logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny

  PR 20.04.2024, przeczytano 342 razy
ilustracjastrzałka

W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seo-casebook%3A-agencja-sempai-swietuje-18.-urodziny,403923,artykul.html

Dowodem na to jest premiera SEO Casebooka , wyjątkowej publikacji, która zawiera 18 case studies prezentujących realne efekty działań SEO w różnych branżach. IAB Polska został patronem honorowym publikacji.

Każdy przypadek to owoc pracy specjalistów Sempai, którzy codziennie odkrywają nowe horyzonty w pozycjonowaniu stron. Liczba 18 nie jest przypadkowa – to symboliczny odnośnik do 18. urodzin Sempai, które Agencja w tym roku świętuje z pompą, otwierając cykl jubileuszowych wydarzeń i publikacji.

Co zawiera SEO Casebook ? Znajdziemy tu głosy ekspertów z branży, przedstawicieli firm dostarczających narzędzia SEO, agencji doradczych, dużych e-commerce’ów, freelancerów oraz specjalistów content marketingu, którzy nie tylko dzielą się wiedzą, ale również inspirują do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań.

– Mamy nadzieję, że te historie sukcesu zarówno mniejszych, jak i większych firm, staną się dla czytelników źródłem inspiracji i motywacji do dalszego rozwijania ich działań SEO. Zależy nam, aby wskazówki od ekspertów pomogły uczynić ich pracę jeszcze bardziej efektywną i przyjemną – powiedziała Aleksandra Skindzier, Senior Marketing Specialist w Sempai , PM SEO Casebooka.

– Wierzę, że nasz Casebook stanie się nie tylko przewodnikiem po skutecznych taktykach SEO i współpracy z klientem, ale również punktem wyjścia do wymiany doświadczeń i dyskusji o przyszłości tej dziedziny – dodał Shaban Dżelili, SEO Team Manager w Sempai.

Zapraszamy do świata, gdzie SEO wciąż jest żywe i dynamiczne, a każde wyzwanie staje się możliwością do osiągnięcia sukcesu.

SEO Casebook powstał we współpracy Sempai z: WhitePress, Senuto, SEM House, HalfPrice, morele.net, 4F, CCC Shoes & Bags, AtomStore, Strategic Mind, Linkhouse i Casbeg.

Publikacji patronuje Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB PolskaMedialnie projekt wspierają: Marketing przy Kawie, Marketer+, E-commerce w praktyce, sprawny.marketing 

Premierze publikacji towarzyszył webinar, podczas którego zapytaliśmy współautorów SEO Casebooka : Pawła “Zgreda” Gontarka, Macieja Muszyńskiego (Casbeg), Roberta Marczaka (Linkhouse) i Shabana Dżelili (Sempai) czym dla nich jest sukces w SEO. 

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
Short social video i budowanie obecności marki w mediach społecznościowych
150 miliardów dolarów rocznie – tyle w 2028 roku mają wynosić rosnące systematycznie nakłady na reklamy w formie short videos[1]. Wprowadzone przez TikTok krótkie filmy kręcone w orientacji pionowej szybko awansowały z referencyjnej formy komunikacji Generacji Z na jedną z najbardziej atrakcyjnych także...
Krok po kroku przez przetargi z influencerami: przewodnik
Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. To kolejna część dobrych praktyk z zakresu influencer marketingu, którą przygotowali najlepsi eksperci z branży. Tym razem dzielą się oni wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzic przetargi z influencerami. 
IAB Polska: Jak wykorzystać AI w marketingu w 2024 r.
Rozwój sztucznej inteligencji powoduje radykalne zmiany w światowej gospodarce, generując potencjalnie nawet 7-procentowe wzrosty światowego PKB[1]. AI otwiera również niespotykane dotąd możliwości także dla branży digitalowej. Szalona dynamika rozwoju narzędzi AI i wzrostu ich popularności sprawia, że branża zadaje sobie pytania już...
Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 IAB Polska
Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764