logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seria webinarów #Gamesetknows dla marketerów

  PR 29.09.2020, przeczytano 806 razy
ilustracja

Gameset, agencja gaming marketingu (grupa LTTM) zapowiada serię webinarów poświęconych zagadnieniu marketingu skierowanego do społeczności graczy. W ramach bezpłatnych wydarzeń specjaliści podzielą się wiedzą na temat dobrych praktyk działania w różnych segmentach produktowych, podpowiedzą jak zaplanować działania sprzedażowe przed świętami oraz przeanalizują jakie wyzwania staną przed rynkiem w 2021 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seria-webinarow-gamesetknows-dla-marketerow,388585,artykul.html

Gaming marketing to jeden z najważniejszych trendów w świecie reklamy i komunikacji. Grami wideo pasjonują się w Polsce miliony ludzi, w szczególności młodych, do których coraz trudniej dotrzeć za pośrednictwem klasycznych kanałów komunikacji marketingowej. Aby skutecznie się z nimi komunikować warto postawić na dialog w ramach naturalnych dla nich platform - poprzez kanały influencerów, platformy streamingowe czy sponsoring gamingowych turniejów.

Pierwsze wirtualne spotkanie odbędzie się we wtorek, 6 października o 14:00. Webinar na temat działań marek spożywczych i QSR w gamingu poprowadzą Piotr Bombol, Managing Partner i Karolina Kisły, New Business Strategist.

Terminarz webinarów:

  • 6 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: marki spożywcze i QSR
  • 13 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: marki napojów
  • 20 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: telekomunikacja i banki
  • 27 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: ecommerce i akcje sprzedażowe
  • 3 listopada: Skuteczna kampania gaming marketingowa: technologia i sprzęt komputerowy
  • 17 listopada: Gaming marketing w 2021 roku

Źródło: Gameset

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764