logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sens pracy w kampanii PZU

  PR 27.11.2020, przeczytano 873 razy
ilustracja

Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sens-pracy-w-kampanii-pzu,389362,artykul.html

W ubiegłym roku na tytułowe pytanie kampanii „Czy Twoja praca ma sens?” odpowiadali pracownicy PZU – od poziomu specjalisty do poziomu członka zarządu. Podczas rozmów  zastanawiali się, co jest sensem ich pracy i wspólnym mianownikiem działań ich i firmy. Podkreślali  możliwość wpływu na wykonywane obowiązki, które przekładają się na działania biznesowe i projekty wspierające otoczenie.

Niemal wszystkie wypowiedzi potwierdziły, że pracownicy PZU widzą sens i wartość w tym, co robią. Ich działania służą budowie poczucia bezpieczeństwa klientów i wspierają tych, którzy potrzebują pomocy.

– Zdecydowaliśmy się w tym roku kontynuować kampanię, do której materiały przygotowaliśmy pod koniec 2019 roku. Ostatnie miesiące pokazały nam, że bez względu na zmiany w otaczającej nas rzeczywistości nadrzędnymi wartościami w pracy  są troska o bezpieczeństwo i chęć pomagania. Pozytywnym sygnałem jest utrzymujące się poczucie sensu wykonywanych zadań i świadomość że bez względu na obszar, w którym pracujemy, mamy wpływ na otoczenie – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarzadzania Kadrami PZU.

Kampania potrwa do 31 grudnia i obejmie działania online.

Źródło: Grupa PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764