logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Senuto z nowymi osobami na pokładzie

  PR 20.11.2017, przeczytano 585 razy

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączyły dwie nowe osoby: Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk. Objęły one stanowiska customer success manager i data extraction engineer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/senuto-z-nowymi-osobami-na-pokladzie,34548,artykul.html

Joanna Gracz poprzednio pracowała dla Livespace jako customer advocate. Zawodowo zajmuje się wszechstronnym wsparciem klienta. Do jej obowiązków w Senuto należy szkolenie obecnych klientów firmy z zakresu produktu oraz nadzór nad procesem on-boardingowym. Odpowiada również za edukację, satysfakcję oraz utrzymanie bieżących użytkowników. Z wykształcenia jest filologiem, a z zamiłowania podróżnikiem. W wolnym czasie praktykuje jogę i czyta książki.

Juliusz Abramczyk przez ostatnie 5 lat, w roli Technology Deployment Engineer, zajmował się projektowaniem i automatyzacją procesów tłumaczeniowych w firmie Lionbride. Z wykształcenia lingwista, z zamiłowania programista. Ekstrakcja treści, parsery, skrypty, konektory, bazy danych i łączenie tych rozwiązań w jeden sprawnie działający system, to magia technologii, która go interesuje. Tym też, jako Data Extraction Engineer, zajmuje się w Senuto. Prywatnie bada zastosowania Sieci Neuronowych, trenuje tajski boks i spełnia się w roli ojca.

- Nasz zespół tworzą bardzo kreatywni i ambitni ludzie, dlatego też cieszymy się na współpracę z Joanną i Juliuszem. W Senuto dzieje się teraz wiele – rozwijamy nowe gałęzie generowania przychodu, jak i sam produkt. Budujemy nowe procesy sprzedażowe i marketingowe. Owoce tego co robimy będzie widać za kilka miesięcy także dzięki doświadczeniu Joanny i Juliusza, które wnieśli do naszej firmy – dodaje Damian Sałkowski, CEO Senuto.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Fans.Passions.Brands - Muzyka jako narzędzie marketingu
Grupa Havas oraz Universal Music Polska przeprowadziły nową falę badania Fans.Passions.Brands. Jego celem było zrozumienie nawyków, przekonań i postaw Polaków w obszarze muzyki, a następnie przełożenie ich na korzyści dla marek.
Agencja GREY Group Poland wygrała prowadzony od końca marca przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki mBank w obszarze MŚP oraz klienta zamożnego.
Scopolan compositum z pierwszą kampanią reklamową
Herbapol Wrocław wystartował z kampanią reklamową dla produktu, który z kategorii leków na receptę przeszedł właśnie na rynek OTC
Limitowana edycja butelki Coca-Cola autorstwa Karola Radziszewskiego
Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartości bliskie marce Coca-Cola. Kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, którą Coca-Cola zorganizowała wspólnie z Placem Defilad była wymownym spotkaniem przy wspólnym stole - znaku gościnności, łączenia i otwartości. To właśnie...
Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764