logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sensors autorem projektu Volvo Design

  PR 11.07.2006, przeczytano 901 razy

Zajęcia z dziennikarzami, pierwsza w Polsce prezentacja samochodu koncepcyjnego Volvo oraz wystawa skandynawskiego designu, to zaledwie kilka elementów programu Volvo Design, którego autorem jest agencja public relations Sensors.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sensors-autorem-projektu-volvo-design,4195,artykul.html

Celem projektu budowanie wizerunku Volvo jako firmy myślącej o nowoczesnych użytkownikach, a także przybliżenie znaczenia i zakresu współczesnego designu.

Volvo Design ma zachęcić do dyskusji na temat aktualnych trendów w obszarze designu, a także przenikania się sztuki wysokiej z produkcją przemysłową. Podczas zajęć Akademii Designu, przedstawiciele świata sztuki i świata mediów dyskutują o historii designu, poznają sylwetki i prace czołowych polskich i światowych projektantów. Założeniem programowym w kolejnych latach jest prezentacja i promocja współczesnych, polskich osiągnięć w dziedzinie wzornictwa, a następnie promocja najbardziej obiecujących artystów. Volvo, pozycjonowane jako ekspert w dziedzinie designu, poprzez projekt ma okazję zaprezentować mediom, a przez to swoim potencjalnym Klientom, nowatorskie możliwości firmy. Program Volvo Design pokazuje też zaangażowanie koncernu w najbardziej wymagającą grupę klientów na rynku wysokiej klasy pojazdów – grupę niezależnych kobiet.

„Projekty takie jak Volvo Design pozwalają Agencji na pokazanie strategicznego myślenia i pełnych możliwości firmy. Program, jaki zaproponowaliśmy Klientowi prezentuje nasze know how, ale również skuteczność działania. Mamy nadzieję nadal rozwijać naszą współpracę z Volvo Auto Polska, realizując inne autorskie projekty.” – mówi Katarzyna Przewuska, Managing Director agencji Sensors.

Narzędziem komunikowania projektu Volvo Design w ważnym dla Klienta środowisku mediów lifestylowych i designerskich były zajęcia Akademii Designu. Dzięki temu Volvo nawiązało dialog z opiniotwórczą grupą mediów, a także środowisk twórczych, takich jak znani projektanci i celebrietes. Przekaz dodatkowo został wzmocniony spektakularnym eventem, na którym zaprezentowano samochód koncepcyjny zaprojektowany przez kobiety - Your Concept Car (YCC). W ramach tego wydarzenia agencja zaplanowano także sesję zdjęciową w magazynie „Playboy”, której głównym bohaterem było YCC.

Do projektu dedykowana została specjalna strona www.volvodesign.pl, na której znalazły się szczegóły dotyczące projektu, najnowsze informacje na temat ciekawych wystaw i imprez związanych z designem. Zainteresowani wykładami otrzymali możliwość pobrania ze strony filmu dokumentującego poszczególne zajęcia Volvo Design Academy. Na temat projektu powstał specjalny numer newslettera wewnętrznego Volvo Auto Polska - „Klaksonu”, który został rozesłany do sieci dealerskiej. Volvo Design został opisany także na łamach CRM-owego magazynu „LIV”, skierowanego do Klientów Volvo.

W imieniu Klienta Sensors do programu pozyskała partnerów: agencje kreatywną Brainshop U-boot, interaktywną K2 Internet oraz dom mediowy MindShare. Dodatkowo Volvo Design wsparły AMS oraz ProfiLab. Honorowy patronat nad programem objęła Ambasada Szwecji, patronaty mediowe dały natomiast kwartalnik „2+3 D” oraz magazyn „Playboy”.

Należąca do grupy Euro RSCG agencja Sensors współpracuje z Volvo Auto Polska od 2004 roku.

Źródlo: Sensors

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764