logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Semwaw#2 – startup edition

  PR 25.02.2024, przeczytano 585 razy
ilustracja

semWAW 22 marca impreza semWAW powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/semwaw2-%E2%80%93-startup-edition,403243,artykul.html

Na uczestników czeka duża dawka merytorycznej wiedzy oraz spotkania ze sponsorami i innymi specjalistami z branży. Ponownie oprócz prelekcji na scenie odbędzie się panel dyskusyjny, a sponsorem głównym pozostaje OrionMedia. Na scenie zaprezentują się topowi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, laureatami prestiżowych konkursów, a także występują na największych marketingowych konferencjach. 

Podczas drugiej warszawskiej edycji na scenie pojawią się: Anna Podruczna (Online Marketing Team Leader w eVisions Advertising), Marcin Żmuda (Head of SEO w OrionMedia), Łukasz Żelezny (SEO.London), Łukasz Chwiszczuk (Właściciel w Conversion Hunters) i Przemysław Modrzewski (Data & Analytics Principal Lead w Google).

Agendę konferencji i tematy wystąpień będzie można zobaczyć na wydarzeniu na Facebooku i Instagramie. Zapraszamy więc do ich obserwowania! 

Dodatkowo podczas tej edycji ponownie odbywa się Call4Papers (startup edition). Jest to niestandardowy sposób wyboru prelegentów/prelegentek polegający na tym, że chętni do wystąpienia na imprezie przesyłają tematy wraz z opisami, a organizator publikuje w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają zatem nazwisk występujących, którzy stoją za wybranymi tematami. W ten sposób nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie. Zwycięzca głosowania zaprezentuje się na żywo w Campusie Google 22 marca, natomiast osoby z drugiego i trzeciego miejsca zostaną zaproszone do udziału w webinarze online, który odbędzie się przed konferencją.

Po pierwszej edycji semWAW zebraliśmy świetny feedback, co wiąże się również z oceną całej konferencji na 9,58/10 wśród uczestników. Tak wysoki wynik zdopingował nas do tego, aby szybko powrócić do Warszawy z kolejną edycją semWAW, natomiast nasz kolejny event odbędzie się w Krakowie już 29 maja w Starej Zajezdni i będzie to edycja semKRK BIG – informuje Kamil Leśniak, Event & Marketing Manager w DevaGroup.

Podczas semWAW#2 – startup edition:
– wysłuchasz 5 marketingowych prelekcji od najlepszych ekspertów w branży,
– weźmiesz udział w panelu dyskusyjnym,
– zobaczysz na scenie zwycięzcę Call4Papers (startup edition),
– poznasz nowinki branżowe, które wdrożysz od razu po spotkaniu,

– zadasz swoje pytania zaproszonym ekspertom na żywo (dzięki sli.do),
– weźmiesz udział w AfterParty po konferencji.

Dodatkowo kilka dni przed konferencją odbędą się warsztaty semWAW. To wyjątkowe szkolenia online odpowiadające na potrzeby specjalistów, dla których kursy dostępne na rynku nie są wystarczające. Zostaną przeprowadzone w 2 ścieżkach:

18.03 (poniedziałek): Google Ads&Analytics. Prowadzący: Dorota Kika, Andrzej Brandt i Anna Moczulska.
19.03 (wtorek): SEO. Prowadzący: Rafał Borowiec, Ewelina Podrez-Siama i Mateusz Malinowski.

Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting, a liczba miejsc na każdy dzień jest ograniczona do 40. Warto pośpieszyć się z kupnem biletów – przy ostatnich edycjach wyprzedały się do ostatniego miejsca!

Więcej informacji:

Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ – posiadacze certyfikatów otrzymują 10 pkt. za dział.

 

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

DevaGroup to agencja z wieloletnim doświadczeniem w SEM i SEO. Od 9 lat organizuje semKRK, czyli konferencję dla specjalistów SEM i SEO, podczas której spotyka się cała branża. Uczestnicy wielokrotnie zapełnili m.in. Starą Zajezdnię (ok. 600 osób) oraz Muzeum Manggha (ok. 300 osób) w Krakowie. W listopadzie 2023 r. po raz pierwszy konferencja odbyła się w Warszawie. semWAW zostało ocenione na 9,58/10, co dodatkowo zmotywowało organizatorów do szybkiego powrotu do stolicy.

DevaGroup bardzo mocno wspiera integrację branży, a także chce dawać przestrzeń do wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Na imprezach można spotkać wielu sponsorów, którzy przygotują dla Was niesamowite oferty, opowiedzą o swoich narzędziach, podrzucą sporo gadżetów, świetną atmosferę i stoiska sponsorskie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764