logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seria Oki C800 zdobywa nagrodę Print It Reseller „Editor’s Choice”

  PR 10.07.2019, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka
Ethan White, Director Kingswood Media, wręcza nagrodę ,,OKI C800 Series Editor's Choice Award” dla Lee Webstera - General Manager Product & Propositions, OKI Europe Ltd

Ultrakompaktowe, kolorowe drukarki A3 serii C800 firmy OKI Europe zostały wyróżnione nagrodą „Editor’s Choice” magazynu Print IT Reseller. Seria C800 to prawdziwa okazja dla firm, które zazwyczaj zlecają zadania drukowania na zewnątrz, umożliwiająca im szybkie i ekonomiczne drukowanie profesjonalnych materiałów we własnym zakresie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seria-oki-c800-zdobywa-nagrode-print-it-reseller-_editor%E2%80%99s-choice_,383195,artykul.html

- Minęło trochę czasu, odkąd firma OKI wprowadziła na rynek nowe urządzenie biurowe. Jak zawsze firma zaoferowała świetną propozycję w postaci urządzeń serii C800, najmniejszych kolorowych drukarek A3 dla firm na rynku — powiedział James Goulding, redaktor naczelny Kingswood Media Ltd. — Nowe urządzenia to idealny dodatek do portfolio firmy OKI, która słynie z niezawodności oraz inicjatyw na rzecz oszczędzania energii.

Drukarki serii C800 są szybkie i efektywne kosztowo zarówno przy małych, jak i dużych zadaniach oraz obsługują niezrównaną gamę nośników. Umożliwiają drukowanie codziennych dokumentów biznesowych, drukowanie na wstępnie ciętych nośnikach i banerach o długości do 1,3 m, zajmując przy tym niewielką powierzchnię. Seria C800 obejmuje trzy modele wyposażone w nowatorską cyfrową technologię LED firmy OKI, która umożliwia obsługę szerokiej gamy nośników oraz druk w żywych kolorach i jakości HD.

Możliwość samodzielnego drukowania bez uszczerbku na jakości zapewnia wiele nowych możliwości firmom w każdej branży, a zwłaszcza sprzedawcom detalicznym. Od salonów samochodowych po modne przymierzalnie i korytarze supermarketów — seria C800 drukuje wysokiej jakości materiały dla klientów, takie jak banery wiszące, etykiety półkowe i naklejki podłogowe. Drukarki umożliwiają druk na wstępnie ciętych nośnikach, etykietach cenowych, kołnierzach na butelki i zawieszkach na drzwi. Niezależnie od tego czy chodzi o zmianę cen czy o specjalną promocję, dzięki urządzeniom serii C800 firmy OKI wysokiej jakości oznakowanie może być drukowane na żądanie w sklepie, aby przyciągnąć uwagę klienta, poprawić jakość obsługi i zwiększyć wartość koszyka.

Seria C800 posiada certyfikat Blue Angel * i jest wyposażona w czytelny, łatwy w obsłudze ekran oraz zwiększającą wydajność funkcję NFC „dotknij i drukuj”. Nowa, energooszczędna technologia utrwalania firmy OKI sprawia, że drukarki serii C800 szybko się wybudzają, nagrzewają i wyciszają, oszczędzając tym samym czas i zużycie prądu.

- Jesteśmy zachwyceni otrzymaniem nagrody »Editor's Choice« magazynu Print IT Reseller — powiedział Lee Webster, dyrektor generalny działu produktów i ofert w OKI Europe LTD. — To wyróżnienie jest świadectwem ciężkiej pracy włożonej w stworzenie prawdziwie wyjątkowej serii drukarek, które zapewniają elastyczność i wartość dodaną firmom szukającym jednego małego urządzenia, które zrobi wszystko i zapewni taką samą profesjonalną jakość, jakiej można by oczekiwać od zewnętrznego dostawcy usług drukarskich. Drukarki serii C800 idealnie nadają się dla sprzedawców detalicznych, choć w rzeczywistości każdy rodzaj działalności może skorzystać z zalet drukarek serii C800, takich jak niewielkie rozmiary, duża szybkość drukowania, możliwość obsługi różnych nośników i wysoka jakość wydruków, które odzwierciedlają cel firmy OKI — uczynienie wydruków kolorowych dostępnymi dla każdego.

Seria C800 jest objęta rozszerzoną 3-letnią gwarancją** i wspiera przedsiębiorstwa w realizacji celów zrównoważonego rozwoju poprzez zmniejszenie zużycia papieru dzięki drukowaniu dwustronnemu w standardzie. Klienci mogą również bezpłatnie skorzystać z programu recyklingu materiałów eksploatacyjnych firmy OKI.

Źródło: OKI Europe

www.oki.com/pl

Dodatkowe informacje:

*Wszystkie modele z wyjątkiem C834nw
**Produkt należy zarejestrować w przeciągu 30 dni od zakupu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764