logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Senuto wchodzi na rynki zagraniczne

  PR 26.09.2018, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

Senuto, młoda warszawska firma technologiczna działająca w branży marketingu internetowego po 3 latach prężnej działalności na rodzimym rynku polskim, rozpoczęła ekspansję zagranicą. Ta jesień jest dla startupu szczególnie intensywna – konferencje i targi branżowe w USA, Kolonii, Londynie i Mediolanie zwiastują wyjątkowo pracowity okres.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/senuto-wchodzi-na-rynki-zagraniczne,379508,artykul.html

Od ponad 3 lat Senuto dostarcza specjalistom z zakresu SEO, e-marketingu, e-commerce i content marketingu, narzędzie ułatwiające przeprowadzanie dogłębnej analizy ruchu organicznego z Google. Aplikacja działająca w modelu SaaS (Software as a Service) zdobyła zaufanie największych agencji SEO w Polsce, mniejszych i większych serwisów oraz sklepów internetowych. Klientami Senuto są m.in. Allegro, Pracuj.pl, Axel Springer czy DHL, przy czym liczba użytkowników stale rośnie. Podobnie jak ilość biurek w siedzibie firmy na warszawskim Mokotowie! Tylko w tym roku do zespołu Senuto dołączyło 5 kolejnych osób.

Jakich rozwiązań dostarcza Senuto?

Oprócz narzędzia, które pozwala przeprowadzać analizy widoczności danej witryny w Google, monitorować działania konkurencji oraz planować treści na stronę, Senuto oferuje swoim klientom także dedykowane rozwiązania mające na celu zwiększenie ruchu organicznego na stronie.

Opinie takie jak ta: „Pierwsze takie polskie narzędzie, bardzo wszechstronne. Ułatwia pozycjonowanie szerokie. Zespół mega ambitny, a skala rozwoju zaskakująca. The Sky is the limit! Polecam.” dowodzą, że Senuto jest firmą cenioną w środowisku, a stale rozwijane funkcje i nowatorskie podejście do tematu pozycjonowania zdobywają poklask wśród największych specjalistów w kraju.

ilustracjastrzałka

Duże ambicje młodego zespołu – konferencje w USA i Europie

Tak dobry odbiór aplikacji i usług Senuto w Polsce pozwala na dość śmiałe oczekiwania dotyczące rozwoju startupu na rynkach zagranicznych – zarówno w Europie, jak i USA. O realizację tych planów dba Jan Antoniewicz, który w czerwcu tego roku został Head of Global Sales w Senuto. - Senuto posiada w swym portfolio produkty o dość unikatowych cechach nawet w skali globalnej, co pozwala optymistycznie patrzeć w międzynarodową przyszłość spółki. Obecność na eventach to dobry sposób na zderzenie tej tezy z rzeczywistością, czyli z oczekiwaniami potencjalnych zagranicznych klientów i nawiązanie pierwszych relacji. Wrześniowe targi i feedback potencjalnych klientów wydają się potwierdzać nasze założenia. Najbliższe tygodnie pokażą, ile z tych rozmów uda się przekuć na nowe przychody dla Senuto – tłumaczy Jan Antoniewicz.

Wrzesień rozpoczął się pracowicie – Jan wraz z Karoliną Matyska, Content Marketing Manager w Senuto, rozpoczęli jesienne tournée firmy od konferencji Content Marketing World w Cleveland w USA. Wydarzenie organizowane przez Content Marketing Institute ściągnęło do miasta leżącego w Ohio największych specjalistów od marketingu treści, copywriterów, redaktorów i marketing managerów ze Stanów Zjednoczonych, a także Brazylii, Indii, i wielu innych pozaeuropejskich rynków.

W tym samym czasie CEO Senuto – Damian Sałkowski, wraz z Krzysztofem Dębowskim – Członkiem Zarządu, przedstawiali ofertę firmy na konferencji TechCrunch Disrupt w San Francisco. Jest to wydarzenie, w którym rokrocznie uczestniczą najbardziej innowacyjne startupy, demonstrując rozwijane przez siebie technologie.

Już dzień po powrocie ze Stanów Zespół Senuto wyruszył do Niemiec na targi DMEXCO – Digital Marketing Expo & Conference organizowane w Kolonii. Jest to jedno z większych wydarzeń w branży marketingu internetowego, które ma miejsce w Europie. Setki wystawców, tysiące odwiedzających i wiele ciekawych kontaktów, które udało się zawiązać, potwierdziły, że produkt Senuto ma duże szanse na sukces zagranicą.

To dopiero początek

Wrześniowe wyjazdy były jedynie zapowiedzią pracowitej jesieni dla Senuto. Oprócz wydarzeń branżowych organizowanych w Polsce, Zespół Senuto pojawi się również na konferencji SearchLove w Londynie, Websummit w Lizbonie, Cloud Expo w Nowym Jorku, SMXL w Mediolanie oraz MarketingProfs w San Francisco.

Źródło: Senuto

senuto.com

Dodatkowe informacje:

Autor: Karolina Matyska, od maja 2018 roku Content Marketing Manager w Senuto. Z content marketingiem związana od 2016 roku. W Senuto pełni pieczę nad szeroko rozumianym contentem, łącząc pracę z zainteresowaniami. W wolnym czasie podróżuje, uczy się portugalskiego, a kiedy może, przesiaduje w warszawskich kawiarniach z dobrą książką na kolanach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rema Congress – prelekcje z Krzysztofem Sarneckim
RemaCongress to okazja do poszerzenia wiedzy branżowej na targach RemaDays Warsaw. Podczas najbliższej edycji gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Krzysztof Sarnecki – Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach.
Rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech Premium
Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek! Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.
Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764