logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seria Webinariów nt. pomiaru i kontroli barwy

  PR 06.10.2020, przeczytano 658 razy
ilustracja

„Kolorowa filiżanka herbaty z X-Rite i Reprograf-Grafikus” - tak nazwana została seria webinariów organizowana przez obie firmy. Wszystkie zostaną poprowadzone w języku polskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seria-webinariow-nt.-pomiaru-i-kontroli-barwy,388674,artykul.html

Seria „Kolorowa filiżanka herbaty z X-Rite i Reprograf-Grafikus” zdradzi uczestnikom jakie triki, narzędzia i aplikacje ułatwiają życie przyszłym i aktualnym użytkownikom rozwiązań firmy X-Rite Pantone do pomiaru oraz zarządzania barwą.

Poszczególne terminy to:

  • 13.10.2020 Webinarium Nr 1: Jak maksymalnie wykorzystać możliwości urządzenia eXact
  • 20.10.2020 Webinarium Nr 2: Aplikacja eXact Manager
  • 04.11.2020 Webinarium Nr 3: MetaVue VS3200 - Pomiar barwy na dystans
  • 18.11.2020 Webinarium Nr 4: Przygotuj się do drukowania dla dużych marek! Color Cert

Już 13.10. podczas pierwsze webinarium Małgorzat Lososova -Ungradova ( X-Rite Pantone) oraz Leszek Bartkowiak (Reprograf-Grafikus) przedstawią jak drukarnie i producenci opakowań mogą zarządzać i standaryzować swoją produkcję w oparciu o barwę. Ich klienci i marki mogą ją z łatwością specyfikować, uprościć komunikację o niej i obniżyć ogólne koszty zarządzania przy użyciu prostych narzędzi i trików w oparciu o pomiar barwy spektrofotometrem eXact.

Uczestnik webinarium nauczy się:

  • Jak określić barwę i osiągnąć jej harmonię od projektu aż po druk, poznając ukryte w urządzeniu eXact funkcje Pantone.
  • Jak w procesie produkcji zapomnieć o różnicach w pomiarach dokonywanych poszczególnymi urządzeniami.
  • Jakie są najnowsze biblioteki Pantone w urządzeniach eXact i innych oprogramowaniach
  • Jakie jeszcze możliwości ma urządzenie eXact.

Data: 13 październik 2020 | Godzina: 10:00

Źródło: Reprograf-Grafikus SA


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ReproLFP

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764