logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seminarium z nowego oprogramowania Esko Software Suite 7

  PR 16.10.2007, przeczytano 1210 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu 2007 firma Esko wprowadziła na rynek nowe oprogramowanie w wersji ESS7. Jest to udoskonalona i rozwinięta wersja oprogramowania SCOPE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seminarium-z-nowego-oprogramowania-esko-software-suite-7,6231,artykul.html

Firma Digiprint, dystrybutor oprogramowania Esko w Polsce, zorganizowała w październiku b.r. seminarium, na którym klienci mogli po raz pierwszy zapoznać się z zaletami nowego pakietu.

Najnowsze rozwiązania zaprezentował gość z Belgi, David Fierlafijn – Application Sales Manager w Esko. Pakiet zawiera wiele nowych rozwiązań, pozwalających na szybszą i znacznie łatwiejszą pracę.

Między innymi wprowadzono takie zmiany jak: pełna integracja w zakresie przeźroczystości i stylów nadrukowywania z pakietem Adobe, rozszerzenie funkcjonalności i ułatwienia dla użytkownika, a w Plato zupełne przeorganizowanie programu zgodne z oczekiwaniami użytkowników. Zupełnie nowymi produktami w pakiecie ESS7 są natomiast FlexProof E – umożliwiający sterowanie i kalibrację prooferów w workflow Esko oraz program Visualiser – dający możliwość prezentacji trójwymiarowej opakowań wraz ze złoceniami, tłoczeniami oraz ocenę wyglądu produktu w zmiennych warunkach oświetleniowych lub otoczenia.

Uczestnicy seminarium mieli okazję zapoznać się ze wszystkimi modułami oprogramowania ESS7.

W seminarium wzięło udział 20 osób, wśród których byli przedstawiciele firm z branży opakowaniowej z całej Polski. Była to dla nich również wspaniała okazja do poznania się i wymiany poglądów na temat potrzeb i doświadczeń z pracy w programach Esko.

Seminarium dało uczestnikom niepowtarzalną możliwość praktycznego przetestowania programu przed jego zakupem, a obecni użytkownicy mieli możliwość rozwinięcia umiejętności i zapoznania się z najnowszą wersją oprogramowania Esko Software Suite 7.

Oprogramowanie belgijskiej firmy Esko jest adresowane na rynek opakowaniowy i pre-pressu.

ESS7 to najbardziej zaawansowane środowisko workflow dla drukarni, przygotowalni poligraficznych oraz specjalistyczne programy do projektowania opakowań. ESS7 rozszerza możliwości popularnych programów graficznych oraz integruje je z rozwiązaniami firmy Esko. Oprogramowanie zawiera szeroki wachlarz funkcji: od specyfikacji pracy i produktu, poprzez graficzny i strukturalny projekt i fachowe operacje przedprodukcyjne, do wykonywania form drukowych i wykonywania narzędzi do konwersji. ESS7 dodaje możliwość koordynacji projektu, cyfrowego zarządzania projektem oraz dystrybucją proofingu i akceptów, umożliwia wielu partnerom komunikację i współpracę efektywniej i w rzeczywistym czasie.

Firma Digiprint oferuje sprzedaż maszyn i oprogramowania firmy Esko, a także implementację i szkolenia z zakresu najnowszego pakietu Esko Software Suite 7.

Źródło: Digiprint
www.digiprint.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: em_digit

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764