logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seria Oki C800 zdobywa nagrodę Print It Reseller „Editor’s Choice”

  PR 10.07.2019, przeczytano 268 razy
ilustracjastrzałka
Ethan White, Director Kingswood Media, wręcza nagrodę ,,OKI C800 Series Editor's Choice Award” dla Lee Webstera - General Manager Product & Propositions, OKI Europe Ltd

Ultrakompaktowe, kolorowe drukarki A3 serii C800 firmy OKI Europe zostały wyróżnione nagrodą „Editor’s Choice” magazynu Print IT Reseller. Seria C800 to prawdziwa okazja dla firm, które zazwyczaj zlecają zadania drukowania na zewnątrz, umożliwiająca im szybkie i ekonomiczne drukowanie profesjonalnych materiałów we własnym zakresie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seria-oki-c800-zdobywa-nagrode-print-it-reseller-_editor%E2%80%99s-choice_,383195,artykul.html

- Minęło trochę czasu, odkąd firma OKI wprowadziła na rynek nowe urządzenie biurowe. Jak zawsze firma zaoferowała świetną propozycję w postaci urządzeń serii C800, najmniejszych kolorowych drukarek A3 dla firm na rynku — powiedział James Goulding, redaktor naczelny Kingswood Media Ltd. — Nowe urządzenia to idealny dodatek do portfolio firmy OKI, która słynie z niezawodności oraz inicjatyw na rzecz oszczędzania energii.

Drukarki serii C800 są szybkie i efektywne kosztowo zarówno przy małych, jak i dużych zadaniach oraz obsługują niezrównaną gamę nośników. Umożliwiają drukowanie codziennych dokumentów biznesowych, drukowanie na wstępnie ciętych nośnikach i banerach o długości do 1,3 m, zajmując przy tym niewielką powierzchnię. Seria C800 obejmuje trzy modele wyposażone w nowatorską cyfrową technologię LED firmy OKI, która umożliwia obsługę szerokiej gamy nośników oraz druk w żywych kolorach i jakości HD.

Możliwość samodzielnego drukowania bez uszczerbku na jakości zapewnia wiele nowych możliwości firmom w każdej branży, a zwłaszcza sprzedawcom detalicznym. Od salonów samochodowych po modne przymierzalnie i korytarze supermarketów — seria C800 drukuje wysokiej jakości materiały dla klientów, takie jak banery wiszące, etykiety półkowe i naklejki podłogowe. Drukarki umożliwiają druk na wstępnie ciętych nośnikach, etykietach cenowych, kołnierzach na butelki i zawieszkach na drzwi. Niezależnie od tego czy chodzi o zmianę cen czy o specjalną promocję, dzięki urządzeniom serii C800 firmy OKI wysokiej jakości oznakowanie może być drukowane na żądanie w sklepie, aby przyciągnąć uwagę klienta, poprawić jakość obsługi i zwiększyć wartość koszyka.

Seria C800 posiada certyfikat Blue Angel * i jest wyposażona w czytelny, łatwy w obsłudze ekran oraz zwiększającą wydajność funkcję NFC „dotknij i drukuj”. Nowa, energooszczędna technologia utrwalania firmy OKI sprawia, że drukarki serii C800 szybko się wybudzają, nagrzewają i wyciszają, oszczędzając tym samym czas i zużycie prądu.

- Jesteśmy zachwyceni otrzymaniem nagrody »Editor's Choice« magazynu Print IT Reseller — powiedział Lee Webster, dyrektor generalny działu produktów i ofert w OKI Europe LTD. — To wyróżnienie jest świadectwem ciężkiej pracy włożonej w stworzenie prawdziwie wyjątkowej serii drukarek, które zapewniają elastyczność i wartość dodaną firmom szukającym jednego małego urządzenia, które zrobi wszystko i zapewni taką samą profesjonalną jakość, jakiej można by oczekiwać od zewnętrznego dostawcy usług drukarskich. Drukarki serii C800 idealnie nadają się dla sprzedawców detalicznych, choć w rzeczywistości każdy rodzaj działalności może skorzystać z zalet drukarek serii C800, takich jak niewielkie rozmiary, duża szybkość drukowania, możliwość obsługi różnych nośników i wysoka jakość wydruków, które odzwierciedlają cel firmy OKI — uczynienie wydruków kolorowych dostępnymi dla każdego.

Seria C800 jest objęta rozszerzoną 3-letnią gwarancją** i wspiera przedsiębiorstwa w realizacji celów zrównoważonego rozwoju poprzez zmniejszenie zużycia papieru dzięki drukowaniu dwustronnemu w standardzie. Klienci mogą również bezpłatnie skorzystać z programu recyklingu materiałów eksploatacyjnych firmy OKI.

Źródło: OKI Europe

www.oki.com/pl

Dodatkowe informacje:

*Wszystkie modele z wyjątkiem C834nw
**Produkt należy zarejestrować w przeciągu 30 dni od zakupu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764