logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seria eventów Maann 66 Promocja i Reklama dla Nikon

  PR 12.03.2013, przeczytano 2544 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Maann 66 Promocja i Reklama z powodzeniem zakończyła kolejną serię trzydniowych eventów dla firmy Nikon Polska pt.: „Jestem NA STOKU”. Strefa Nikona odwiedziła od 12.01.2013 do 23.02.2013 9 najważniejszych zimowych kurortów - Zieleniec, Sienną, Wisłę, Szczyrk, Zakopane, Bukowinę Tatrzańską, Białkę Tatrzańską, Kluszkowce, Muszynę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seria-eventow-maann-66-promocja-i-reklama-dla-nikon,18178,artykul.html

Główną atrakcją było zapoznanie zimowych turystów z aparatami fotograficznych Nikon 1, kompaktów COOLPIX, lustrzanek D7000 oraz D600. Dzięki Promotorom, nasi goście, po zapoznaniu się z podstawowymi funkcjami aparatów i podstawami kadrowania, mieli możliwość samodzielnego przetestowania aparatów marki Nikon i wykonywania kilku zdjęć. Na miejscu każdy miał możliwość wydrukować własnego zdjęcia na drukarkach firmy Epson. Pamiątkowe zdjęcia wykonywane były na tle ścianki dla zwycięzców, na podium z pucharem i koszulką startową lub z tablicą z zabawnym hasłem w dłoni.

Równolegle firma Nikon przeprowadzała konkurs internetowy na najzabawniejsze zdjęcie.

Poza tymi atrakcjami agencja Maann 66 Promocja i Reklama przygotowała strefę wypoczynkową, gdzie na zmarzniętych narciarzy czekały leżaki z kocami, a dla najmłodszych bywalców stoku tor slalomowy. 

Agencja Maann 66 Promocja i Reklama odpowiedzialna była za koncepcję akcji, organizację, realizację oraz produkcję materiałów reklamowych.

Źródło: Maann 66 Promocja i Reklama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764