logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Senuto wystawcą na Cloud Expo 2019 w Londynie

  PR 04.03.2019, przeczytano 166 razy

12 i 13 marca, Senuto – kompleksowa platforma do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO będzie jednym z wystawców na Cloud Expo 2019, największym i najważniejszym wydarzeniu technologicznym w Wielkiej Brytanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/senuto-wystawca-na-cloud-expo-2019-w-londynie,381473,artykul.html

Co roku, targi Cloud Expo skupiają licznych wystawców, ekspertów i przedsiębiorców, poszukujących innowacyjnych rozwiązań i usług między innymi z obszarów IoT, Big Data, AI czy blockchain. Na tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną najnowsze technologie pozwalające ulepszyć i przyspieszyć cyfrową transformację. W trakcie dwudniowego wydarzenia odbędzie się wiele prelekcji, wykładów oraz paneli dyskusyjnych z udziałem specjalistów z całego świata.

Wśród licznych wystawców, swoją ofertę zaprezentuje również Senuto. Przedstawicieli spółki będzie można spotkać na stoisku C1620.

- To już kolejny rok, kiedy będziemy uczestniczyć w targach Cloud Expo w Londynie. Cieszymy się, że rozwiązania Senuto są zaszeregowane jako jedne z najbardziej innowacyjnych w Europie, czemu dowodzi nasz udział w wydarzeniu – komentuje Karolina Matyska, Content Marketing Manager Senuto.

Udział w targach to idealna okazja do zaprezentowania swojej oferty na forum międzynarodowym oraz nawiązanie kontaktów z zagranicznymi klientami i inwestorami. Cloud Expo daje też szansę poznania zagranicznych rynków oraz najnowszych rozwiązań technologicznych.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764