logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seria Tefal Ingenio z nową kampanią na Litwie, Łotwie i w Estonii

  PR 29.09.2022, przeczytano 606 razy
ilustracja

Agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris zrealizowała kampanię produktową dla marki Tefal w krajach bałtyckich. Poznaj Tefal Ingenio. Minimum miejsca, maksimum możliwości – pod takim hasłem przeprowadzono działania promocyjne, które miały na celu podkreślić największe atuty tej linii produktów gospodarstwa domowego. To już kolejna akcja, którą Agencja zrealizowała dla marki Tefal — na rynkach zagranicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seria-tefal-ingenio-z-nowa-kampania-na-litwie%2C-lotwie-i-w-estonii,397396,artykul.html

Głównym celem komunikacji było zaprezentowanie serii garnków i patelni Tefal Ingenio, oraz podkreślenie największych zalet produktów — wygodę i duży wachlarz możliwości. W drugim kroku zainteresowanych konsumentów kierowaliśmy do sieci sprzedaży. W ramach działań powstał cały ekosystem kampanii, począwszy od serwisu internetowego promującego Tefal Ingenio, po komunikację w social mediach oraz działania SEM. Kampania została przeprowadzona na trzech rynkach: litewskim, łotewskim i estońskim.

- Po raz kolejny udało nam się wspólnie stworzyć kampanię, która zwiększa świadomość marki i produktów w krajach bałtyckich. Dzięki zaufaniu i doświadczeniu, które wypracowaliśmy w ciągu trzech lat, wiemy, że możemy liczyć na pełne zrozumienie naszych potrzeb i wysoką jakość realizacji działań — mówi Augustyn Lauks, Baltic Marketing Activation Manager Groupe SEB.

Współpraca z Groupe SEB, właścicielem marki Tefal, na rynkach bałtyckich trwa od 2019 roku. W tym czasie Cape Morris z powodzeniem zrealizowało wiele projektów, których zadaniem było wzmocnienie pozycji marki Tefal na Litwie, Łotwie i w Estonii oraz pokazanie szerokiego wachlarza produktów. Działania obejmują wszystkie kategorie produktów od garnków, patelni, urządzeń do gotowania po odkurzacze i urządzenia do prasowania.

Kampanie Cape Morris prowadzone dla marki Tefal w krajach bałtyckich to kontynuacja współpracy z Groupe SEB, która rozpoczęła się w 2017 roku.

Źródło: Cape Morris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764