczek hybrydy wybiera lakiery hybrydowe Semilac. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie kobiet w wieku 18-65 lat w listopadzie 2017.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764