logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serviceplan Health i Value Media w kampanii dla Maxon Active

  PR 26.04.2019, przeczytano 1139 razy
ilustracjastrzałka

Serviceplan Health, specjalizujący się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wygrał przetarg kreatywny i wspólnie z domem mediowym Value Media realizują kampanię klienta dla marki Maxon Active z grupy ADAMED . 23 kwietnia rozpoczęła się pierwsza wspólna kampania Serviceplan Health i Value Media, realizowana w ramach jednej grupy komunikacyjnej, Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serviceplan-health-i-value-media-w-kampanii-dla-maxon-active,382227,artykul.html

Koncept kreatywny oparty jest na idei: „Działaj na maxa”. Pozwala ona opowiedzieć o benefitach funkcjonalnych produktu i ich przełożeniu na benefity emocjonalne, co w konsekwencji przekłada się na dodanie pewności siebie mężczyznom cierpiącym na zaburzenia erekcji. W ramach kampanii powstał spot w 30”, 15”, BBS i KV.

Spoty emitowane są w telewizji wraz ze wsparciem na platformach VOD: ipla, player.pl oraz tvp.vod. Koncept kreatywny i scenariusze spotów przygotował na zlecenie Serviceplan Health zespół kreatywny Change Serviceplan. Za strategię komunikacji mediowej marki Maxon Active w telewizji oraz online, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Kampania, która rozpoczęła się 23 kwietnia, potrwa 5 tygodni, do 26 maja.

- Przedstawiliśmy Klientowi szczegółową analizę dotychczasowych działań, w tym model ekonometryczny oraz analizę działań konkurencji. Na tej podstawie oraz benchmarków do kampanii launch’ujących zarekomendowaliśmy strategię działań mediowych, uwzględniającą cele biznesowe Klienta. - mówi Agnieszka Pikuła, Communication Director Value Media

Kampania dla grupy ADAMED jest pierwszą wspólną, jaką Serviceplan Health i Value Media zrealizują w ramach jednej struktury, Group One. Serviceplan Health działa w Polsce w ramach grupy od kwietnia 2019 roku. To nowa międzynarodowa inicjatywa Serviceplan Health & Life - jednej z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych agencji reklamowych specjalizujących się w komunikacji farmaceutycznej w Niemczech, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku. Oprócz Niemiec grupa otwiera biura również we Francji, Włoszech, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Polsce i USA.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764