logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Senat powołał prof. Tadeusza Kowalskiego do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

  PR 05.08.2022, przeczytano 769 razy

Izba powołała prof. Tadeusza Kowalskiego do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji; jego kandydaturę poparło 56 senatorów, 40 było przeciw, a 3 osoby wstrzymały się od głosu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/senat-powolal-prof.-tadeusza-kowalskiego-do-krajowej-rady-radiofonii-i-telewizji,396819,artykul.html

Dr hab. Tadeusz Kowalski jest medioznawcą. W 1978 r. ukończył Wydział Finansów i Statystyki SGPiS (obecnie SGH). Od 1978 r. jest pracownikiem naukowym Uniwersytetu Warszawskiego, obecnie Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, a od 2004 r. profesorem tej uczelni. Na początku lat 90. XX w. brał udział w pracach nad pierwszym projektem ustawy o radiofonii i telewizji. Wchodził w skład rad nadzorczych i programowych TVP, pracował jako ekspert Rady Europy ds. pluralizmu mediów i rozwoju nowych technologii informacyjnych. W latach 2008–15 był dyrektorem Filmoteki Narodowej. Jest autorem licznych publikacji na tematy medialne. Za ważne zadanie uznaje odbudowę wiarygodności mediów publicznych, opowiada się także za likwidacją Rady Mediów Narodowych.

Źródło: Centrum Informacyjne Senatu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764