logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serviceplan Health / Change Serviceplan wygrywa przetarg Polpharmy

  PR 27.03.2023, przeczytano 620 razy
ilustracja

W wyniku przetargu Polpharma wybrała Serviceplan Health/Change Serviceplan (Group One) do stworzenia komunikacji dla Heviran Comfort Max.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serviceplan-health---change-serviceplan-wygrywa-przetarg-polpharmy,399411,artykul.html

Heviran, konsekwentnie wykorzystuje w swojej komunikacji brand hero – Lady Opryszczkę. Heviran Comfort Max to wariant produktowy stosowany przeciwko jej nawrotom. Zatem w komunikacji tegoż wariantu, Polpharma pokazuje wielokrotne zbliżanie się problemu – czyli opryszczki oraz jej skutecznie zdematerializowanie.  Heviran Comfort Max stosowany tylko 2 x dziennie zmniejsza ryzyko powrotu opryszczki nawet o 73%.

- Propozycja Serviceplan Health urzekła nas na etapie przetargu, a wyniki badań konsumenckich utwierdziły nas w przekonaniu, że ta historia to świetny wybór, który daje największy potencjał businessowy – komentuje Martyna Bartczak, Kierownik Kategorii Marketingowej, Polpharma.

Kampania została wyprodukowana przez dom produkcyjny Lemon, reżyseria Marek Cichy, postprodukcja Badi Badi.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764