logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Serviceplan Health wygrywa przetarg Bausch Health

  PR 02.10.2020, przeczytano 1176 razy
ilustracja

Serviceplan Health (Group One) wygrał przetarg na realizację kampanii promującej nowy produkt marki 4Flex z portfolio Bausch Health Polska. Kampania startuje 5 października br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-serviceplan-health-wygrywa-przetarg-bausch-health,388617,artykul.html

Serviceplan Health, multidyscyplinarny zespół specjalizujący się w obsłudze klientów z kategorii pharma & health, przygotował komunikację kampanii launchującej 4Flex PureGel - nowy produkt w portfolio 4Flex.

4Flex PureGel to lek w żelu, dedykowany pacjentom ze stanami zapalnymi stawów, którym doskwiera ostry i palący ból. Na podstawie tego insightu została opracowana koncepcja kreatywna spotu reklamowego 30” i 15”, który będzie emitowany w telewizji i internecie.

Kreację spotu przygotował team kreatywny z Change Serviceplan, reżyserem jest Bartek Cierlica, produkcją materiału zajęło się studio Papaya a za postprodukcję odpowiada kolektyw Lunapark.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764