logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SEO dla biznesu - bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

  PR 05.07.2018, przeczytano 936 razy

Dla wielu firm obecność na pierwszej stronie Google to „być albo nie być”. Co zrobić, aby faktycznie na nią trafić i utrzymać się na wysokiej pozycji? Co kryje się za skrótem SEO? W czym pozycjonowanie może pomóc mikro oraz małym przedsiębiorstwom? Już w najbliższy czwartek, 12 lipca o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub, Piotr Michalak, starszy specjalista ds. SEO w Grupie TENSE zaprezentuje praktyczne podejście do pozycjonowania oraz pokaże, jak duże znaczenie w rozwoju biznesu może mieć ono w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seo-dla-biznesu---bezplatne-warsztaty-w-poznanskim-idea-hub,37149,artykul.html

Choć SEO, czyli pozycjonowanie, przypomina walkę o jak najwyższe miejsce wśród rekordów w rankingu wyszukiwarki, przynieść ono może jeszcze więcej korzyści niż mogłoby się wydawać. Wśród zalet pozycjonowania wymienia się zwiększenie ruchu na stronie, wzrost zaufania do marki wśród konsumentów, możliwość lepszego poznania klientów oraz budowanie świadomości marki, które w rezultacie prowadzą do rozwoju biznesu.

Skuteczne pozycjonowanie może zajmować sporo czasu, jednak im więcej poświęci mu się uwagi, tym bardziej długotrwałe przynosi ono rezultaty. Wspinanie się po szczeblach stron w wyszukiwarkach zwiększa widoczność strony, co w konsekwencji mnoży szansę na pozyskanie coraz większej ilości klientów. Mimo osiągnięcia wymarzonej pierwszej strony w Google efekty mogą nie być natychmiastowe. Choć SEO nie sprawi, że z dnia na dzień obroty firmy większą się o kilkaset procent, to zmniejsza ono dystans pomiędzy marką a potencjalnym klientem, który spotykając się z firmą wielokrotnie z większym prawdopodobieństwem będzie chciał bliżej się z nią zapoznać. Co za tym idzie? Relacja z klientem nie jest szybka i jednorazowa. Długotrwałe budowanie zaufania poprzez SEO zaowocować może zdobyciem stałego klienta, który za sobą przyciągnąć może kolejnych interesantów.

Już w najbliższy czwartek, 12 lipca o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub odbędą się bezpłatne warsztaty z SEO, w trakcie których uczestnicy dowiedzą się jakie czynniki wpływają na widoczność serwisu, które elementy optymalizacyjne są możliwe do samodzielnego wdrożenia, a także poznają narzędzia, z których korzystają agencje SEO. W roli eksperta wystąpi Piotr Michalak, starszy specjalista ds. SEO oraz Lider Sekcji Szkoleniowej w Grupie TENSE (www.grupa-tense.pl). Od 2014 roku pracuje z największymi Klientami w zakresie przygotowywania strategii pozycjonowania i optymalizacji serwisów internetowych. Prowadzi również szkolenia i warsztaty – zarówno wewnętrzne jak i dla Klientów, Partnerów czy Studentów.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

  • Wstęp na warsztaty jest bezpłatny.
  • Liczba miejsc jest ograniczona.
  • Zapisy możliwe są pod adresem garbary[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764