logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sens pracy w kampanii PZU

  PR 27.11.2020, przeczytano 342 razy
ilustracja

Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sens-pracy-w-kampanii-pzu,389362,artykul.html

W ubiegłym roku na tytułowe pytanie kampanii „Czy Twoja praca ma sens?” odpowiadali pracownicy PZU – od poziomu specjalisty do poziomu członka zarządu. Podczas rozmów  zastanawiali się, co jest sensem ich pracy i wspólnym mianownikiem działań ich i firmy. Podkreślali  możliwość wpływu na wykonywane obowiązki, które przekładają się na działania biznesowe i projekty wspierające otoczenie.

Niemal wszystkie wypowiedzi potwierdziły, że pracownicy PZU widzą sens i wartość w tym, co robią. Ich działania służą budowie poczucia bezpieczeństwa klientów i wspierają tych, którzy potrzebują pomocy.

– Zdecydowaliśmy się w tym roku kontynuować kampanię, do której materiały przygotowaliśmy pod koniec 2019 roku. Ostatnie miesiące pokazały nam, że bez względu na zmiany w otaczającej nas rzeczywistości nadrzędnymi wartościami w pracy  są troska o bezpieczeństwo i chęć pomagania. Pozytywnym sygnałem jest utrzymujące się poczucie sensu wykonywanych zadań i świadomość że bez względu na obszar, w którym pracujemy, mamy wpływ na otoczenie – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarzadzania Kadrami PZU.

Kampania potrwa do 31 grudnia i obejmie działania online.

Źródło: Grupa PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
KPRM: #Szczepimysię: spot z byłym żołnierzem AK
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
„Sprawdź kto” - kampania informacyjna dla odbiorców prądu i gazu
To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON...
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764