Po niemal rocznej umowie, krakowski deweloper Sento rozszerza współpracę z Prime Time PR. Poza relacjami z mediami i komunikacją na Facebooku, agencja zajmie się również realizacją strategii content marketingowej oraz działaniami reklamowymi.
Sento to krakowska spółka deweloperska, która oferuje mieszkania wykończone „pod klucz” w różnych częściach miasta, m.in. na Ruczaju, Prądniku Białym. W tym roku zostanie zaprezentowana także prestiżowa inwestycja z widokiem na Wawel.
Po przedłużeniu umowy, do zadań Prime Time PR należeć będzie komunikacja marki na Facebooku oraz utrzymywanie relacji z mediami tradycyjnymi i internetowymi. Agencja odpowiadać będzie za działania z zakresu content marketingu. W efekcie, powstanie m.in. cykl artykułów eksperckich oraz blog firmowy z autorskim brand hero. Z kolei dział graficzny Prime Time PR zajmie się projektami reklamowymi.
Za obsługę klienta ze strony agencji odpowiadają Patrycja Grzybowska, PR&Content Manager oraz Inga Chłódek, Content&Graphic Manager.
Źródło: Prime Time PR