DeeZee.pl, lider sklepów internetowych oferujących kobiece obuwie, oraz Semilac, producent lakierów hybrydowych numer 1 w Polsce*, nawiązują współpracę i tworzą zintegrowaną kampanię digitalową skierowaną do kobiet. Obie marki odnoszą ogromne sukcesy angażując swoją społeczność w social media, dlatego cross-promocja pozwoliła na umocnienie silnej pozycji brandów i poszerzenie grupy docelowej.
Marka DeeZee doskonale wie, jak budować relacje z klientami w kanałach społecznościowych, zajmując pozycję lidera (czerwiec 2018, raport Sotrender) pod względem zasięgów i zaangażowania na Facebooku i Instagramie we wszystkich zgłoszonych kategoriach: handlu, e-commerce, obuwiu i modzie. Semilac z kolei jest obecnie liderem pod względem zaangażowania i liczby obserwujących na Instagramie w branży kosmetycznej (raport Sotrender) oraz najpopularniejszym brandem w kategorii kosmetyków, który w rankingu 'Social Index' wyprzedza czołowych gigantów kosmetycznych. W lipcu br. obie firmy posiadające spójną wizję, opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment, zdecydowały się na współpracę w tworzeniu wspólnych działań digitalowych, z naciskiem na social media.
- Semilac zawsze stawiał na innowacje, więc alians marketingowy z marką DeeZee, będącą nr 1 pod względem zaangażowania w wielu kategoriach (handel, e-commerce, obuwie, moda), jest dla nas kolejnym krokiem ku budowaniu mocnej pozycji w obszarze digital. Współpraca opiera się na wzajemnym partnerstwie, wsparciu w poszczególnych akcjach marketingowych i dzieleniu się swoim know-how. Oprócz silnych działań crossowych w social media, planujemy wiele akcji dodatkowych, również w obszarze offline. - Karolina Przybylska, Influencer Manager Semilac
Marka DeeZee ze względu na pozycję lidera w e-commerce kreuje trendy nie tylko w obszarze obuwia kobiecego, ale również social media.
- Wizje DeeZee i Semilac spotkały się we wspólnym punkcie: chcemy pokazać kobietom jak wiele mogą osiągnąć i jak olbrzymia tkwi w nich siła. Wychodząc z tego założenia zbudowaliśmy wspólną komunikację, która idealnie łączy najsilniejsze strony obu marek, stanowiąc nową wartość dla wspólnego grona klientek. - Małgorzata Żak, Public Relations Specialist DeeZee
Kolaboracja marek obejmuje wspólne treści na Facebooku i Instagramie. DeeZee promuje swoje produkty wraz z lakierami hybrydowymi Semilac, podkreślając istotę pedicure przy zakupie odpowiednich butów. Marka lakierów z kolei repostuje zdjęcia i promuje produkty partnera na swoich kanałach social media. Dodatkowo na stronie sklepu Semilac można wybrać landing page całkowicie dedykowany tematyce pedicure, natomiast w zakładce „stylizacje” klienci odnajdą inspiracje z wykorzystaniem butów DeeZee. Partnerzy planują również wspólne konkursy w social media, mailingi, samplingi i zintegrowaną współpracę z influencerkami. Firmy nie wykluczają wspólnych projektów w obszarze offline. Dotychczas, marka DeeZee była gościem specjalnym urodzinowego pokazu marki Semilac w Warszawie, gdzie miała swoją własną strefę oraz sponsorowała nagrody dla laureatek konkursów. W pierwszej połowie sierpnia DeeZee będzie gospodarzem eventu opartego na sile kobiet - wspólnego claimu obu marek. Razem z marką Semilac zaprezentują nowatorski projekt, który jest owocem wielomiesięcznej wytężonej współpracy.
Źródło: Semilac