logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Senuto wchodzi na rynki zagraniczne

  PR 26.09.2018, przeczytano 778 razy
ilustracjastrzałka

Senuto, młoda warszawska firma technologiczna działająca w branży marketingu internetowego po 3 latach prężnej działalności na rodzimym rynku polskim, rozpoczęła ekspansję zagranicą. Ta jesień jest dla startupu szczególnie intensywna – konferencje i targi branżowe w USA, Kolonii, Londynie i Mediolanie zwiastują wyjątkowo pracowity okres.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/senuto-wchodzi-na-rynki-zagraniczne,379508,artykul.html

Od ponad 3 lat Senuto dostarcza specjalistom z zakresu SEO, e-marketingu, e-commerce i content marketingu, narzędzie ułatwiające przeprowadzanie dogłębnej analizy ruchu organicznego z Google. Aplikacja działająca w modelu SaaS (Software as a Service) zdobyła zaufanie największych agencji SEO w Polsce, mniejszych i większych serwisów oraz sklepów internetowych. Klientami Senuto są m.in. Allegro, Pracuj.pl, Axel Springer czy DHL, przy czym liczba użytkowników stale rośnie. Podobnie jak ilość biurek w siedzibie firmy na warszawskim Mokotowie! Tylko w tym roku do zespołu Senuto dołączyło 5 kolejnych osób.

Jakich rozwiązań dostarcza Senuto?

Oprócz narzędzia, które pozwala przeprowadzać analizy widoczności danej witryny w Google, monitorować działania konkurencji oraz planować treści na stronę, Senuto oferuje swoim klientom także dedykowane rozwiązania mające na celu zwiększenie ruchu organicznego na stronie.

Opinie takie jak ta: „Pierwsze takie polskie narzędzie, bardzo wszechstronne. Ułatwia pozycjonowanie szerokie. Zespół mega ambitny, a skala rozwoju zaskakująca. The Sky is the limit! Polecam.” dowodzą, że Senuto jest firmą cenioną w środowisku, a stale rozwijane funkcje i nowatorskie podejście do tematu pozycjonowania zdobywają poklask wśród największych specjalistów w kraju.

ilustracjastrzałka

Duże ambicje młodego zespołu – konferencje w USA i Europie

Tak dobry odbiór aplikacji i usług Senuto w Polsce pozwala na dość śmiałe oczekiwania dotyczące rozwoju startupu na rynkach zagranicznych – zarówno w Europie, jak i USA. O realizację tych planów dba Jan Antoniewicz, który w czerwcu tego roku został Head of Global Sales w Senuto. - Senuto posiada w swym portfolio produkty o dość unikatowych cechach nawet w skali globalnej, co pozwala optymistycznie patrzeć w międzynarodową przyszłość spółki. Obecność na eventach to dobry sposób na zderzenie tej tezy z rzeczywistością, czyli z oczekiwaniami potencjalnych zagranicznych klientów i nawiązanie pierwszych relacji. Wrześniowe targi i feedback potencjalnych klientów wydają się potwierdzać nasze założenia. Najbliższe tygodnie pokażą, ile z tych rozmów uda się przekuć na nowe przychody dla Senuto – tłumaczy Jan Antoniewicz.

Wrzesień rozpoczął się pracowicie – Jan wraz z Karoliną Matyska, Content Marketing Manager w Senuto, rozpoczęli jesienne tournée firmy od konferencji Content Marketing World w Cleveland w USA. Wydarzenie organizowane przez Content Marketing Institute ściągnęło do miasta leżącego w Ohio największych specjalistów od marketingu treści, copywriterów, redaktorów i marketing managerów ze Stanów Zjednoczonych, a także Brazylii, Indii, i wielu innych pozaeuropejskich rynków.

W tym samym czasie CEO Senuto – Damian Sałkowski, wraz z Krzysztofem Dębowskim – Członkiem Zarządu, przedstawiali ofertę firmy na konferencji TechCrunch Disrupt w San Francisco. Jest to wydarzenie, w którym rokrocznie uczestniczą najbardziej innowacyjne startupy, demonstrując rozwijane przez siebie technologie.

Już dzień po powrocie ze Stanów Zespół Senuto wyruszył do Niemiec na targi DMEXCO – Digital Marketing Expo & Conference organizowane w Kolonii. Jest to jedno z większych wydarzeń w branży marketingu internetowego, które ma miejsce w Europie. Setki wystawców, tysiące odwiedzających i wiele ciekawych kontaktów, które udało się zawiązać, potwierdziły, że produkt Senuto ma duże szanse na sukces zagranicą.

To dopiero początek

Wrześniowe wyjazdy były jedynie zapowiedzią pracowitej jesieni dla Senuto. Oprócz wydarzeń branżowych organizowanych w Polsce, Zespół Senuto pojawi się również na konferencji SearchLove w Londynie, Websummit w Lizbonie, Cloud Expo w Nowym Jorku, SMXL w Mediolanie oraz MarketingProfs w San Francisco.

Źródło: Senuto

senuto.com

Dodatkowe informacje:

Autor: Karolina Matyska, od maja 2018 roku Content Marketing Manager w Senuto. Z content marketingiem związana od 2016 roku. W Senuto pełni pieczę nad szeroko rozumianym contentem, łącząc pracę z zainteresowaniami. W wolnym czasie podróżuje, uczy się portugalskiego, a kiedy może, przesiaduje w warszawskich kawiarniach z dobrą książką na kolanach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy travel vlog marki Žatecky - „Dobre Noviny z Czech”
Marka Žatecký zaprasza w podróż do Czech wraz z dwoma znanymi standuperami Michałem Kempą i Piotrem Szumowskim. W ramach nowego travel vloga standuperzy pokażą Czechy od dość nietypowej strony. Emisja „Dobrych Novin z Czech” ruszyła 6 sierpnia br.
W czasie kryzysu wzrosła rola komunikacji
W czasie kryzysu komunikacja i PR okazały się dla firm bezcenne, dlatego ich rola będzie rosła. Mimo to pandemia SARS-CoV-2 odbiła się na branży. Co trzecią agencję dotknęły obniżki wynagrodzeń, a zwolnienia – 39 proc. Najdotkliwiej ucierpiały małe podmioty – prawie co piąta mała agencja zanotowała aż 50-proc. spadek przychodów. Jednak mimo przejściowych...
„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk
Dwanaście nadmorskich kurortów odwiedzą w najbliższych tygodniach uczestnicy akcji samplingowej organizowanej przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Rozdadzą oni 50 tysięcy próbek kabanosów Duda Specialite „Nasze Polskie” o smaku wieprzowym i drobiowym. Celem akcji jest przedstawienie konsumentom produktu i jego zalet oraz budowa pozytywnego...
Idea Productions Poland z kolejną realizacją dla branży finansowej
Nie ma wątpliwości, iż obecnie na znaczeniu zyskują narzędzia online. Innowacje w tym zakresie wdrażane są coraz chętniej w wielu branżach, zapewniając tym samym nie tylko ciągłość funkcjonowania, lecz również i rozwoju w świecie biznesu. Jest to szczególnie przydatne w tych organizacjach rynkowych, których działalność statutowa wymaga cyklicznych...
Samochodem przez Auto Skyway Festival
Świetlny pokaz motocross, szpaler fontann i projekcja na gigantycznych głowach, astronomiczny mapping na balonie czy kilkudziesięciometrowa instalacja z ekranów LED – te i wiele innych instalacji z zakresu sztuki światła czekają na zmotoryzowanych widzów „Auto Skyway Festival. Lotnisko. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie.”. Festiwal odbędzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764