logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Semilac i Yes we wspólnym marketingowym sojuszu

  PR 03.09.2018, przeczytano 963 razy
ilustracjastrzałka

Semilac podjął kolejną współpracę z polską marką. Tym razem producent lakierów hybrydowych i kosmetyków kolorowych połączył siły z producentem biżuterii YES, tworząc szereg wspólnych działań marketingowych. Obie marki połączyło zamiłowanie do kobiecego piękna, spójność idei i nieszablonowe podejście do komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/semilac-i-yes-we-wspolnym-marketingowym-sojuszu,37766,artykul.html

Niedawno marka Semilac ogłosiła alians marketingowy z jednym z najpopularniejszych internetowych sklepów obuwniczych w Polsce – DeeZee. Owocna współpraca stała się bazą do rozpoczęcia nowych kolaboracji. Kolejną firmą, która dołączyła do grona partnerów marketingowych Semilac, jest polski producent biżuterii YES.

- Jesteśmy bardzo dumni, że do grona marek współpracujących z Semilac, dołącza polska marka YES. Kobiety kochają biżuterię, a dla naszych klientek ozdoby są idealnym uzupełnieniem stylizacji. Marka YES, podobnie jak my, promuje ideę siły kobiet. Zgodność celów i przekonań ma dla nas bardzo duże znaczenie przy wyborze partnerów. Jesteśmy pewni, że dotychczasowe projekty i te które są dopiero przed nami, wniosą nową wartość dla naszych klientek, i pozytywnie zaskoczą je nietuzinkowym i innowacyjnym podejściem. - Karolina Przybylska, Influencer Manager marki Semilac.

ilustracjastrzałka

Działania obu firm obejmują wzajemną promocję w kanałach social media. Semilac prezentuje biżuterię YES wraz z dopasowanymi do niej stylizacjami paznokci zgodnymi z aktualnymi trendami. Z kolei YES podkreśla rolę manicure jako idealnego dodatku do biżuterii w swoich publikacjach.

Oprócz prowadzenia wspólnych działań digitalowych, YES bierze udział w eventach organizowanych przez Semilac. Marka jest sponsorem nagród na pokazach oraz eventach promujących nowe produkty. We wrześniu klientki Semilac będą mogły posłuchać porad ekspertów z zakresu doboru biżuterii na największych targach kosmetycznych w Polsce, w Warszawie.

Producent lakierów hybrydowych został także partnerem 10 Jubileuszowej edycji  Kalendarza YES, który jest nieodłącznym elementem komunikacji marki. Manicurzystki Semilac zadbały o manicure modelki Zosi Nowak, a efekty pracy będzie można podziwiać już niebawem.

Biżuteria YES została również zaprezentowana w najnowszym jesiennym numerze kwartalnika wydawanego przez markę Semilac – Manifique Magazine, który trafi do sprzedaży na początku września.

ilustracjastrzałka

Obie marki czerpią szereg korzyści z połączenia wspólnych sił. Cross-promocja ma bowiem pozwolić na umocnienie pozycji obu brandów i poszerzenie grupy docelowej. Firmy realizują spójną wizję opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment:

- Polskie marki trzymają się razem. Wspólnie z Semilac wspieramy kobiety – siła koloru i biżuteria to duet, który w unikalny sposób podkreśla ich indywidualność i wewnętrzny blask! Do wszystkich wspólnych działań podchodzimy z takim samym zaangażowaniem, jak do naszych klientek. Dlatego też wierzymy, że współpraca okaże się niezwykle owocna i pozwoli nam na dotarcie do jak największej grupy wyjątkowych osób! - Monika Klejewska, Marketing Manager YES.

W najbliższym czasie obie marki planują nowe aktywacje w obszarze digital i offline. Klientki będą mogły skorzystać z aktywacji konkursowych czy rabatowych.

Źródło: Semilac

www.semilac.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764