logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SemKRK#22 BIG w Krakowie

   05.04.2024, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

Już 29 maja, po roku i dwóch zakończonych sukcesem warszawskich edycjach, semKRK powraca do Starej Zajezdni w wersji BIG! Pasjonaci marketingu internetowego po raz 22 spotkają się w Krakowie, aby zdobywać wiedzę, dzielić się doświadczeniami i dobrze bawić. Merytoryczne wystąpienia, spotkania z przedstawicielami firm, zaawansowane warsztaty dla specjalistów i AfterParty w sercu Kazimierza – co jeszcze czeka na uczestników wydarzenia? 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/semkrk22-big-w%C2%A0krakowie,403733,artykul.html

Na scenie zaprezentują się topowi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, laureatami prestiżowych konkursów, a także występują na największych marketingowych konferencjach. 

Lista prelegentów wciąż się powiększa – wśród nich znajdują się już m.in.:

  • Witold Wrodarczyk, CEO w Adequate,
  • Kamila Kotowska, Head of Growth w cux.io,
  • Sebastian Heymann, Doświadczony Specjalista SEO #RDE,
  • Sławomir Borowy, Właściciel w Asante,
  • Paweł Sokołowski, Co-founder Contadu & Clusteric.

Kolejne nazwiska będą pojawiać się na stronie internetowej wydarzenia, a także Facebooku i Instagramie. Zachęcamy do ich obserwowania! 

Wyjątkowe Call4Papers

Podczas tej edycji ponownie odbywa się Call4Papers. Jest to niestandardowy sposób wyboru prelegentów – chętni do wystąpienia na imprezie przesyłają tematy wraz z opisami, a organizator publikuje w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają nazwisk występujących, którzy stoją za wybranymi tematami. W ten sposób nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie. 

Zwycięzców jest wielu – w sumie 4 osoby wystąpią na deskach Starej Zajezdni (2 w formie pełnego wystąpienia i 2 w formie sprintu). Ponadto 2 osoby wystąpią na webinarze rozgrzewkowym poprzedzającym barcamp.

Rozdanie prestiżowych nagród

Edycja BIG to także wręczenie statuetek semKRK Awards już po raz siódmy. Wyróżniają one najlepsze kampanie SEO, Google Ads i E-commerce przeprowadzone na polskim rynku w ostatnim roku. Przyznają je doświadczeni eksperci z wieloletnim doświadczeniem – byli prelegenci semKRK. Zgłoszenia wciąż są otwarte – każda firma może przesłać case study. 

Praktyczna wiedza dla zaawansowanych

semKRK poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni wypełnione wiedzą przekazywaną przez ekspertów w branży. Podczas spotkań online uczestnicy nie tylko doskonalą swój warsztat, ale też na bieżąco komunikują się z prowadzącymi – zadają pytania, komentują, dyskutują. Dzięki temu informacje, jakie wynoszą, są jeszcze bardziej dostosowane do prowadzonych przez nich działań. 

Wiedza, networking, rozrywka

Nie samą wiedzą marketer żyje – równie ważna jest sieć kontaktów, dlatego podczas wydarzenia organizator zapewnia świetne warunki do networkingu. Długie przerwy, strefa chillu przed Starą Zajezdnią i AfterParty (niekiedy trwające do rana) sprzyjają nie tylko nawiązywaniu nowych znajomości, ale też wymianie doświadczeń czy najlepszych praktyk. 

Źródło: DevaGroup

Dodatkowe informacje:

O organizatorze
DevaGroup to agencja z wieloletnim doświadczeniem w SEM i SEO. Od 9 lat organizuje semKRK, czyli konferencję dla specjalistów SEM i SEO, podczas której spotyka się cała branża. Uczestnicy wielokrotnie zapełnili m.in. Starą Zajezdnię (ok. 600 osób) oraz Muzeum Manggha (ok. 300 osób) w Krakowie. W listopadzie 2023 r. po raz pierwszy konferencja odbyła się w Warszawie (pod nazwą semWAW). 

DevaGroup bardzo mocno wspiera integrację branży, a także chce dawać przestrzeń do wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Na imprezach można spotkać wielu sponsorów, którzy przygotują niesamowite oferty, opowiedzą o swoich narzędziach i zapewnią świetną atmosferę.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764