logo
WIADOMOŚCI

Semstorm z zaawansowanym narzędziem do Content Marketingu

Mateusz Zawiślak  PR 17.05.2017, przeczytano 368 razy

SEMSTORM – platforma wspierająca działania w wyszukiwarkach, wdrożyła  zaawansowane narzędzie do analizy treści, wykorzystujące sztuczną inteligencję. Nowe rozwiązanie wychodzi naprzeciw potrzebom dziennikarzy, copywriterów i content marketerów. Jego główny cel to, oprócz określenia najlepszej grupy odbiorców,  szybka poprawa błędów i lapsusów językowych. Dodatkowo analiza wspiera każdego, kto na co dzień zajmuje się tworzeniem treści, nie tylko przeznaczonych do internetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/semstorm-z-zaawansowanym-narzedziem-do-content-marketingu,32502,artykul.html

Narzędzie wykorzystuje elementy przetwarzania języka naturalnego (NLP) do oceny tekstu i poprawy błędów. Dzięki temu wykrywa błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Dodatkowo podkreśla pomyłki w związkach frazeologicznych i odmianach językowych. Koryguje także błędy leksykalne, gramatyczne i typograficzne. Wszystko to pozwala na zbudowanie treści, która będzie nie tylko wartościowa dla odbiorcy, ale także w znaczący sposób wpłynie na wysoką widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

- Elementy sztucznej inteligencji, które zostały użyte do analizy to m.in. wykrywanie granic zdań, korekta tekstu czy lemmatyzacja. Kropki występujące po skrótach, w liczbach, adresach e-mail i www nie zostają uznane za zakończenie zdania. Co więcej, narzędzie wykrywa znacznie więcej błędów niż popularne edytory. System zaznacza długie zdania i trudne w odbiorze akapity. Parametry zostały dostosowane indywidualnie do każdego języka. Dodatkowo prezentowana jest ocena zrozumienia tekstu w skali od 1 do 5., gdzie 1 oznacza, że treść jest trudna i wymaga skupienia oraz eksperckiej wiedzy, aby czytelnik mógł ją zrozumieć, a 5 informuje, że tekst jest dobry do publikacji w internecie – tłumaczy Wojciech Karwowski, Prezes SEMSTORM International.

Analiza tekstów dostępna jest dla 13 języków, m.in. polskiego, angielskiego, hiszpańskiego, francuskiego i włoskiego. Dla każdego z nich zostały opracowane odrębne reguły, oddające charakter języka. Przykładowo, w tekście polskim zdanie długie ma 16 lub więcej wyrazów. W języku angielskim, który ma więcej krótkich i znaczących słów („I”, „am”, „for”), 16-wyrazowe zdania nie zostaną uznane za zbyt długie.

- W firmie codziennie używamy Analizy tekstów. Sprawdzamy każdy artykuł, który publikujemy na naszym blogu, w czasopismach lub zewnętrznych serwisach - wyjaśnia Milena Majchrzak, Dyrektor Zarządzający SEMSTORM International. - Wcześniej korzystaliśmy z kilku niepowiązanych ze sobą systemów. Teraz mamy jedno, w którym możemy także bezpośrednio edytować treść. Wierzymy, że każdy, kto na co dzień zajmuje się tworzeniem treści, doceni prostotę i skuteczność tego narzędzia.

Analiza tekstów to najnowsze z narzędzie wspierające content marketing w SEMTSTORM. Podobnie, jak Generator tematów i Powiązane słowa kluczowe, wspiera tworzenie treści w wielu językach. W dalszej kolejności planowana jest integracja z systemami analitycznymi, platformami social media i video. - Już niebawem użytkownicy będą w stanie w jednym miejscu sprawdzić skuteczność swoich działań content marketingowych – podsumowuje Milena Majchrzak.

Źródło: SEMSTORM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Wydatki reklamowe w maju. Przoduje handel
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.
Taki sam czas na stronach WWW z nowymi technologiami dla pań i panów
Okazuje się, że w maju 2018 roku na stronach WWW związanymi z nowymi technologiami płeć piękna spędzała prawie tyle samo czasu co panowie. Sprawdź ciekawostki o polskich internautach, które przygotowała firma Gemius.
Klasyka rocka na wakacje w Rock Radiu
Już od najbliższego poniedziałku, 25 czerwca br. Rock Radio zagra klasykę rocka według wakacyjnej ramówki. Na antenie będzie można usłyszeć m.in. Piotra Kędzierskiego, Łukasza Ciechańskiego i Adama Wajraka, a w Studiu Letnim Rock Radia znani muzycy raz w tygodniu będą na żywo wybierać swoją ulubioną rockową klasyczną 10-tkę.
Współczesny konsument – przed tv z telefonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Co jeszcze wiemy o jakości kontaktu z reklamą na wielu ekranach? Sprawdź najnowszą analizę Gemiusa przeprowadzoną dzięki pierwszemu na rynku polskim badaniu...
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
 
niedziela 24.06.2018, 51 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone