logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Senuto z nowymi osobami na pokładzie

  PR 20.11.2017, przeczytano 648 razy

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączyły dwie nowe osoby: Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk. Objęły one stanowiska customer success manager i data extraction engineer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/senuto-z-nowymi-osobami-na-pokladzie,34548,artykul.html

Joanna Gracz poprzednio pracowała dla Livespace jako customer advocate. Zawodowo zajmuje się wszechstronnym wsparciem klienta. Do jej obowiązków w Senuto należy szkolenie obecnych klientów firmy z zakresu produktu oraz nadzór nad procesem on-boardingowym. Odpowiada również za edukację, satysfakcję oraz utrzymanie bieżących użytkowników. Z wykształcenia jest filologiem, a z zamiłowania podróżnikiem. W wolnym czasie praktykuje jogę i czyta książki.

Juliusz Abramczyk przez ostatnie 5 lat, w roli Technology Deployment Engineer, zajmował się projektowaniem i automatyzacją procesów tłumaczeniowych w firmie Lionbride. Z wykształcenia lingwista, z zamiłowania programista. Ekstrakcja treści, parsery, skrypty, konektory, bazy danych i łączenie tych rozwiązań w jeden sprawnie działający system, to magia technologii, która go interesuje. Tym też, jako Data Extraction Engineer, zajmuje się w Senuto. Prywatnie bada zastosowania Sieci Neuronowych, trenuje tajski boks i spełnia się w roli ojca.

- Nasz zespół tworzą bardzo kreatywni i ambitni ludzie, dlatego też cieszymy się na współpracę z Joanną i Juliuszem. W Senuto dzieje się teraz wiele – rozwijamy nowe gałęzie generowania przychodu, jak i sam produkt. Budujemy nowe procesy sprzedażowe i marketingowe. Owoce tego co robimy będzie widać za kilka miesięcy także dzięki doświadczeniu Joanny i Juliusza, które wnieśli do naszej firmy – dodaje Damian Sałkowski, CEO Senuto.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rema Congress – prelekcje z Krzysztofem Sarneckim
RemaCongress to okazja do poszerzenia wiedzy branżowej na targach RemaDays Warsaw. Podczas najbliższej edycji gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Krzysztof Sarnecki – Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach.
Rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech Premium
Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek! Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.
Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764