logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seria QHR – monitory profesjonalne do każdej przestrzeni

  PR 21.04.2020, przeczytano 716 razy
ilustracjastrzałka

Samsung prezentuje monitory profesjonalne z serii QHR, które charakteryzują się wysoką jakością obrazu i szeroką paletą rozmiarów od 43 do 75 cali. Główne cechy serii QHR to rozdzielczość UHD, wysoka jasność 700 nitów, technologia upscaling, softwarowo poprawiająca treści w niższych rozdzielczościach oraz Dynamic Crystal Color poszerzająca spektrum kolorów aż do miliarda odcieni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seria-qhr-%E2%80%93-monitory-profesjonalne-do-kazdej-przestrzeni,386673,artykul.html

Monitory profesjonalne z serii QHR to urządzenia, które mogą prosto, szybko i efektywnie kosztowo zmienić tradycyjne punkty sprzedaży czy obiekty pożytku publicznego w placówki na miarę XXI wieku. Wysoka rozdzielczość UHD w połączeniu z funkcją inteligentnego upscalingu sprawia, że pełny potencjał monitorów może być wykorzystywany przez długie lata. Upscaling odpowiada m.in. za wygładzanie krawędzi i redukcję szumów treści w niższych rozdzielczościach, dzięki czemu nabierają jakości UHD.

Na jakość wyświetlanych treści wpływa także technologia Dynamic Crystal Color, która wykorzystuje 10-bitowe przetwarzanie obrazu, zapewniające wierne odwzorowanie barw i szersze spektrum kolorów obejmujące do miliarda odcieni. Na poprawę jakości odtwarzanych materiałów wpływa także technologia HDR+, która umożliwia konwersję treści SDR do HDR. Aby w pełni docenić jakość wyświetlanego obrazu, wyświetlacze z serii QHR zostały wyposażone w panele antyrefleksyjne o bardzo wysokiej jasności 700 nitów.

Seria wyświetlaczy Samsung QHR posiada wbudowane oprogramowanie MagicINFO S i system operacyjny Tizen pozwalający na płynne odtwarzanie treści bez potrzeby korzystania z zewnętrznego odtwarzacza multimediów. Platforma SSSP pozwala także na łatwą rozbudowę treści, dzięki ulepszonej kompatybilności z różnymi formatami sieciowymi. Aktualizacje i wgrywanie materiałów multimedialnych do urządzenia może być przeprowadzana zdalnie dzięki wbudowanemu Wi-Fi i Bluetooth, a za bezpieczeństwo urządzenia dopowiada narzędzie Samsung Workspace z ochroną Knox, które wspiera bezprzewodowy dostęp do usług w chmurze i komputera PC bez potrzeby fizycznego połączenia.

Z uwagi na to, że ekrany digital signage są kluczowym elementem wystroju sklepów czy placówek, niezwykle ważny jest ich design. Seria QHR charakteryzuje się symetryczną konstrukcją, co upraszcza proces mocowania ekranów do ścian. Płaski tył i grubość poniżej 50 mm sprawia, że wyświetlacz nie zajmuje wiele miejsca i dobrze przylega do ściany. Wrażenie estetyki wzmacnia także możliwość poprowadzenia kabli w dedykowanych do tego celu tunelach.

Seria QHR jest przystosowana do pracy w trybie 24/7. Urządzenia spełniają wymogi kompatybilności elekromagnetycznej (EMC) klasy B oraz normę IP5x, co wpływa na wysokie standardy bezpieczeństwa i niezawodność działania.

Źródło: Samsung

www.samsung.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764