logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seminarium „Kodak Workflow Day”

  PR 02.01.2019, przeczytano 350 razy

Firma Kodak Polska zaprasza użytkowników systemu Kodak Prinergy Workflow na kolejną edycję seminarium „Kodak Workflow Day”. Odbędzie się ono 16 stycznia w hotelu Holiday Inn w Łodzi. Organizatorzy przygotowali rozbudowaną agendę spotkania, w której dominować  będzie tematyka związana z oprogramowaniem i procesami automatyzacji produkcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seminarium-_kodak-workflow-day_,380657,artykul.html

- Spotkanie jest czwartym już seminarium z tego cyklu, jakie organizuje firma Kodak Polska – mówi Anna Kołodziejczyk, Marketing Manager Poland, EE, GRC, Nordic & Benelux, Print Systems Division w firmie Kodak. - Co roku gromadzi ono specjalistów, którzy na co dzień pracują z systemem Kodak Prinergy. Jak zawsze uczestnicy spotkania będą mieli z jednej strony okazję do poszerzenia wiedzy dotyczącej pracy z workflow Kodaka od strony praktycznej, z drugiej - do skorzystania z doświadczenia innych użytkowników. Otrzymają również dużą dawkę wiedzy z zakresu zarządzania barwą oraz na temat nowości, jakie znajdują się w ofercie firmy Kodak. Serdecznie zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby do rejestracji.

Oprócz bogatej części merytorycznej spotkania organizatorzy przygotowali również część wieczorną z kolacją.

W celu rezerwacji pokoju firma Kodak Polska prosi o indywidualny kontakt z działem rezerwacji hotelu w Holiday Inn Łódź pod adresem: reservations[at]hilodz.com lub pod numerem telefonu + 42 208 20 10. Goście seminarium otrzymają preferencyjną stawkę za wynajęcie pokoju przy podaniu hasła: „Warsztaty Kodak”. Pokoje hotelowe (1-osobowy w cenie 280 zł brutto, 2-osobowy  - 300 zł brutto) nie są objęte wstępną rezerwacją, więc firma Kodak Polska nie gwarantuje ich dostępności tuż przed samym spotkaniem, dlatego sugerowana jest jak najszybsza rezerwacja noclegu. Również ilość miejsc na seminarium jest ograniczona – o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

  • Rejestrować można się TUTAJ

W przypadku pytań dotyczących agendy, czy rejestracji na spotkanie prosimy o kontakt z Anną Kołodziejczyk, Marketing Manager Kodak Polska pod adresem: anna.kolodziejczyk[at]kodak.com.

Źródło: Kodak Polska Sp. z o.o.

www.graphics.kodak.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764