logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seria Tefal Ingenio z nową kampanią na Litwie, Łotwie i w Estonii

  PR 29.09.2022, przeczytano 179 razy
ilustracja

Agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris zrealizowała kampanię produktową dla marki Tefal w krajach bałtyckich. Poznaj Tefal Ingenio. Minimum miejsca, maksimum możliwości – pod takim hasłem przeprowadzono działania promocyjne, które miały na celu podkreślić największe atuty tej linii produktów gospodarstwa domowego. To już kolejna akcja, którą Agencja zrealizowała dla marki Tefal — na rynkach zagranicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seria-tefal-ingenio-z-nowa-kampania-na-litwie%2C-lotwie-i-w-estonii,397396,artykul.html

Głównym celem komunikacji było zaprezentowanie serii garnków i patelni Tefal Ingenio, oraz podkreślenie największych zalet produktów — wygodę i duży wachlarz możliwości. W drugim kroku zainteresowanych konsumentów kierowaliśmy do sieci sprzedaży. W ramach działań powstał cały ekosystem kampanii, począwszy od serwisu internetowego promującego Tefal Ingenio, po komunikację w social mediach oraz działania SEM. Kampania została przeprowadzona na trzech rynkach: litewskim, łotewskim i estońskim.

- Po raz kolejny udało nam się wspólnie stworzyć kampanię, która zwiększa świadomość marki i produktów w krajach bałtyckich. Dzięki zaufaniu i doświadczeniu, które wypracowaliśmy w ciągu trzech lat, wiemy, że możemy liczyć na pełne zrozumienie naszych potrzeb i wysoką jakość realizacji działań — mówi Augustyn Lauks, Baltic Marketing Activation Manager Groupe SEB.

Współpraca z Groupe SEB, właścicielem marki Tefal, na rynkach bałtyckich trwa od 2019 roku. W tym czasie Cape Morris z powodzeniem zrealizowało wiele projektów, których zadaniem było wzmocnienie pozycji marki Tefal na Litwie, Łotwie i w Estonii oraz pokazanie szerokiego wachlarza produktów. Działania obejmują wszystkie kategorie produktów od garnków, patelni, urządzeń do gotowania po odkurzacze i urządzenia do prasowania.

Kampanie Cape Morris prowadzone dla marki Tefal w krajach bałtyckich to kontynuacja współpracy z Groupe SEB, która rozpoczęła się w 2017 roku.

Źródło: Cape Morris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764