logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Senuto z nowymi osobami na pokładzie

  PR 20.11.2017, przeczytano 672 razy

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączyły dwie nowe osoby: Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk. Objęły one stanowiska customer success manager i data extraction engineer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/senuto-z-nowymi-osobami-na-pokladzie,34548,artykul.html

Joanna Gracz poprzednio pracowała dla Livespace jako customer advocate. Zawodowo zajmuje się wszechstronnym wsparciem klienta. Do jej obowiązków w Senuto należy szkolenie obecnych klientów firmy z zakresu produktu oraz nadzór nad procesem on-boardingowym. Odpowiada również za edukację, satysfakcję oraz utrzymanie bieżących użytkowników. Z wykształcenia jest filologiem, a z zamiłowania podróżnikiem. W wolnym czasie praktykuje jogę i czyta książki.

Juliusz Abramczyk przez ostatnie 5 lat, w roli Technology Deployment Engineer, zajmował się projektowaniem i automatyzacją procesów tłumaczeniowych w firmie Lionbride. Z wykształcenia lingwista, z zamiłowania programista. Ekstrakcja treści, parsery, skrypty, konektory, bazy danych i łączenie tych rozwiązań w jeden sprawnie działający system, to magia technologii, która go interesuje. Tym też, jako Data Extraction Engineer, zajmuje się w Senuto. Prywatnie bada zastosowania Sieci Neuronowych, trenuje tajski boks i spełnia się w roli ojca.

- Nasz zespół tworzą bardzo kreatywni i ambitni ludzie, dlatego też cieszymy się na współpracę z Joanną i Juliuszem. W Senuto dzieje się teraz wiele – rozwijamy nowe gałęzie generowania przychodu, jak i sam produkt. Budujemy nowe procesy sprzedażowe i marketingowe. Owoce tego co robimy będzie widać za kilka miesięcy także dzięki doświadczeniu Joanny i Juliusza, które wnieśli do naszej firmy – dodaje Damian Sałkowski, CEO Senuto.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Rusza nowa intensywna kampania wspierająca kategorię czekolad marki Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną...
Canon: Spotkajmy się na Remadays
Na lutowych Targach Reklamy i Druku RemaDays zaprezentujemy najszybsze na rynku drukarki oraz urządzenie z atrakcyjną funkcją matowego lub błyszczącego wykończenia – zapowiada Canon Polska. W Strefie Canon nie zabraknie także interesujących pokazów i możliwości spotkania z ekspertami marki.
LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764