logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SEO Vibes Poland i międzynarodowi eksperci u podnóża Tatr

  PR 09.04.2024, przeczytano 326 razy
ilustracja

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu i nie tylko, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – to tylko kilka z wielu atrakcji, które czekają na uczestników tegorocznej edycji SEO Vibes Poland. Konferencja organizowana przez WhitePress odbędzie się w dniach 15-18 maja w Białce Tatrzańskiej. Bilety na wydarzenie są dostępne w trzech pakietach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seo-vibes-poland-i-miedzynarodowi-eksperci-u-podnoza-tatr,403756,artykul.html

Międzynarodowi eksperci SEO na Podhalu

W tym roku na konferencji SEO Vibes Poland wystąpi ponad 25 czołowych ekspertów z całego świata.  Podczas wykładów, warsztatów i mastermindów zaprezentują oni najświeższe trendy w digital marketingu, które będą przydatne zarówno dla  dyrektorów marketingu, właścicieli firm,  jak i specjalistów SEO i content marketerów.

Na głównej scenie pojawią się m.in.:  Fery Kaszoni , Dyrektor Zarządzający w  Search Intelligence Ltd,  entuzjasta wyszukiwarek i doświadczony programista.  Liraz Postan , międzynarodowa ekspertka w obszarze SEO i contentu, prelegentka na takich globalnych konferencjach jak Brighton SEO (wystąpi z tematem “Two cents about SEO with Low-budgets”),  Mads Singers , specjalista z ponad 10 letnim doświadczeniem w firmach Fortune500 takich jak Xerox i IBM (przedstawi prelekcję “Niching down the right way – where most SEO's go wrong?”),  Christopher Hofman Laursen , Head of SEO w agencji  InboundCPH,  duńskiej agencji marketingu internetowego z Kopenhagi (zaprezentuje temat “How to unlock user insights with Customer Journey Mapping on Google”) oraz  Kamila Cichocka,  CMO  Microsoft  w regionie Europy Środkowej, współpracowała z globalnymi markami, tworząc innowacyjne podejścia do wprowadzania produktów na rynek oraz kampanie marketingowe.

Nie zabraknie również prelekcji związanych z tematem, który od ponad dwóch lat jest numerem 1 w branży SEO i content marketingowej. Mowa oczywiście o sztucznej inteligencji. O wykorzystaniu AI oraz jej wpływie na pracę ekspertów SEO opowiedzą m.in.  Stacey MacNaught  (prelekcja: “Beyond Article Writing: AI in Your Link Building Efforts”) i  Heather Physioc  (wystąpienie “The Trust Horizon: Credibility is the Next Big Battleground in AI-Influenced Search”).

–  SEO Vibes Poland to doskonała okazja do wymiany wiedzy i doświadczeń nie tylko z polskimi specjalistami, lecz także zagranicznymi liderami branży. Mamy doświadczenie w organizacji międzynarodowych eventów, ponieważ w zeszłym roku przygotowaliśmy ich aż 17 w całej Europie i poza nią. Ten rok będzie jeszcze bardziej intensywny. Za nami prestiżowa konferencja w Dubaju, a przed nami kolejne kilkanaście SEO Vibes on Tour. Eventy branżowe realizujemy na całym świecie m.in. w Sao Paulo, Istambule czy Dublinie, ale tylko na SEO Vibes Poland na uczestników czekają aż 3 wieczory networkingowe, które są szansą na nawiązanie nowych kontaktów i poznanie różnych podejść do SEO i content marketingu, a także digital marketingu w ogóle. Wyjątkowa formuła naszej konferencji pozwala na wspólne spędzenie czasu, integrację, relaks, a także zdobywanie wiedzy. A to pozwala wyciągnąć maksimum z tego wydarzenia zarówno pod kątem merytorycznym, biznesowym, jak i relacyjnym. Ponadto, poprzednia edycja imprezy została oceniona bardzo wysoko przez uczestników i uzyskała ocenę 9/10, w tym roku mamy nadzieję powtórzyć, a nawet przebić ten sukce  – mówi Patrycja Górecka-Butora, Head of Marketing, WhitePress.

Mastermindy, które rozwiną biznes SEO

Podczas SEO Vibes Poland 2024 odbędą się również mastermindy dotyczące skalowania agencji SEO.  Sebastian Suma , Co-founder i CEO agencji Sempai, pokaże,  jak zarządzać firmą w oparciu o dane.

O tym, jak w  stabilny sposób rozwijać biznes agencyjny poprzez budowanie struktur i wprowadzanie procesów , opowie  Jarosław Miszczak  – CEO Bluerank. Ekspert podpowie także, jak budować interdyscyplinarne zespoły projektowe w branży digital  oraz jak mierzyć efektywność organizacji podczas skalowania.

Z kolei  Ewelina Podrez-Siama , założycielka grupy agencji Fox Strategy,  zdradzi tajniki budowania zespołu otwartego na rozwój i zmianę , a także pokaże,  jak stopniowo oddawać odpowiedzialność członkom zespołu . To będzie świetna okazja do poznania narzędzi niezbędnych do tworzenia kultury organizacyjnej w firmie.

–  Program SEO Vibes Poland 2024 został zaprojektowany w taki sposób, by po zakończeniu konferencji każdy uczestnik wrócił do pracy z listą konkretnych rzeczy do wdrożenia. Skupiliśmy się na praktycznych zagadnieniach, które realnie zwiększą efektywność działań i przełożą się na rozwój firm. Dlatego oprócz case studies omawianych podczas prelekcji na naszych gości czekać będą dodatkowe warsztaty i mastermindy  prowadzone m.in. przez Koray’a Tuğberk Gübüra, CEO & Founder Holistic SEO & Digital czy Damiana Sałkowskiego, CEO Senuto –  dodaje Anna Halama-Flisowska, Marketing Team Leader, WhitePress.

Po warsztatach czas na termy, czyli bilety all in one

Udział w SEO Vibes Poland to nie tylko szansa na zdobycie praktycznej wiedzy i poznanie międzynarodowych ekspertów, lecz także możliwość nawet 4-dniowego wypoczynku w samym sercu Podhala, u podnóża polskich Tatr. Pakiety  PLATINUM VIP i GOLD  obejmują noclegi w hotelu Bania wraz z lunchem i kolacją, wstęp do hotelowej częściSPA&Wellness oraz nielimitowany wstęp do Term Bania w czasie pobytu. Zagraniczni uczestnicy konferencji będą mogli skorzystać ze specjalnie zorganizowanych transferów z lotniska w atrakcyjnej cenie.

Osoby, które planują skupić się wyłącznie na edukacji, mogą wybrać bilet  EDU  bez opcji noclegu  upoważniający do udziału w 12 prelekcjach międzynarodowych ekspertów na Main Stage oraz mastermindach, warsztatach i prelekcjach na BLUE Stage. Każdy pakiet obejmuje ponadto poczęstunek podczas przerw oraz welcome pack dla uczestników konferencji.

Konferencja SEO Vibes Poland 2024 posiada akredytację DIMAQ – międzynarodowego standardu kwalifikacji w obszarze digital marketingu.  Za udział w wydarzeniu posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych.

Źródło: WhitePress

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764