logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Senuto wystawcą na Cloud Expo 2019 w Londynie

  PR 04.03.2019, przeczytano 400 razy

12 i 13 marca, Senuto – kompleksowa platforma do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO będzie jednym z wystawców na Cloud Expo 2019, największym i najważniejszym wydarzeniu technologicznym w Wielkiej Brytanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/senuto-wystawca-na-cloud-expo-2019-w-londynie,381473,artykul.html

Co roku, targi Cloud Expo skupiają licznych wystawców, ekspertów i przedsiębiorców, poszukujących innowacyjnych rozwiązań i usług między innymi z obszarów IoT, Big Data, AI czy blockchain. Na tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną najnowsze technologie pozwalające ulepszyć i przyspieszyć cyfrową transformację. W trakcie dwudniowego wydarzenia odbędzie się wiele prelekcji, wykładów oraz paneli dyskusyjnych z udziałem specjalistów z całego świata.

Wśród licznych wystawców, swoją ofertę zaprezentuje również Senuto. Przedstawicieli spółki będzie można spotkać na stoisku C1620.

- To już kolejny rok, kiedy będziemy uczestniczyć w targach Cloud Expo w Londynie. Cieszymy się, że rozwiązania Senuto są zaszeregowane jako jedne z najbardziej innowacyjnych w Europie, czemu dowodzi nasz udział w wydarzeniu – komentuje Karolina Matyska, Content Marketing Manager Senuto.

Udział w targach to idealna okazja do zaprezentowania swojej oferty na forum międzynarodowym oraz nawiązanie kontaktów z zagranicznymi klientami i inwestorami. Cloud Expo daje też szansę poznania zagranicznych rynków oraz najnowszych rozwiązań technologicznych.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764