logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Seniorchallenge – celebryci pokazują wzruszające chwile z dziadkami

  PR 17.12.2020, przeczytano 828 razy
ilustracjastrzałka

Znane osoby biorą udział w #seniorchallenge i pokazują zdjęcia z bliskimi im starszymi osobami. W ten sposób pomagają Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich w świątecznej akcji „Podaruj Wigilię”. Jako jedna z pierwszych zaangażowała się Edyta Herbuś, pokazując zdjęcia i publikując stories ze swoimi dziadkami. Świąteczną kampanię wspierają także Emilia Komarnicka, Magdalena Lamparska, Mela Koteluk czy Rafał Brzozowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seniorchallenge-%E2%80%93-celebryci-pokazuja-wzruszajace-chwile-z-dziadkami,389615,artykul.html

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich prowadzi w ramach akcji „Podaruj Wigilię” zbiórkę pieniędzy na tegoroczną Wigilię dla swoich podopiecznych. W tym roku, z powodu pandemii i dla bezpieczeństwa seniorów, będą one wyglądały nieco inaczej. Wolontariusze odwiedzą starsze osoby w ich domach, przynosząc wigilijny posiłek i upominek, a następnie połączą się online z innymi, by wspólnie porozmawiać i zaśpiewać kolędy. Wszystko po to, aby Święta były radosne, ale także zdrowe i bezpieczne.

W ramach kampanii 360° realizowane są działania w telewizji, radiu, prasie, Internecie oraz OOH. Głównym nośnikiem jest wzruszający spot, który szybko pojawił się w rankingach najbardziej wzruszających reklam świątecznych.

Na ostatniej prostej uruchomiona została akcja z celebrytami. Gwiazdy takie jak Edyta Herbuś, Rafał Brzozowski, Emilia Komarnicka, Magdalena Lamparska, Mela Koteluk, postanowiły zwrócić uwagę na problem wykluczenia samotnych seniorów, publikując na swoim Instagramie zdjęcia z bliskimi im seniorami. Pomagają tym samym nagłośnić świąteczną kampanię Stowarzyszenia mali bracia Ubogich „Podaruj Wigilię”.

Akcję można wesprzeć także udostępniając ją na własnym Instagramie. Opublikuj zdjęcie z bliskim Ci seniorem – mamą, tatą, babcią, dziadkiem, innym członkiem rodziny czy sąsiadką. Opowiedz, dlaczego ta osoba jest dla Ciebie ważna, czego się od niej nauczyłeś, co ważnego dostrzegłeś. Dorzuć hashtagi #podarujwigilie, #seniorchallenge, #malibraciaubogich, rzuć wyzwanie, oznacz znajomych w poście i pomóż samotnym seniorom.

Za strategię, koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Lemon Film, a za obsługę mediową – Zenith.

ilustracjastrzałka

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764