logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seria Huawei Y z dużą kampanią 360

  PR 03.07.2018, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła pierwsza w historii Huawei kampania 360 dla smartfonów z serii Y. Komunikacja skierowana jest do osób, które oczekują wydajnego, wyposażonego w zaawansowane technologie urządzenia w atrakcyjnej cenie. Kampania będzie obejmowała działania outdoorowe, digitalowe oraz emisję spotów w telewizji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seria-huawei-y-z-duza-kampania-360,37108,artykul.html

Kampania dedykowana smartfonom z serii Huawei P20 została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów. Huawei kontynuuje działania promocyjne, po raz pierwszy skupiając się na urządzeniach z serii Y. Celem kampanii jest dotarcie zarówno do młodych osób, dla których może to być pierwszy własny smartfon, ale również do osób starszych, które potrzebują niezawodnych urządzeń do kontaktu z bliskimi. Działania obejmują emisję spotów w telewizji, OOH (billboardy, reklamy na autobusach w całej Polsce) oraz digital.

- Ruszyliśmy z kampanią ATL produktów, które nie są flagowcami. Jest to element naszej nowej strategii marketingowej, która zakłada dotarcie do użytkowników, którzy dopiero wchodzą w świat smartfonów i potrzebują wydajnego urządzenia w atrakcyjnej cenie – powiedziała Dorota Haller, dyrektor marketingu Huawei CBG Polska.

Na polskim rynku dostępne są już cztery modele z nowej serii Y - Y5 2018, Y6 2018, Y6 Prime 2018 i Y7 Prime 2018. Wszystkie modele wyposażone są w wydajną baterię, która pozwoli na nawet dwa dni zwykłego użytkowania smartfona, ekran FullView o najbardziej pożądanych przez klientów proporcjach 18:9 i działają pod kontrolą systemu Android Oreo z nakładką EMUI 8.0. Smartfony z serii Y wyróżniają aż trzema slotami na karty – dwoma na karty SIM i jednym na kartę SD. Zaletą urządzeń jest wyposażenie ich w zaawansowane technologie, zarezerwowane dotąd dla flagowych smartfonów, np. odblokowywanie ekranu za pomocą detekcji twarzy.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.huawei.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764