logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SEO: Bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

  PR 30.07.2018, przeczytano 597 razy

SEO może stać się przepisem na sukces nie tylko wielkich koncernów, ale przede wszystkim małych przedsiębiorstw. Ta, zyskująca na popularności część marketingu internetowego jest na językach coraz większej liczby specjalistów. Z odpowiednią wiedzą jej działanie może okazać się niezwykle proste. Co oznaczają tajemnicze trzy litery i w jaki sposób mogą pomóc w rozwoju małego przedsiębiorstwa oraz pozyskiwaniu szerokiego grona klientów? Już w najbliższy poniedziałek, 30 lipca o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub tajniki korzystania z SEO przedstawi Piotr Wiernicki, specjalista SEO w agencji marketingowej Fine Performance.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seo%3A-bezplatne-warsztaty-w-lodzkim-idea-hub,37425,artykul.html

Search Engine Optimization, które kryje się za skrótem SEO, w języku polskim oznacza „optymalizację dla wyszukiwarek internetowych”. Jego istotą jest tworzenie treści internetowych w taki sposób, aby wyniki wyszukiwania plasowały daną markę jak najwyżej w rankingu takich wyszukiwarek, jak Google, z której korzysta obecnie 98% polskich internautów[1]. Użytkownik nie musi bowiem wpisywać nazwy konkretnej firmy, aby rekordy w wyszukiwarce skupiały się właśnie na niej. SEO ma za zadanie pomóc dotrzeć  marce do odbiorcy, który poszukuje czegokolwiek związanego z naszą profesją. Przypadkowe natknięcie się na informacje o firmie może w dalszej perspektywie stać się szansą na zdobycie nowego klienta. SEO pomaga bowiem w budowaniu świadomości marki, lepszym poznaniu klienta, a co się z tym wiąże, odpowiadaniu na jego potrzeby i zwiększeniu jego zaufania w stosunku do nas.

Jak rozpocząć przygodę z SEO i skorzystać z jego największych zalet? Jakie są koszty takich działań i jak długo trzeba czekać na ich efekty? Czy można działać samemu na tym polu, czy lepiej jest jednak skorzystać z usług agencji marketingowych? Fachowych porad na temat SEO, już w najbliższy poniedziałek, 30 lipca o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub udzieli Piotr Wiernicki, specjalista SEO w agencji marketingowej Fine Performance, działający w branży marketingowej od 2011 roku. Swoją przygodę z pozycjonowaniem zaczął w 2014 roku - w tym czasie obsługiwał mikroprzedsiębiorstwa, jak i międzynarodowe korporacje.

Wstęp na warsztaty jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy możliwe są pod adresem drewnowska[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image prezentuje VFX Showreel
Platige Image, polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne, znane z realizacji efektów do takich tytułów, jak The Witcher, Shadow&Bone czy Blood Origin,  prezentuje najnowszy showreel.
Fenty x Puma z eventową premierą Creeper Phatty Earth Tone
FENTY x PUMA prezentują premierę Creeper Phatty Earth Tone z okazji Światowego Dnia Ziemi. Sneakersy, które pojawiły się w 2015 roku, dziś powracają w nowej odsłonie.
Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej
Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka,...
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764