logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Semstorm z zaawansowanym narzędziem do Content Marketingu

  PR 17.05.2017, przeczytano 738 razy

SEMSTORM – platforma wspierająca działania w wyszukiwarkach, wdrożyła  zaawansowane narzędzie do analizy treści, wykorzystujące sztuczną inteligencję. Nowe rozwiązanie wychodzi naprzeciw potrzebom dziennikarzy, copywriterów i content marketerów. Jego główny cel to, oprócz określenia najlepszej grupy odbiorców,  szybka poprawa błędów i lapsusów językowych. Dodatkowo analiza wspiera każdego, kto na co dzień zajmuje się tworzeniem treści, nie tylko przeznaczonych do internetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/semstorm-z-zaawansowanym-narzedziem-do-content-marketingu,32502,artykul.html

Narzędzie wykorzystuje elementy przetwarzania języka naturalnego (NLP) do oceny tekstu i poprawy błędów. Dzięki temu wykrywa błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Dodatkowo podkreśla pomyłki w związkach frazeologicznych i odmianach językowych. Koryguje także błędy leksykalne, gramatyczne i typograficzne. Wszystko to pozwala na zbudowanie treści, która będzie nie tylko wartościowa dla odbiorcy, ale także w znaczący sposób wpłynie na wysoką widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

- Elementy sztucznej inteligencji, które zostały użyte do analizy to m.in. wykrywanie granic zdań, korekta tekstu czy lemmatyzacja. Kropki występujące po skrótach, w liczbach, adresach e-mail i www nie zostają uznane za zakończenie zdania. Co więcej, narzędzie wykrywa znacznie więcej błędów niż popularne edytory. System zaznacza długie zdania i trudne w odbiorze akapity. Parametry zostały dostosowane indywidualnie do każdego języka. Dodatkowo prezentowana jest ocena zrozumienia tekstu w skali od 1 do 5., gdzie 1 oznacza, że treść jest trudna i wymaga skupienia oraz eksperckiej wiedzy, aby czytelnik mógł ją zrozumieć, a 5 informuje, że tekst jest dobry do publikacji w internecie – tłumaczy Wojciech Karwowski, Prezes SEMSTORM International.

Analiza tekstów dostępna jest dla 13 języków, m.in. polskiego, angielskiego, hiszpańskiego, francuskiego i włoskiego. Dla każdego z nich zostały opracowane odrębne reguły, oddające charakter języka. Przykładowo, w tekście polskim zdanie długie ma 16 lub więcej wyrazów. W języku angielskim, który ma więcej krótkich i znaczących słów („I”, „am”, „for”), 16-wyrazowe zdania nie zostaną uznane za zbyt długie.

- W firmie codziennie używamy Analizy tekstów. Sprawdzamy każdy artykuł, który publikujemy na naszym blogu, w czasopismach lub zewnętrznych serwisach - wyjaśnia Milena Majchrzak, Dyrektor Zarządzający SEMSTORM International. - Wcześniej korzystaliśmy z kilku niepowiązanych ze sobą systemów. Teraz mamy jedno, w którym możemy także bezpośrednio edytować treść. Wierzymy, że każdy, kto na co dzień zajmuje się tworzeniem treści, doceni prostotę i skuteczność tego narzędzia.

Analiza tekstów to najnowsze z narzędzie wspierające content marketing w SEMTSTORM. Podobnie, jak Generator tematów i Powiązane słowa kluczowe, wspiera tworzenie treści w wielu językach. W dalszej kolejności planowana jest integracja z systemami analitycznymi, platformami social media i video. - Już niebawem użytkownicy będą w stanie w jednym miejscu sprawdzić skuteczność swoich działań content marketingowych – podsumowuje Milena Majchrzak.

Źródło: SEMSTORM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764