logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sento rozszerza współpracę z Prime Time PR

  PR 23.02.2017, przeczytano 395 razy

Po niemal rocznej umowie, krakowski deweloper Sento rozszerza współpracę z Prime Time PR. Poza relacjami z mediami i komunikacją na Facebooku, agencja zajmie się również realizacją strategii content marketingowej oraz działaniami reklamowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sento-rozszerza-wspolprace-z-prime-time-pr,31578,artykul.html

Sento to krakowska spółka deweloperska, która oferuje mieszkania wykończone „pod klucz” w różnych częściach miasta, m.in. na Ruczaju, Prądniku Białym. W tym roku zostanie zaprezentowana także prestiżowa inwestycja z widokiem na Wawel.

Po przedłużeniu umowy, do zadań Prime Time PR należeć będzie komunikacja marki na Facebooku oraz utrzymywanie relacji z mediami tradycyjnymi i internetowymi. Agencja odpowiadać będzie za działania z zakresu content marketingu. W efekcie,  powstanie m.in. cykl artykułów eksperckich oraz blog firmowy z autorskim brand hero.  Z kolei dział graficzny Prime Time PR zajmie się projektami reklamowymi.

Za obsługę klienta ze strony agencji odpowiadają Patrycja Grzybowska, PR&Content Manager oraz Inga Chłódek, Content&Graphic Manager.

Źródło: Prime Time PR

www.primetimepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764