logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sen beeee(z) problemu z Ikea

  PR 12.07.2022, przeczytano 1171 razy
ilustracjastrzałka

Sen i wypoczynek są jednymi z najważniejszych potrzeb człowieka. W dzisiejszych czasach potrzebujemy go bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Niestety bywa tak, że zaśnięcie jest niezwykle trudne, szczególnie w środku lata, gdy noce są jasne i gorące… Z pomocą przychodzi IKEA, która w swojej kampanii proponuje proste i niedrogie rozwiązania, aby wysokiej jakości odpoczynek był dla każdego na wyciągnięcie ręki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sen-beeee%28z%29-problemu-z-ikea,396561,artykul.html

Nadchodzi ratunek!

Gdzieś na dalekiej północy, gdzie nigdy nie zapada noc, ludzie zaraz oddadzą się długo wyczekiwanemu relaksowi. Przynajmniej taką mają nadzieję. Rzeczywistość jednak jest inna, bo gdy wszyscy próbują zasnąć pojawiają się… owce. W najnowszych filmach od IKEA poznajemy te puchate zwierzęta, jako symbol bezsenności. Zakłócają one spokój w sypialni dwójki bohaterów, jednocześnie eksponując elementy, które utrudniają zaśnięcie wielu ludziom na świecie, niezależnie od miejsca zamieszkania. Wydawać by się mogło, że wizja odpoczynku oddala się, a wstawanie lewą nogą stanie się standardem. A może wystarczy kilka małych zmian i bezskuteczne liczenie baranów odejdzie w niepamięć?

IKEA ma na to pomysł – tysiące produktów, dzięki którym możliwe będzie dopasowanie dostępnej przestrzeni do własnych potrzeb i preferencji związanych ze spaniem oraz tym samym pozbycie się nocnych rozpraszaczy. Marka chce podnieść codzienny komfort życia oraz sprawić, aby mieszkanie czy dom stało się miejscem prawdziwej wygody – wie jednak, że można to osiągnąć niewielkim nakładem pracy i kosztów. IKEA pokazuje, że za pomocą nawet małych zmian, można osiągnąć wielki dla nas efekt, np. poprzez zakup zasłon zaciemniających czy zmianę oświetlenia.

Aby stworzyć w domu warunki idealne do spania, warto pamiętać o 6 elementach: wygodzie (np. dobrze dobranym łóżku, materacu, poduszkom), świetle (regulowane barwy oświetlenia, zasłony zaciemniające), temperaturze (odpowiednia kołdra i temperatura w pomieszczeniu), dźwięku (zasłony, dywany, głośniki – wszyscy co wpływa na akustykę wnętrza), powietrzu (rośliny oraz oczyszczacze) i wyposażeniu likwidującym bałagan (zorganizowane przechowywanie). Więcej o rozwiązaniach dla dobrego snu przeczytać można na IKEA.pl.

A potem znowu zapadnie długa, ciemna noc…

ilustracjastrzałka

O kampanii

Kampania startuje 11 lipca i trwać będzie do końca września. Akcja obejmuje telewizję i digital (video, media społecznościowe, display). W ramach projektu powstało 3 wideo w formatach 55”, 30” oraz 15” – dostępne na YouTube oraz VOD, a także 3 krótkie 6” bumpery. W telewizji zobaczyć będzie można 2 formaty: 30” i 15”.

Produkcją zajął się dom produkcyjny EdCommercials. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, fotografem – Robert Ceranowicz, scenografem – Robert Dąbrowski. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR Garden of Words.

Źródło: IKEA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764