logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Semilac i Deezee łączą siły we wspólnym aliansie marketingowym

  PR 02.08.2018, przeczytano 640 razy
ilustracjastrzałka

DeeZee.pl, lider sklepów internetowych oferujących kobiece obuwie, oraz Semilac, producent lakierów hybrydowych numer 1 w Polsce*, nawiązują współpracę i tworzą zintegrowaną kampanię digitalową skierowaną do kobiet. Obie marki odnoszą ogromne sukcesy angażując swoją społeczność w social media, dlatego cross-promocja pozwoliła na umocnienie silnej pozycji brandów i poszerzenie grupy docelowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/semilac-i-deezee-lacza-sily-we-wspolnym-aliansie-marketingowym,37466,artykul.html

Marka DeeZee doskonale wie, jak budować relacje z klientami w kanałach społecznościowych, zajmując pozycję lidera (czerwiec 2018, raport Sotrender) pod względem zasięgów i zaangażowania na Facebooku i Instagramie we wszystkich zgłoszonych kategoriach: handlu, e-commerce, obuwiu i modzie. Semilac z kolei jest obecnie liderem pod względem zaangażowania i liczby obserwujących na Instagramie w branży kosmetycznej (raport Sotrender) oraz najpopularniejszym brandem w kategorii kosmetyków, który w rankingu 'Social Index' wyprzedza czołowych gigantów kosmetycznych. W lipcu br. obie firmy posiadające spójną wizję, opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment, zdecydowały się na współpracę w tworzeniu wspólnych działań digitalowych, z naciskiem na social media.

- Semilac zawsze stawiał na innowacje, więc alians marketingowy z marką DeeZee, będącą nr 1 pod względem zaangażowania w wielu kategoriach (handel, e-commerce, obuwie, moda), jest dla nas kolejnym krokiem ku budowaniu mocnej pozycji w obszarze digital. Współpraca opiera się na wzajemnym partnerstwie, wsparciu w poszczególnych akcjach marketingowych i dzieleniu się swoim know-how. Oprócz silnych działań crossowych w social media, planujemy wiele akcji dodatkowych, również w obszarze offline. - Karolina Przybylska, Influencer Manager Semilac

Marka  DeeZee ze względu na pozycję lidera w e-commerce  kreuje trendy nie tylko w obszarze obuwia kobiecego, ale również social media.

- Wizje DeeZee i Semilac spotkały się we wspólnym punkcie:  chcemy pokazać kobietom jak wiele mogą osiągnąć i jak olbrzymia tkwi w nich siła. Wychodząc z tego założenia zbudowaliśmy wspólną komunikację, która idealnie łączy najsilniejsze strony obu marek, stanowiąc nową wartość dla wspólnego grona klientek. - Małgorzata Żak, Public Relations Specialist DeeZee

Kolaboracja marek obejmuje wspólne treści na Facebooku i Instagramie. DeeZee promuje swoje produkty wraz z lakierami hybrydowymi Semilac, podkreślając istotę pedicure przy zakupie odpowiednich butów. Marka lakierów z kolei repostuje zdjęcia i promuje produkty partnera na swoich kanałach social media. Dodatkowo na stronie sklepu Semilac można wybrać landing page całkowicie dedykowany tematyce pedicure, natomiast w zakładce „stylizacje” klienci odnajdą inspiracje z wykorzystaniem butów DeeZee. Partnerzy planują również wspólne konkursy w social media, mailingi, samplingi i zintegrowaną współpracę z influencerkami. Firmy nie wykluczają wspólnych projektów w obszarze offline. Dotychczas, marka DeeZee była gościem specjalnym urodzinowego pokazu marki Semilac w Warszawie, gdzie miała swoją własną strefę oraz sponsorowała nagrody dla laureatek konkursów. W pierwszej połowie sierpnia DeeZee będzie gospodarzem eventu opartego na sile kobiet - wspólnego claimu obu marek. Razem z marką Semilac zaprezentują nowatorski projekt, który jest owocem wielomiesięcznej wytężonej współpracy.

Źródło: Semilac

Dodatkowe informacje:

*Według badań Kantar Millward Brown aż 67% użytkowniczek hybrydy wybiera lakiery hybrydowe Semilac. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej grupie kobiet w wieku 18-65 lat w listopadzie 2017.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany organizacyjne w Igepa Polska
Od 16 marca 2020 roku następuje zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Igepa Polska, Spółki będącej jednym z czołowych dystrybutorów papierów poligraficznych, podłoży do opakowań, papierów biurowych oraz materiałów dla reklamy.
Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa
Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne...
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
Hasła reklamowe układane przez roboty bardziej chwytliwe niż te wymyślone przez człowieka
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
Nowe twarze Calzedonia
Aktorka, modelka, youtuberka. Trzy zupełnie różne kobiety, osobowości i typy urody. Wszystkie dołączyły do rodziny Calzedonia. Marka do tegorocznej współpracy zaprosiła aktorkę Agnieszkę Więdłochę, modelkę i uczestniczkę programu „Top Model” Karolinę Pisarek oraz Youtuberkę Radzką, czyli Magdalenę Kanoniak. Każda z nich reprezentuje zupełnie inny...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764