logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serce - olbrzym dotarło do Łodzi

  PR 15.07.2022, przeczytano 976 razy
ilustracjastrzałka

Powstało w chińskim Tianjin i wkrótce ma się stać nową łódzką atrakcją. Gigantyczne serce z polerowanej blachy autorstwa Sino Sculpture Group to wyjątkowa rzeźba, która niebawem stanie na placu WOŚP w Łodzi. Jest tak duża i nietypowa w formie, że również jej transport do Polski stanowił nie lada wyzwanie. Podjęła się go firma Langowski Logistics.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serce---olbrzym-dotarlo-do-lodzi,396618,artykul.html

Sino Sculpture Group to kolektyw artystyczny z wieloma znakomitymi światowymi realizacjami na koncie, a blacha polerowana, z której wykonana jest rzeźba dla Łodzi, jest materiałem szlachetnym, nowoczesnym i niezwykle efektownym. Wysokie na 3,5 metra serce stanie się ogromnym, trójwymiarowym lustrem, w którym będzie odbijać się rzeczywistość dookoła. Rzeźba stanie na placu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Łodzi. Zanim jednak „Serce dla Łodzi” dotarło na miejsce przeznaczenia, musiało pokonać 12 tysięcy mil morskich podróży do Gdańska z chińskiego Tianjin pod Pekinem, w którym powstało. Tam też odbył się załadunek tej niezwykłej rzeźby na statek Mayview Maersk, należący do największych kontenerowców świata.

- To było wymagające przedsięwzięcie, ale my lubimy wyzwania, dlatego chętnie zaangażowaliśmy się w projekt i zapewniliśmy obsługę transportu od A do Z – mówi Tomasz Gawrylczyk, szef marketingu Langowski Logistics, firmy z Gdyni, która podjęła się dostarczyć niecodzienny ładunek z Chin do Łodzi. – Kiedy ładunek jest nienormatywny i ponadgabarytowy mówimy o pecjalistycznej usłudze zwanej Project Cargo. Tak było w tym przypadku. Samo serce ma wysokość 3,5 metra, a do transportu zostało dodatkowo umieszczone w specjalnym stelażu-skrzyni o wysokości blisko 4 metrów, znacznie przekraczającej wysokość dostępnych kontenerów. Konieczne było więc skorzystanie ze specjalnych konstrukcji do przewozu ponadgabarytowych ładunków, tzw. Open Top, umożliwiających załadunek od góry – wyjaśnia.

Nietypowe i wymagające wiedzy, było również sztauowanie ładunku, czyli jego odpowiednie zabezpieczenie w kontenerze, za które odpowiadała wyspecjalizowana firma, gwarantująca bezpieczeństwo rzeźby specjalnym certyfikatem.

Kolejnym wyzwaniem był przeładunek serca w Gdańsku, skąd po zakończeniu procedur celnych rzeźbę przewieziono do Łodzi na naczepie niskopodwoziowej.

- Ten projekt pozwolił nam w pełni wykorzystać wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu globalnych usług transportowych, często wykraczających poza standardowe zlecenia – podkreśla Gawrylczyk. – Zdecydowaliśmy się pomóc w jego realizacji także dlatego, że chętnie angażujemy się w inicjatywy ważne dla społeczności miast w których działamy, a od dwóch lat jesteśmy też obecni w Łodzi, gdzie działa jeden z naszych pięciu magazynów – dodaje.

Źródło: Langowski Logistics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764