Serviceplan Health / Change Serviceplan (Group One) wygrał przetarg organizowany przez ZF Polpharma SA. na stworzenie komunikacji ATL dla nowego produktu Tadalafil Maxigra.
Marka Maxigra to lider wśród leków bez recepty na zaburzenia erekcji i poprawę życia seksualnego. Nowy wariant produktu - Tadalafil Maxigra to pierwszy na rynku lek sprzedawany bez recepty, który zawiera tadalafil - najdłużej działającą substancję czynną na erekcję, która daje swobodę działania do 36 godzin.
Kampania promująca nowy produkt oparta jest na idei: „Teraz” i prezentuje parę, która jest w pełnej gotowości do zbliżenia, kiedy tylko mają ochotę. Dzięki Tadalafil Maxigra mają swobodę działania, w związku z tym, wywiązuje się między nimi intymna gra zachęcająca do zacieśniania relacji i zbliżeń.
- Promocja nowego produktu to dla marki zawsze bardzo ważne wydarzenie. Jest swego rodzaju zwieńczeniem wielomiesięcznej pracy. Propozycja kreatywna Serviceplan Health / Change Serviceplan bardzo dobrze wpisuje się w przyjętą strategię komunikacji dla nowości i zdaniem konsumentów ma największy potencjał biznesowy – komentuje Sylwia Ducal, Kierownik Kategorii Marketingowej Marketing CHC, Polpharma.
Kampania została wyprodukowana przez studio produkcyjne Lemon, a wyreżyserowana przez Romana Przylipiaka. Za postprodukcję odpowiada spółka Xantus.
Źródło: Change Serviceplan