logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Separator - czerwcowy Festiwal Inicjatyw Kreatywnych

   07.06.2019, przeczytano 316 razy
ilustracjastrzałka

Tak jak trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez kreatywności, tak jeszcze trudniej myśleć o kreatywności w oderwaniu od potrzeb odbiorców. Jak projektować świadomie, o czym powinien pamiętać każdy projektant graficzny i jaka jest jego rola w rozwoju społeczeństwa?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/separator---czerwcowy-festiwal-inicjatyw-kreatywnych,382821,artykul.html

– SEPARATOR Festiwal Inicjatyw Kreatywnych to przedsięwzięcie organizowane przez studentów Wyższej Szkoły Europejskiej mające na celu wymianę doświadczeń i umiejętności pomiędzy młodymi artystami a specjalistami z branży kreatywnej.

Zwrócimy uwagę na najistotniejsze kwestie związane z projektowaniem – podkreśla Agata Kujda, rzecznik wydarzenia. Tegoroczna edycja odbędzie się 13–15 czerwca 2019 roku w siedzibie Wyższej Szkoły Europejskiej na terenie Krakowskiego Parku Technologicznego (al. Jana Pawła II 39A). Festiwal adresowany jest nie tylko do projektantów czy przedstawicieli zawodów kreatywnych, ale i każdego zainteresowanego designem.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Na program SEPARATORA złożą się liczne warsztaty, prelekcje oraz panele dyskusyjne dotyczące zarówno procesu kreacji, jak i zagadnień bardziej szczegółowych z zakresu UX, UI, Digital Art, edytorstwa oraz multimediów. Zwieńczeniem Festiwalu będzie wystawa najlepszych prac studentów grafiki Wyższej Szkoły Europejskiej, stanowiąca okazję do rozmów i wymiany doświadczeń z autorami.

  • Udział w SEPARATORZE jest bezpłatny – wymaga jednak wcześniejszej rejestracji za pośrednictwem strony wydarzenia www.separator.wse.krakow.pl.

Źródło: WSE, STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764