logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serviceplan Health otwiera regionalny hub w Polsce

  PR 24.04.2019, przeczytano 786 razy

Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serviceplan-health-otwiera-regionalny-hub-w-polsce,382209,artykul.html

Serviceplan Health to nowa międzynarodowa inicjatywa Serviceplan Health & Life - jednej z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych agencji reklamowych specjalizujących się w komunikacji farmaceutycznej w Niemczech, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku. Oprócz Niemiec grupa otwiera biura również we Francji, Włoszech, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Polsce i USA.

Nowopowstałą strukturą zarządzać będzie Jolanta Mazurek, dotychczas Business Director w Change Serviceplan (Group One). Mazurek będzie także odpowiedzialna za międzynarodową koordynację działań całej grupy, obejmując stanowisko Global Business Director Serviceplan Health. W tej roli będzie raportować do Floriana Bernsdorfa - dyrektora zarządzającego Serviceplan Health Group.

Jolanta Mazurek ma 18-letnie doświadczenie w branży reklamowej. W tym czasie pracowała dla wielu klientów z rozmaitych kategorii, zarówno lokalnych jak i międzynarodowych, takich jak, m.in.: P&G, Nestle, Unilever, Wedel, CCC, LOT, Empik, Adamed, Polpharma czy USP Zdrowie.

- Wierzę, że Serviceplan Health przyniesie realne korzyści dla klientów - mówi Jola Mazurek. - Nasza filozofia House of Communication pozwala nam zgromadzić wszystkie niezbędne narzędzia i obszary kompetencji pod jednym dachem: inspirującą kreację, ekspercką wiedzę medyczną, szeroki know-how w realizacji kampanii on-line, a także efektywne planowanie mediów i sprawność produkcyjną (także in-house). Moją rolą będzie jak najlepszy wybór i dostosowanie zasobów Group One i Serviceplan Health Group do potrzeb klientów z szeroko rozumianej kategorii health - dodaje Mazurek.

- Jestem przekonany, że Jola pomoże nam też budować biznes w Europie i poza nią jako Global Business Director. Kiedy się poznaliśmy, byłem pod wielkim wrażeniem jej profesjonalizmu i energii - mówi Florian Bernsdorf. - Ponadto, posiada zarówno doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu regionalnym centrum (robiła to przez kilka lat dla P&G w Saatchi & Saatchi), jak i imponujące portfolio klientów farmaceutycznych z ostatnich lat - dodaje. - Jola pracowała między innymi dla Roche, Polpharmy, USP Zdrowie, Adamed , DOZ, Herbapol, Pharmena, Biofarm.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764