logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seria Brother QL-1100 do druku etykiet

  PR 20.02.2018, przeczytano 659 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother wprowadza na polski rynek nową serię szerokoformatowych, termicznych drukarek etykiet QL-1100. Są one przeznaczone dla firm wymagających niezawodnego urządzenia do różnorodnego znakowania produktów, takich jak oznaczenia graficzne, tekstowe czy tradycyjne kody kreskowe. Dwa modele Brother QL-1100 oraz QL-1100 NBW są dostępne w ofercie producenta już od połowy lutego br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seria-brother-ql-1100-do-druku-etykiet,35516,artykul.html

Brother QL-1100 to nowa seria szerokoformatowych, termicznych drukarek do szybkiego i łatwego tworzenia etykiet. Są to urządzenia wszechstronne ze względu na możliwość generowania wydruku o szerokości od 12 do 101,6 minimetrów, w maksymalnej rozdzielczości do 300 x 300 dpi. Nowe modele serii QL-1100 mają kompaktowe rozmiary wynoszące zaledwie 170 x 222 x 151 mm. Szeroki wydruk pozwala tworzyć etykiety, niezależnie od branży w jakiej działa dana firma czy organizacja. Brother serii QL-1100 umożliwia znakowanie produktów za pomocą tekstu, zawierającego przykładowo datowanie czy skład. Można też drukować oznaczenia związane ze specyfikacją produktu lub obrazkowe znakowanie na przykład ostrzeżenia czy inne ikony ułatwiające identyfikację zawartości. Brother QL-1100 z łatwością wydrukuje też ramki czy tradycyjne sklepowe kody kreskowe. Maksymalna prędkość druku wynosi do 110 mm na sekundę.

Urządzenie w łatwy sposób można podłączyć za pośrednictwem USB typu B, Wi-Fi czy Bluetooth. Można również wykorzystać aplikacje, takie jak AirPrint czy iPrint&Label, współpracujące z urządzeniami mobilnymi. Seria Brother QL-1100  została wyposażona we wbudowaną gilotynę, która za pomocą przycisku umieszczonego na obudowie pozwala na szybkie przycinanie wydrukowanych oznaczeń. Projektując modele serii QL-1100  zoptymalizowano również kąt wychodzenia druku do 23 stopni, co zmniejsza ryzyko zacięcia się etykiet w urządzeniu.

Drukarki serii QL-1100 są kompatybilne z oprogramowaniem P-touch Editor, które pozwala na kompleksowe projektowanie etykiet za pomocą komputerów PC i Mac. Umożliwia to   użytkownikowi swobodne projektowanie oraz edytowanie etykiet. Co ważne P-touch Editor jest łatwe w obsłudze i nie wymaga wcześniejszej instalacji oprogramowania ani sterowników.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764