logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Seriale TVN Warner Bros. Discovery debiutują za granicą

  PR 07.12.2023, przeczytano 336 razy
ilustracja

Po sukcesie na rynku lokalnym seriale fabularne pod marką Player Original ruszają w dalszą podróż! Wybrane tytuły z bogatej biblioteki fabularnej TVN Warner Bros. Discovery wkrótce zadebiutują na platformie MAX w USA i 29 krajach Europy. Pierwszy – miniserial „Kontrola” Nataszy Parzymies – będzie dostępny dla widzów za granicą już od 8 grudnia. W kolejnych tygodniach do zagranicznej dystrybucji trafią również „Szadź”, „Skazana” oraz seria o Chyłce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seriale-tvn-warner-bros.-discovery-debiutuja-za-granica,402383,artykul.html

Nie ma wątpliwości, że produkcje fabularne pod marką Player Original znajdują się wśród seriali najchętniej oglądanych i wybieranych przez polskich użytkowników serwisów streamingowych. Liczne nagrody, wyniki oglądalności i opinie tych najważniejszych – widzów – dowodzą temu, że tytuły TVN Warner Bros. Discovery to gwarancja najwyższej jakości i niezapomnianych chwil spędzonych przed ekranami.

Teraz TVN Warner Bros. Discovery ma kolejny powód do dumy i świętowania. Produkcje fabularne pod marką Player Original rozpoczynają swoją światową podróż. Wybrane tytuły trafią na światowe rynki, w tym amerykański, za pośrednictwem platformy Max.

W dziale fabularnym TVN WBD od zawsze stawiamy na najlepszych – twórców, aktorów i najbardziej angażujące historie. Nasze produkcję są marką na polskim rynku. Niezmiernie cieszę się, że teraz dotrą one również do widzów za granicą. To niewątpliwa szansa dla nas, ale też dla tych wszystkich, którzy tworzyli z nami te historie. Jestem przekonana, że każdy z tych seriali „odnajdzie się” w USA oraz innych krajach i osiągnie sukces. Pozostaje jedynie pytanie – jak duży?" - mówi Marta Grela, dyrektor działu fabularnego TVN Warner Bros. Discovery.

Jako pierwszą polską produkcję zagraniczni widzowie zobaczą „Kontrolę”, czyli miniserial młodej reżyserki Nataszy Parzymies, która w zeszłym roku znalazła się na ekskluzywnej liście „Variety Young Hollywood Up Next Impact List”. Tytuł zadebiutuje w MAX już 8 grudnia. Kilka tygodni później – 22 grudnia - do oferty serwisu dołączy kryminał „Szadź” z Maciejem Stuhrem w roli głównej. W ślad za nimi, w niedalekiej przyszłości, widzowie w USA i innych krajach poznają również dwie królowe Playera – „Skazaną” oraz Chyłkę.

Bycie częścią globalnej grupy medialnej oznacza dla nas coraz bardziej intensywną i ścisłą współpracę. Dzięki niej nasi widzowie mogli już oglądać w naszych sztandarowych kanałach TVN i w Siódemce hity HBO, jak: „Odnowa” z Nicole Kidman, „Sukcesja” czy „Czarnobyl”, a już wkrótce widzowie w USA i innych krajach – nasze najlepsze seriale. Przed nami, już w przyszłym roku, launch platformy MAX, czyli otwarcie nowego rozdziału dla naszych widzów, użytkowników, ale też dla naszego zespołu fabularnaego i jego współpracowników. Cieszymy się, że nasze przyszłe produkcje będą miały światową dystrybucję i rozpoznawalność, na którą w pełni zasługują" – dodaje Dorota Eberhardt, Senior Content Strategy Director w TVN Warner Bros. Discovery.

W listopadzie serial „Szadź” zadebiutował już na platformie HBO Max w Polsce.

Źródło: TVN S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marek Czyż powraca do TVP Info z programem „Bez Retuszu”
W niedzielę, 03.03.2024 o godzinie 20:40, widzowie będą mieli okazję ponownie aktywnie uczestniczyć w programie „Bez Retuszu”, który powraca po przerwie. Będzie on transmitowany „na żywo”, zapewniając niepowtarzalną okazję do rozmowy poprzez wysyłanie SMS-ów, czy publikacje komentarzy w kanałach social media widzów z hasztagiem #BezRetuszu. Oprócz zaproszonych gości,...
Dziennikarze dla Planety
Dziennikarze i dziennikarki oraz twórcy internetowi odpowiedzialnie informujący na temat zmiany klimatu, konsekwentnie pogłębiający swoją wiedzę o klimacie zasługują na wsparcie i docenienie. Dlatego powstała strona www.dziennikarzedlaplanety.pl, prezentująca sylwetki, motywacje i pracę takich osób. Strona to niezależna od redakcji inicjatywa Fundacji Climate Strategies...
Magazyn „Spotkania z Zabytkami” - odświeżona forma i wzrost sprzedaży
„Spotkania z Zabytkami” to jedno z najstarszych czasopism popularnonaukowych w Polsce. Ukazuje się od 1977 roku. W czerwcu 2023 roku wydawanie magazynu przejął Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków. Pismo przeszło gruntowną modyfikację, poszerzając zakres tematyki o dziedziny takie jak: wzornictwo, sztuka, architektura. Magazyn stał się pismem o profilu...
Rynek reklamy w mediach – styczeń 2024
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za styczeń 2024.
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Pierwszeństwo zakupu - do 10 marca - mają oficjalni sponsorzy. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 11...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764