Ruszyła pierwsza w historii Huawei kampania 360 dla smartfonów z serii Y. Komunikacja skierowana jest do osób, które oczekują wydajnego, wyposażonego w zaawansowane technologie urządzenia w atrakcyjnej cenie. Kampania będzie obejmowała działania outdoorowe, digitalowe oraz emisję spotów w telewizji.
Kampania dedykowana smartfonom z serii Huawei P20 została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów. Huawei kontynuuje działania promocyjne, po raz pierwszy skupiając się na urządzeniach z serii Y. Celem kampanii jest dotarcie zarówno do młodych osób, dla których może to być pierwszy własny smartfon, ale również do osób starszych, które potrzebują niezawodnych urządzeń do kontaktu z bliskimi. Działania obejmują emisję spotów w telewizji, OOH (billboardy, reklamy na autobusach w całej Polsce) oraz digital.
- Ruszyliśmy z kampanią ATL produktów, które nie są flagowcami. Jest to element naszej nowej strategii marketingowej, która zakłada dotarcie do użytkowników, którzy dopiero wchodzą w świat smartfonów i potrzebują wydajnego urządzenia w atrakcyjnej cenie – powiedziała Dorota Haller, dyrektor marketingu Huawei CBG Polska.
Na polskim rynku dostępne są już cztery modele z nowej serii Y - Y5 2018, Y6 2018, Y6 Prime 2018 i Y7 Prime 2018. Wszystkie modele wyposażone są w wydajną baterię, która pozwoli na nawet dwa dni zwykłego użytkowania smartfona, ekran FullView o najbardziej pożądanych przez klientów proporcjach 18:9 i działają pod kontrolą systemu Android Oreo z nakładką EMUI 8.0. Smartfony z serii Y wyróżniają aż trzema slotami na karty – dwoma na karty SIM i jednym na kartę SD. Zaletą urządzeń jest wyposażenie ich w zaawansowane technologie, zarezerwowane dotąd dla flagowych smartfonów, np. odblokowywanie ekranu za pomocą detekcji twarzy.
Źródło: Huawei Consumer Business Group