logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sentymentalny powrót do przeszłości w National Geographic Channel

  PR 23.06.2016, przeczytano 589 razy
ilustracjastrzałka

National Geographic Channel zaprasza na sentymentalną podróż przez zakurzone archiwa, rekonstrukcje dramatycznych wydarzeń oraz wywiady z gwiazdami muzyki, filmu, osobami, które wywarły wpływ na biznes, politykę czy rozwój technologii trzech przełomowych dekad. W ramach bloku programowego „Powrót do przeszłości, którą znamy” zaprezentowany zostanie cykl dokumentów, na który składają się serie: „Lata 80. Dekada, która nas ukształtowała”, „Lata 90. Dekada, która nas połączyła” oraz „Lata 2000. Dekada, która nas zmieniła”. Emisje od niedzieli, 26 czerwca, o godz. 20:30.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sentymentalny-powrot-do-przeszlosci-w-national-geographic-channel,29041,artykul.html

Seria „Lata 80. Dekada, która nas ukształtowała” zabierze widzów w podróż w czasie, by mogli na własne oczy zobaczyć, jak wydarzenia z tamtego okresu wpłynęły na nasz obecny świat. Cofniemy się do ery Pac-Mana, walkmana Sony, a także przełomowego wideo – treningu sportowego Jane Fondy. Przypomnimy sobie tragiczne wydarzenia z 1981 roku, gdy Ronald Reagan, po zaledwie 70 dniach od objęcia stanowiska prezydenta Stanów Zjednoczonych, został postrzelony przez zamachowca. Poczujemy brytyjską euforię z lipca 1981, gdy ponad pół miliona ludzi wyszło na ulice Londynu, a 750 milionów na całym świecie włączyło telewizory, by zobaczyć ślub księcia Karola z Dianą Spencer. Pokażemy jak przez dziesięć lat świat w całkowicie nowy sposób nauczył się żyć, pracować i bawić.

„Lata 90. Dekada, która nas połączyła” to seria ukazująca okres wzlotów i upadków, jaki miał miejsce w tamtym czasie. Technologia przeniosła nas błyskawicznie w cyfrową przyszłość, symbolem dekady stał się telefon komórkowy, serial „Przyjaciele” bił rekordy popularności w Stanach Zjednoczonych, a miliarderzy pojawiali się jak grzyby po deszczu. W wywiadach z największymi osobowościami świata polityki, technologii, kina i muzyki opowiemy historię dziesięciolecia poprzedzającego boom, który zamienił się w krach, dziesięciolecia, w którym internet stał się powszechnie dostępny, dziesięciolecia, jakie dane nam było przeżyć przed wstrząsającymi wydarzeniami z 11 września 2001 roku.

W programie „Lata 2000. Dekada, która nas zmieniła”
wrócimy do stosunkowo niedalekiej przeszłości – początku XXI wieku. Dowiemy się m.in. jak ubraniowa wpadka Janet Jackson doprowadziła do powstania platformy YouTube, a także w jaki sposób wampiry i zombie wywołały falę obaw i wątpliwości w kwestii rozliczeń podatkowych, doprowadzając do niespotykanego do tej pory wpływu popkultury na codzienne życie. Dokument  rzuci nowe światło na znane wydarzenia z minionych lat i zmieni perspektywę ich postrzegania. Znajdzie się w nim poruszająca serce opowieść o morskiej przeprawie pięcioletniego Kubańczyka Eliana Gonzalesa.  Nie zabraknie także jednego z kluczowych wydarzeń – zamachów z 11 września 2001. Autorzy spróbują także pokazać jak ogromny wpływ na kulturę miały premiery takich filmów jak „Harry Potter” czy „Władca Pierścieni”. Dokument pokaże te dziesięć burzliwych lat przez pryzmat historii pochodzących z każdego zakątka naszej planety.

„Powrót do przeszłości, którą znamy” emisje od niedzieli, 26 czerwca, o godz. 20:30.

Źródło: FOX INTERNATIONAL CHANNELS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764