logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Separator - czerwcowy Festiwal Inicjatyw Kreatywnych

   07.06.2019, przeczytano 377 razy
ilustracjastrzałka

Tak jak trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez kreatywności, tak jeszcze trudniej myśleć o kreatywności w oderwaniu od potrzeb odbiorców. Jak projektować świadomie, o czym powinien pamiętać każdy projektant graficzny i jaka jest jego rola w rozwoju społeczeństwa?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/separator---czerwcowy-festiwal-inicjatyw-kreatywnych,382821,artykul.html

– SEPARATOR Festiwal Inicjatyw Kreatywnych to przedsięwzięcie organizowane przez studentów Wyższej Szkoły Europejskiej mające na celu wymianę doświadczeń i umiejętności pomiędzy młodymi artystami a specjalistami z branży kreatywnej.

Zwrócimy uwagę na najistotniejsze kwestie związane z projektowaniem – podkreśla Agata Kujda, rzecznik wydarzenia. Tegoroczna edycja odbędzie się 13–15 czerwca 2019 roku w siedzibie Wyższej Szkoły Europejskiej na terenie Krakowskiego Parku Technologicznego (al. Jana Pawła II 39A). Festiwal adresowany jest nie tylko do projektantów czy przedstawicieli zawodów kreatywnych, ale i każdego zainteresowanego designem.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Na program SEPARATORA złożą się liczne warsztaty, prelekcje oraz panele dyskusyjne dotyczące zarówno procesu kreacji, jak i zagadnień bardziej szczegółowych z zakresu UX, UI, Digital Art, edytorstwa oraz multimediów. Zwieńczeniem Festiwalu będzie wystawa najlepszych prac studentów grafiki Wyższej Szkoły Europejskiej, stanowiąca okazję do rozmów i wymiany doświadczeń z autorami.

  • Udział w SEPARATORZE jest bezpłatny – wymaga jednak wcześniejszej rejestracji za pośrednictwem strony wydarzenia www.separator.wse.krakow.pl.

Źródło: WSE, STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764