logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: SEO w 2018 - trendy, które zyskają na znaczeniu

  PR 16.02.2018, przeczytano 1052 razy
ilustracjastrzałka

Branża SEO zmienia się niezwykle szybko i dynamicznie. W którą stronę będzie rozwijać się w 2018 roku, jakie są aktualne trendy i co nabierze znaczenia? Jak pozycjonować skutecznie? Dowiecie się z infografiki przygotowanej przez agencję SEMTEC z 12 poradami na najbliższe miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seo-w-2018---trendy%2C-ktore-zyskaja-na-znaczeniu,35484,artykul.html

Rozbudowane wyniki wyszukiwania

Zadbaj o maksymalną widoczność witryny wśród coraz większej liczby dodatkowych form rezultatów Google takich jak bezpośrednie odpowiedzi, podgląd filmików, grafy wiedzy i wiele innych

Dane strukturalne

Oznacz treści na stronie za pomocą danych strukturalnych. Umożliwi to nie tylko wyświetlanie jej w różnych sekcjach wyników, ale także lepsze zrozumienie zawartości przez algorytmy Google

RankBrain

Twórz treści pod kątem użytkowników, ich oczekiwań i intencji – na to zwraca uwagę algorytm RankBrain. Analizuj wskaźniki witryny związane z zachowaniem odwiedzających i dobierz właściwe frazy kluczowe

User Experience (UX)

Dopracuj elementy witryny wpływające na doświadczenia użytkowników (UX). W szczególności te przekładające się na czas przebywania na stronie (dwell time) i współczynnik CTR w wynikach Google. Skróć maksymalnie czas ładowania

Mobile-first indexing

Zoptymalizuj mobilną wersję witryny. Zadbaj o pełną funkcjonalność i zawartość jak w wersji desktop. Po wdrożeniu mobile-first indexing wersja mobile będzie decydować o pozycjach w Google także na komputerach stacjonarnych

Voice Search

Dostosuj stronę do konwersacyjnych, długich zapytań stosowanych w wyszukiwaniu głosowym. Dostarcz odpowiedzi na najważniejsze dla użytkowników pytania i przeprowadź optymalizację pod kątem rozbudowanych fraz kluczowych tzw. long tail

Accelerated Mobile Pages (AMP)

Przemyśl wdrożenie technologii przyspieszonych stron mobilnych (AMP). Poprawi ona znacząco czas ładowania, który od lipca będzie w Google czynnikiem rankingowym w mobile. Zmniejsza on także współczynnik odrzuceń i poprawia dwell time

SSL

Poważnie rozważ zainstalowanie na stronie certyfikatu szyfrującego SSL/TLS. Przeglądarka Chrome wyświetla ostrzeżenia dla wielu niezabezpieczonych stron, a ponadto szyfrowane połączenie HTTPS jest pozytywnym sygnałem rankingowym w Google

Wzmianki brandowe

Zadbaj o pojawianie się wzmianek o marce w różnych miejscach sieci. Niezawierające linków do strony wzmianki, zostały potwierdzone przez wyszukiwarkę Bing jako czynniki algorytmu i należy przyjąć, że Google traktuje je podobnie

Wideo i grafika

Zamieść na stronie przydatne i wartościowe treści wizualne: filmy wideo, podcasty, infografiki, zdjęcia i obrazki oraz zoptymalizuj je. Zwiększają one zaangażowanie użytkowników oraz generują naturalne linki i dodatkowy ruch z Google.

Local SEO

Prowadź działania nastawione na frazy lokalne, uzupełnij wizytówkę firmy wyświetlaną w mapach Google i publikuj w niej posty. Odszukaj frazy związane ze szczegółową lokalizacją biznesu – coraz więcej zapytań pochodzi z mobile i ma charakter lokalizacyjny.

Topic authority

Buduj autorytet w dziedzinie związanej z daną działalnością. Pomaga to zwiększyć widoczność w Google dla szerokiego zakresu zagadnień branżowych. W tym celu realizuj profesjonalne działania content marketingowe i przygotuj dla witryny strategię contentową.

Źródło: SEMTEC

www.semtec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764