logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Semilac i Deezee łączą siły we wspólnym aliansie marketingowym

  PR 02.08.2018, przeczytano 607 razy
ilustracjastrzałka

DeeZee.pl, lider sklepów internetowych oferujących kobiece obuwie, oraz Semilac, producent lakierów hybrydowych numer 1 w Polsce*, nawiązują współpracę i tworzą zintegrowaną kampanię digitalową skierowaną do kobiet. Obie marki odnoszą ogromne sukcesy angażując swoją społeczność w social media, dlatego cross-promocja pozwoliła na umocnienie silnej pozycji brandów i poszerzenie grupy docelowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/semilac-i-deezee-lacza-sily-we-wspolnym-aliansie-marketingowym,37466,artykul.html

Marka DeeZee doskonale wie, jak budować relacje z klientami w kanałach społecznościowych, zajmując pozycję lidera (czerwiec 2018, raport Sotrender) pod względem zasięgów i zaangażowania na Facebooku i Instagramie we wszystkich zgłoszonych kategoriach: handlu, e-commerce, obuwiu i modzie. Semilac z kolei jest obecnie liderem pod względem zaangażowania i liczby obserwujących na Instagramie w branży kosmetycznej (raport Sotrender) oraz najpopularniejszym brandem w kategorii kosmetyków, który w rankingu 'Social Index' wyprzedza czołowych gigantów kosmetycznych. W lipcu br. obie firmy posiadające spójną wizję, opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment, zdecydowały się na współpracę w tworzeniu wspólnych działań digitalowych, z naciskiem na social media.

- Semilac zawsze stawiał na innowacje, więc alians marketingowy z marką DeeZee, będącą nr 1 pod względem zaangażowania w wielu kategoriach (handel, e-commerce, obuwie, moda), jest dla nas kolejnym krokiem ku budowaniu mocnej pozycji w obszarze digital. Współpraca opiera się na wzajemnym partnerstwie, wsparciu w poszczególnych akcjach marketingowych i dzieleniu się swoim know-how. Oprócz silnych działań crossowych w social media, planujemy wiele akcji dodatkowych, również w obszarze offline. - Karolina Przybylska, Influencer Manager Semilac

Marka  DeeZee ze względu na pozycję lidera w e-commerce  kreuje trendy nie tylko w obszarze obuwia kobiecego, ale również social media.

- Wizje DeeZee i Semilac spotkały się we wspólnym punkcie:  chcemy pokazać kobietom jak wiele mogą osiągnąć i jak olbrzymia tkwi w nich siła. Wychodząc z tego założenia zbudowaliśmy wspólną komunikację, która idealnie łączy najsilniejsze strony obu marek, stanowiąc nową wartość dla wspólnego grona klientek. - Małgorzata Żak, Public Relations Specialist DeeZee

Kolaboracja marek obejmuje wspólne treści na Facebooku i Instagramie. DeeZee promuje swoje produkty wraz z lakierami hybrydowymi Semilac, podkreślając istotę pedicure przy zakupie odpowiednich butów. Marka lakierów z kolei repostuje zdjęcia i promuje produkty partnera na swoich kanałach social media. Dodatkowo na stronie sklepu Semilac można wybrać landing page całkowicie dedykowany tematyce pedicure, natomiast w zakładce „stylizacje” klienci odnajdą inspiracje z wykorzystaniem butów DeeZee. Partnerzy planują również wspólne konkursy w social media, mailingi, samplingi i zintegrowaną współpracę z influencerkami. Firmy nie wykluczają wspólnych projektów w obszarze offline. Dotychczas, marka DeeZee była gościem specjalnym urodzinowego pokazu marki Semilac w Warszawie, gdzie miała swoją własną strefę oraz sponsorowała nagrody dla laureatek konkursów. W pierwszej połowie sierpnia DeeZee będzie gospodarzem eventu opartego na sile kobiet - wspólnego claimu obu marek. Razem z marką Semilac zaprezentują nowatorski projekt, który jest owocem wielomiesięcznej wytężonej współpracy.

Źródło: Semilac

Dodatkowe informacje:

*Według badań Kantar Millward Brown aż 67% użytkowniczek hybrydy wybiera lakiery hybrydowe Semilac. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie kobiet w wieku 18-65 lat w listopadzie 2017.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Owens-Illinois (O-I) poinformował o instalacji pierwszego w Europie pieca wykorzystującego całkowicie innowacyjną technologię wytopu szkła. Piec skonstruowany w oparciu o technologię MAGMA (Modular Advanced Glass Manufacturing Asset) wraz z wysoce elastyczną linią produkcyjną zostanie umieszczony w zakładzie w Holzminden (Dolna Saksonia, Niemcy).
Eko biuro dla tworzących przyszłość projektu Robert Majkut Design
Studio Robert Majkut Design na zlecenie Alior Bank zaprojektowało biuro łączące w sobie design, technologię oraz dbałość o ekologię. Biuro RBL_ to jedna z najbardziej zaawansowanych przestrzeni do pracy. Począwszy od projektu, poprzez dobór partnerów, kończąc na realizacji  - wszystkie szczegóły zostały starannie dobrane tak, by spełniały oczekiwania Klienta.
Walk Creative rozpoczyna współpracę z Moët Hennessy Polska. Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii „Polish Welcomes”dla Belvedere Vodka, pierwszej na świecie wódki super premium. Współpracę nawiązano w wyniku przeglądu ofert.
SAW: najlepsze dyplomy 2018/2019 z architektury wnętrz ASP w Warszawie
Już 18 listopada br. w siedzibie SARP na ul. Foksal 2 w Warszawie rozpocznie się wystawa najlepszych prac dyplomowych absolwentów warszawskiego Wydziału Architektury Wnętrz ASP 2018/2019. Wystawa jest wynikiem współpracy uczelni ze Stowarzyszeniem Architektów Wnętrz, które postanowiło nagrodzić najzdolniejszych studentów i zaprezentować ich prace szerokiemu gronu odbiorców.
Limitowane pudełka Burger King wyprzedane
Są ludzie, którzy wyrzucają pudełka. Nie mówmy o nich. Ponieważ z tym pudełkiem zamiast się rozstawać, lepiej się pokazać. Limitowana edycja opakowań Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski, wyprzedała się w poniedziałek w ciągu trzech godzin w CL20 w Warszawie. Kolejna partia jeszcze przed weekendem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764