logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Serialowi amanci. Miłość kobiet i … mediów

  PR 15.02.2016, przeczytano 1039 razy
ilustracjastrzałka

Dzięki rolom uwodzicieli w popularnych serialach nie tylko zostali bożyszczami kobiet, ale także zdobyli medialny rozgłos. Wartość publikacji na temat 10 najbardziej lubianych i najprzystojniejszych polskich aktorów została wyceniona na 236 mln złotych - wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serialowi-amanci.-milosc-kobiet-i-%E2%80%A6-mediow,27476,artykul.html

Ranking „Serialowi Amanci” powstał we współpracy z Pauliną Grabską, redaktor naczelną serwisu Stopklatka.pl. Analizie poddano materiał pochodzący z monitoringu ponad 1100 tytułów prasowych, 5 mln źródeł internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych.

Największe zainteresowanie mediów w 2015 r. dotyczyło Piotra Głowackiego - aktora serialu "Krew z krwi". Na jego temat w ubiegłym roku opublikowano 11 tys. materiałów. O blisko 2,4 tys. niższy wynik uzyskał Marcin Dorociński, który reprezentuje serial "Pakt". Paweł Małaszyński („Lekarze”) zajął trzecie miejsce (5,2 tys.),  a tuż za nim uplasowali się Maciej Zakościelny (3,9 tys.) oraz Artur Żmijewski (2,8 tys.). Kolejne miejsca należały do Pawła Domagały, Mikołaja Roznerskiego, Andrzeja Młynarczyka, Marka Bukowskiego i Stefana Pawłowskiego.

Informacje nawiązujące do lidera zestawienia osiągnęły dotarcie na poziomie blisko 4,3 mld potencjalnych kontaktów z odbiorcami, a ekwiwalent reklamowy wyniósł 51,4 mln złotych. 90 proc. przekazu na temat najpopularniejszego aktora pochodziło z sieci, a głównie z portali Cojestgrane.pl, Film.interia.pl oraz Film.wp.pl. Z informacjami o Głowackim można było często się spotkać także w prasie. W przekazie dominowały tytuły „Nowości”, „Gazeta Wyborcza” i „Tele Tydzień”. Aktor trafiał także na pierwsze strony gazet. Na okładce pojawił się 31 razy, natomiast na drugiej i trzeciej stronie łącznie 87 razy.

Na medialność aktorów przełożyły się głównie materiały internetowe. Drugim najpopularniejszym medium była prasa. Telewizja i radio stosunkowo rzadko informowały o odtwórcach ról. Mikołaj Roznerski był szczególnie popularny w materiałach telewizyjnych, natomiast Artur Żmijewski w radiowych.

Wykres aktywności medialnej wskazuje, że największym zainteresowaniem analizowani aktorzy cieszyli się na początku nowych ramówek. Większa medialność dotyczyła wiosennej edycji – w marcu łącznie aż 7,4 tys. materiałów, jednak wyraźny pik odnotowano także w stosunku do jesiennego wydania.

Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

www.psmm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764