Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.
Serviceplan Health to nowa międzynarodowa inicjatywa Serviceplan Health & Life - jednej z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych agencji reklamowych specjalizujących się w komunikacji farmaceutycznej w Niemczech, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku. Oprócz Niemiec grupa otwiera biura również we Francji, Włoszech, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Polsce i USA.
Nowopowstałą strukturą zarządzać będzie Jolanta Mazurek, dotychczas Business Director w Change Serviceplan (Group One). Mazurek będzie także odpowiedzialna za międzynarodową koordynację działań całej grupy, obejmując stanowisko Global Business Director Serviceplan Health. W tej roli będzie raportować do Floriana Bernsdorfa - dyrektora zarządzającego Serviceplan Health Group.
Jolanta Mazurek ma 18-letnie doświadczenie w branży reklamowej. W tym czasie pracowała dla wielu klientów z rozmaitych kategorii, zarówno lokalnych jak i międzynarodowych, takich jak, m.in.: P&G, Nestle, Unilever, Wedel, CCC, LOT, Empik, Adamed, Polpharma czy USP Zdrowie.
- Wierzę, że Serviceplan Health przyniesie realne korzyści dla klientów - mówi Jola Mazurek. - Nasza filozofia House of Communication pozwala nam zgromadzić wszystkie niezbędne narzędzia i obszary kompetencji pod jednym dachem: inspirującą kreację, ekspercką wiedzę medyczną, szeroki know-how w realizacji kampanii on-line, a także efektywne planowanie mediów i sprawność produkcyjną (także in-house). Moją rolą będzie jak najlepszy wybór i dostosowanie zasobów Group One i Serviceplan Health Group do potrzeb klientów z szeroko rozumianej kategorii health - dodaje Mazurek.
- Jestem przekonany, że Jola pomoże nam też budować biznes w Europie i poza nią jako Global Business Director. Kiedy się poznaliśmy, byłem pod wielkim wrażeniem jej profesjonalizmu i energii - mówi Florian Bernsdorf. - Ponadto, posiada zarówno doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu regionalnym centrum (robiła to przez kilka lat dla P&G w Saatchi & Saatchi), jak i imponujące portfolio klientów farmaceutycznych z ostatnich lat - dodaje. - Jola pracowała między innymi dla Roche, Polpharmy, USP Zdrowie, Adamed , DOZ, Herbapol, Pharmena, Biofarm.
Źródło: Group One