logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sensors autorem projektu Volvo Design

  PR 11.07.2006, przeczytano 810 razy

Zajęcia z dziennikarzami, pierwsza w Polsce prezentacja samochodu koncepcyjnego Volvo oraz wystawa skandynawskiego designu, to zaledwie kilka elementów programu Volvo Design, którego autorem jest agencja public relations Sensors.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sensors-autorem-projektu-volvo-design,4195,artykul.html

Celem projektu budowanie wizerunku Volvo jako firmy myślącej o nowoczesnych użytkownikach, a także przybliżenie znaczenia i zakresu współczesnego designu.

Volvo Design ma zachęcić do dyskusji na temat aktualnych trendów w obszarze designu, a także przenikania się sztuki wysokiej z produkcją przemysłową. Podczas zajęć Akademii Designu, przedstawiciele świata sztuki i świata mediów dyskutują o historii designu, poznają sylwetki i prace czołowych polskich i światowych projektantów. Założeniem programowym w kolejnych latach jest prezentacja i promocja współczesnych, polskich osiągnięć w dziedzinie wzornictwa, a następnie promocja najbardziej obiecujących artystów. Volvo, pozycjonowane jako ekspert w dziedzinie designu, poprzez projekt ma okazję zaprezentować mediom, a przez to swoim potencjalnym Klientom, nowatorskie możliwości firmy. Program Volvo Design pokazuje też zaangażowanie koncernu w najbardziej wymagającą grupę klientów na rynku wysokiej klasy pojazdów – grupę niezależnych kobiet.

„Projekty takie jak Volvo Design pozwalają Agencji na pokazanie strategicznego myślenia i pełnych możliwości firmy. Program, jaki zaproponowaliśmy Klientowi prezentuje nasze know how, ale również skuteczność działania. Mamy nadzieję nadal rozwijać naszą współpracę z Volvo Auto Polska, realizując inne autorskie projekty.” – mówi Katarzyna Przewuska, Managing Director agencji Sensors.

Narzędziem komunikowania projektu Volvo Design w ważnym dla Klienta środowisku mediów lifestylowych i designerskich były zajęcia Akademii Designu. Dzięki temu Volvo nawiązało dialog z opiniotwórczą grupą mediów, a także środowisk twórczych, takich jak znani projektanci i celebrietes. Przekaz dodatkowo został wzmocniony spektakularnym eventem, na którym zaprezentowano samochód koncepcyjny zaprojektowany przez kobiety - Your Concept Car (YCC). W ramach tego wydarzenia agencja zaplanowano także sesję zdjęciową w magazynie „Playboy”, której głównym bohaterem było YCC.

Do projektu dedykowana została specjalna strona www.volvodesign.pl, na której znalazły się szczegóły dotyczące projektu, najnowsze informacje na temat ciekawych wystaw i imprez związanych z designem. Zainteresowani wykładami otrzymali możliwość pobrania ze strony filmu dokumentującego poszczególne zajęcia Volvo Design Academy. Na temat projektu powstał specjalny numer newslettera wewnętrznego Volvo Auto Polska - „Klaksonu”, który został rozesłany do sieci dealerskiej. Volvo Design został opisany także na łamach CRM-owego magazynu „LIV”, skierowanego do Klientów Volvo.

W imieniu Klienta Sensors do programu pozyskała partnerów: agencje kreatywną Brainshop U-boot, interaktywną K2 Internet oraz dom mediowy MindShare. Dodatkowo Volvo Design wsparły AMS oraz ProfiLab. Honorowy patronat nad programem objęła Ambasada Szwecji, patronaty mediowe dały natomiast kwartalnik „2+3 D” oraz magazyn „Playboy”.

Należąca do grupy Euro RSCG agencja Sensors współpracuje z Volvo Auto Polska od 2004 roku.

Źródlo: Sensors

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764