SEO może stać się przepisem na sukces nie tylko wielkich koncernów, ale przede wszystkim małych przedsiębiorstw. Ta, zyskująca na popularności część marketingu internetowego jest na językach coraz większej liczby specjalistów. Z odpowiednią wiedzą jej działanie może okazać się niezwykle proste. Co oznaczają tajemnicze trzy litery i w jaki sposób mogą pomóc w rozwoju małego przedsiębiorstwa oraz pozyskiwaniu szerokiego grona klientów? Już w najbliższy poniedziałek, 30 lipca o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub tajniki korzystania z SEO przedstawi Piotr Wiernicki, specjalista SEO w agencji marketingowej Fine Performance.
Search Engine Optimization, które kryje się za skrótem SEO, w języku polskim oznacza „optymalizację dla wyszukiwarek internetowych”. Jego istotą jest tworzenie treści internetowych w taki sposób, aby wyniki wyszukiwania plasowały daną markę jak najwyżej w rankingu takich wyszukiwarek, jak Google, z której korzysta obecnie 98% polskich internautów[1]. Użytkownik nie musi bowiem wpisywać nazwy konkretnej firmy, aby rekordy w wyszukiwarce skupiały się właśnie na niej. SEO ma za zadanie pomóc dotrzeć marce do odbiorcy, który poszukuje czegokolwiek związanego z naszą profesją. Przypadkowe natknięcie się na informacje o firmie może w dalszej perspektywie stać się szansą na zdobycie nowego klienta. SEO pomaga bowiem w budowaniu świadomości marki, lepszym poznaniu klienta, a co się z tym wiąże, odpowiadaniu na jego potrzeby i zwiększeniu jego zaufania w stosunku do nas.
Jak rozpocząć przygodę z SEO i skorzystać z jego największych zalet? Jakie są koszty takich działań i jak długo trzeba czekać na ich efekty? Czy można działać samemu na tym polu, czy lepiej jest jednak skorzystać z usług agencji marketingowych? Fachowych porad na temat SEO, już w najbliższy poniedziałek, 30 lipca o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub udzieli Piotr Wiernicki, specjalista SEO w agencji marketingowej Fine Performance, działający w branży marketingowej od 2011 roku. Swoją przygodę z pozycjonowaniem zaczął w 2014 roku - w tym czasie obsługiwał mikroprzedsiębiorstwa, jak i międzynarodowe korporacje.
Wstęp na warsztaty jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy możliwe są pod adresem drewnowska(at)ihub.pl.
Źródło: Idea Hub