logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seria Ricoh Pro C9200 w drukarni Totem

  PR 13.10.2020, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka
Michał Rejnowski, Prezes drukarni Totem

Drukarnia Totem ponownie zdecydowała się na instalację produkcyjnych cyfrowych systemów drukujących na papier cięty od Ricoh. Nowe modele z serii Pro C9200 zastąpiły dwa systemy z poprzedniej edycji – Pro C9100. Rozwiązania Ricoh są wykorzystywane  m.in. do druku wymagających okładek – dotyczy to głównie prac niskonakładowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seria-ricoh-pro-c9200-w-drukarni-totem,388784,artykul.html

- Świetna jakość obrazowania i wysoka wydajność systemów to główne powody wyboru rozwiązań Ricoh – powiedział Michał Rejnowski, Prezes drukarni Totem. – Kolejnym jest zdolność do szybkiego uszlachetniania wydruków. Ta cecha jest dla nas niezwykle istotna. Tonery chemiczne zastosowane w serii Ricoh Pro C9200  powodują, że wykonane na nich wydruki można laminować i lakierować zarówno na zimno, jak i na gorąco (także w naszej najnowszej cyfrowej technologii uszlachetniania druków 3D Touch) od razu po procesie druku, bez zbędnych strat czasowych – dodał.

O Ricoh Pro C9200

Seria Pro C9200 oferuje wysoką jakość obrazu i precyzyjną registrację. Maszyny można bardzo dobrze zintegrować w hybrydowym środowisku pracy. Ta cecha była bardzo ważna dla drukarni Totem w której stanowi bardzo dobre uzupełnienie dla maszyn atramentowych. System cechuje wysoka wydajność. Drukuje z prędkością do 135 arkuszy A4 na minutę niezależnie od stosowanej gramatury. Seria Pro C9200 obsługuje rozszerzoną bibliotekę mediów o maksymalnej gramaturze do 450 g/m2 oraz umożliwia druk na długich arkuszach (do 1030 mm w dupleksie oraz 1260 mm w druku jednostronnym).

Precyzyjna kalibracja kolorów

W serii Pro C9200 położono duży nacisk na spójność kolorystyczną realizowanych prac. Dzięki wbudowanemu spektrometrowi Ricoh Pro C9200 samo się kalibruje. Natomiast nowa technologia Auto Colour Diagnosis wychwytuje nawet najmniejsze wahania tonów i pozwala na utrzymanie wysokiego poziomu spójności kolorystycznej. Pozwala to uzyskanie wysokiej jakości i przyśpieszenie procesu produkcyjnego.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso inwestuje w zakłady Forshaga
Stora Enso poinformowała o przeznaczeniu ok. 10 mln euro na rozwój technologii barier dyspersyjnych w jej zakładach Forshaga (Szwecja). Inwestycja ta stanowi część realizowanego przez firmę tzw. planu innowacyjności, a jej celem jest stworzenie i produkcja tektury posiadającej  właściwości barierowe, a przy tym łatwiejszej w recyklingu, generującej niższy ślad węglowy i...
Zakłady Artystyczne Art wprowadzają na rynek nowe lampy oświetleniowe Artled
Do oferty Zakładów Artystycznych ART dołączyła nowa marka - ARTLED. Pod tym szyldem firma oferuje od niedawna nowe lampy LED. Są one dedykowane rynkom poligraficznemu oraz medycznemu; mogą także znaleźć zastosowane przy oświetlaniu biur, hal produkcyjnych i innych pomieszczeń. Jak podaje Sławomir Wojtaś, właściciel firmy i jednocześnie współprojektant tych...
Podczas odbywających się właśnie wirtualnych targów Innovate Textile & Apparel 2020 firma Sun Chemical prezentuje swoje doświadczenia w obszarze tworzenia atramentów inkjetowych w połączeniu z bogatą ofertą rynkową i wiedzą na temat cyfrowego druku na tekstyliach ze strony niedawno przejętej spółki Sensient Imaging Technologies. Mariaż ten ma zapewnić odpowiednie wsparcie dla...
„Wszystko co pokazalibyśmy na targach Fespa i Printing United” – prezentacje rozwiązań Agfa dedykowanych wielkoformatowemu drukowi inkjetowemu
Wobec odwołania dwóch istotnych imprez targowych, dedykowanych drukowi cyfrowemu – Fespa i Printing United – firma Agfa podjęła decyzję o zaprezentowaniu przygotowanych z myślą o nich rozwiązań w sposób wirtualny. W dniach 6-9 października br. w jej centrali w Mortsel odbył się cykl webinariów pod wspólną nazwą Studio 5D10 (nawiązano w ten...
„Let’s pack” – podróż po świecie opakowań z Konica Minolta i maszyną Accuriojet KM-1
„Let’s pack” – to hasło najnowszej kampanii promocyjnej Konica Minolta, prezentującej wszechstronność i szerokie możliwości maszyny inkjetowej AccurioJet KM-1 w zakresie produkcji opakowań wraz z ich uszlachetnieniem na urządzeniu MGI JetVarnish 3D EVO oraz z zastosowaniem aplikacji genARate, wykorzystującej technologię  rozszerzonej rzeczywistości. Ma...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764