logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Senat powołał prof. Tadeusza Kowalskiego do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

  PR 05.08.2022, przeczytano 229 razy

Izba powołała prof. Tadeusza Kowalskiego do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji; jego kandydaturę poparło 56 senatorów, 40 było przeciw, a 3 osoby wstrzymały się od głosu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/senat-powolal-prof.-tadeusza-kowalskiego-do-krajowej-rady-radiofonii-i-telewizji,396819,artykul.html

Dr hab. Tadeusz Kowalski jest medioznawcą. W 1978 r. ukończył Wydział Finansów i Statystyki SGPiS (obecnie SGH). Od 1978 r. jest pracownikiem naukowym Uniwersytetu Warszawskiego, obecnie Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, a od 2004 r. profesorem tej uczelni. Na początku lat 90. XX w. brał udział w pracach nad pierwszym projektem ustawy o radiofonii i telewizji. Wchodził w skład rad nadzorczych i programowych TVP, pracował jako ekspert Rady Europy ds. pluralizmu mediów i rozwoju nowych technologii informacyjnych. W latach 2008–15 był dyrektorem Filmoteki Narodowej. Jest autorem licznych publikacji na tematy medialne. Za ważne zadanie uznaje odbudowę wiarygodności mediów publicznych, opowiada się także za likwidacją Rady Mediów Narodowych.

Źródło: Centrum Informacyjne Senatu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764