logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SEO: Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

  PR 30.07.2018, przeczytano 598 razy

SEO może stać się przepisem na sukces nie tylko wielkich koncernów, ale przede wszystkim małych przedsiębiorstw. Ta, zyskująca na popularności część marketingu internetowego jest na językach coraz większej liczby specjalistów. Z odpowiednią wiedzą jej działanie może okazać się niezwykle proste. Co oznaczają tajemnicze trzy litery i w jaki sposób mogą pomóc w rozwoju małego przedsiębiorstwa oraz pozyskiwaniu szerokiego grona klientów? Już w najbliższy poniedziałek, 30 lipca o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub tajniki korzystania z SEO przedstawi Piotr Wiernicki, specjalista SEO w agencji marketingowej Fine Performance.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seo%3A-bezplatne-warsztaty-w-lodzkim-idea-hub,37425,artykul.html

Search Engine Optimization, które kryje się za skrótem SEO, w języku polskim oznacza „optymalizację dla wyszukiwarek internetowych”. Jego istotą jest tworzenie treści internetowych w taki sposób, aby wyniki wyszukiwania plasowały daną markę jak najwyżej w rankingu takich wyszukiwarek, jak Google, z której korzysta obecnie 98% polskich internautów[1]. Użytkownik nie musi bowiem wpisywać nazwy konkretnej firmy, aby rekordy w wyszukiwarce skupiały się właśnie na niej. SEO ma za zadanie pomóc dotrzeć  marce do odbiorcy, który poszukuje czegokolwiek związanego z naszą profesją. Przypadkowe natknięcie się na informacje o firmie może w dalszej perspektywie stać się szansą na zdobycie nowego klienta. SEO pomaga bowiem w budowaniu świadomości marki, lepszym poznaniu klienta, a co się z tym wiąże, odpowiadaniu na jego potrzeby i zwiększeniu jego zaufania w stosunku do nas.

Jak rozpocząć przygodę z SEO i skorzystać z jego największych zalet? Jakie są koszty takich działań i jak długo trzeba czekać na ich efekty? Czy można działać samemu na tym polu, czy lepiej jest jednak skorzystać z usług agencji marketingowych? Fachowych porad na temat SEO, już w najbliższy poniedziałek, 30 lipca o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub udzieli Piotr Wiernicki, specjalista SEO w agencji marketingowej Fine Performance, działający w branży marketingowej od 2011 roku. Swoją przygodę z pozycjonowaniem zaczął w 2014 roku - w tym czasie obsługiwał mikroprzedsiębiorstwa, jak i międzynarodowe korporacje.

Wstęp na warsztaty jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy możliwe są pod adresem drewnowska[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764