logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seria aktywacji od marki Shein w najnowszej kolekcji #Back2school

  PR 01.08.2022, przeczytano 714 razy

Już niedługo rozpoczęcie roku szkolnego. Z tej okazji marka SHEIN przygotowała specjalną kolekcję ubrań i akcesoriów szkolnych, #SHEINBack2School, inspirowaną latami 90. i 00. W ramach kampanii promującej nową linię, marka oferuje szereg działań digitalowych dla użytkowników Tik Toka i Instagrama.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seria-aktywacji-od-marki-shein-w-najnowszej-kolekcji-back2school,396768,artykul.html

Powrót do szkoły i aktywacje dla Klientów w wielkim stylu

Przed nami nowy rok szkolny, z tej okazji marka SHEIN wypuszcza nową kolekcję ubrań i akcesoriów szkolnych - #SHEINBack2School - dedykowaną uczniom i studentom. To jednak nie wszystko, globalny producent ubrań i akcesoriów domowych przygotował z tej okazji szereg aktywacji digitalowych dla swoich konsumentów, w których fani marki będą mieli szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Użytkownicy TikToka będą mogli wziąć udział w challenge’u zwanym #SHEINBack2School. Zadaniem będzie pokazanie w formie wideo swoich przygotowań do nadchodzącego roku szkolnego, jak również oznaczenie profilu marki @SHEINpl_official i dodanie hasztaga #SHEINBack2School. Dla autorów najlepszych filmików przewidziane są nagrody - karty podarunkowe do wykorzystania na najnowszą kolekcję #SHEINBack2School.

Drugą propozycją dla miłośników marki będzie konkurs z udziałem polskich influencerów. Wybrane gwiazdy internetu udostępnią dwa na pozór identyczne zdjęcia, które różnić będą delikatne detale. Zadaniem użytkowników Instagrama będzie znalezienie tych elementów i wypisanie ich w komentarzu, oznaczenie profilu @SHEINpl_official oraz zaproszenie do zabawy swoich znajomych. Do najbardziej spostrzegawczych osób trafią bony podarunkowe. Warto znaleźć jak najwięcej różnic, ponieważ im więcej wychwyconych detali, tym większa kwota na bonie. Co więcej, całej kampanii promocyjne towarzyszyć będą ogromne rabaty – nawet do 70-80%.

- Nasi konsumenci są dla nas najważniejsi, dlatego w ramach kampanii promującej najnowszą kolekcję, chcemy zachęcić ich do udziału w ciekawych aktywacjach, stworzonych specjalnie by umilić im rozpoczęcie roku szkolnego czy studenckiego. Jako marka skierowana głównie do generacji Z, wiemy jak wielką rolę odgrywają w ich życiu social media. Pomysł konkursów digitalowych to odpowiedź na zainteresowania i styl komunikacji naszych odbiorców – mówi Bonnie Liu, Dyrektor Marketingu SHEIN.

Kolekcja #SHEINBack2School oraz aktywacje online dostępne będą dla konsumentów już od 1 sierpnia.

Źródło: SHEIN

www.shein.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764