logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serviceplan Health otwiera regionalny hub w Polsce

  PR 24.04.2019, przeczytano 777 razy

Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serviceplan-health-otwiera-regionalny-hub-w-polsce,382209,artykul.html

Serviceplan Health to nowa międzynarodowa inicjatywa Serviceplan Health & Life - jednej z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych agencji reklamowych specjalizujących się w komunikacji farmaceutycznej w Niemczech, z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku. Oprócz Niemiec grupa otwiera biura również we Francji, Włoszech, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Polsce i USA.

Nowopowstałą strukturą zarządzać będzie Jolanta Mazurek, dotychczas Business Director w Change Serviceplan (Group One). Mazurek będzie także odpowiedzialna za międzynarodową koordynację działań całej grupy, obejmując stanowisko Global Business Director Serviceplan Health. W tej roli będzie raportować do Floriana Bernsdorfa - dyrektora zarządzającego Serviceplan Health Group.

Jolanta Mazurek ma 18-letnie doświadczenie w branży reklamowej. W tym czasie pracowała dla wielu klientów z rozmaitych kategorii, zarówno lokalnych jak i międzynarodowych, takich jak, m.in.: P&G, Nestle, Unilever, Wedel, CCC, LOT, Empik, Adamed, Polpharma czy USP Zdrowie.

- Wierzę, że Serviceplan Health przyniesie realne korzyści dla klientów - mówi Jola Mazurek. - Nasza filozofia House of Communication pozwala nam zgromadzić wszystkie niezbędne narzędzia i obszary kompetencji pod jednym dachem: inspirującą kreację, ekspercką wiedzę medyczną, szeroki know-how w realizacji kampanii on-line, a także efektywne planowanie mediów i sprawność produkcyjną (także in-house). Moją rolą będzie jak najlepszy wybór i dostosowanie zasobów Group One i Serviceplan Health Group do potrzeb klientów z szeroko rozumianej kategorii health - dodaje Mazurek.

- Jestem przekonany, że Jola pomoże nam też budować biznes w Europie i poza nią jako Global Business Director. Kiedy się poznaliśmy, byłem pod wielkim wrażeniem jej profesjonalizmu i energii - mówi Florian Bernsdorf. - Ponadto, posiada zarówno doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu regionalnym centrum (robiła to przez kilka lat dla P&G w Saatchi & Saatchi), jak i imponujące portfolio klientów farmaceutycznych z ostatnich lat - dodaje. - Jola pracowała między innymi dla Roche, Polpharmy, USP Zdrowie, Adamed , DOZ, Herbapol, Pharmena, Biofarm.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764