W wyniku przetargu Polpharma wybrała Serviceplan Health/Change Serviceplan do stworzenia komunikacji dla nowości produktowej – Herviran Comfort Max.
Od kilku lat Heviran wykorzystuje w swojej komunikacji Lady Opryszczkę, tak też jest w najnowszej odsłonie, w której widzimy „Wielki powrót Opryszczki”. Pojawia się ona jako upadła gwiazda, próbująca dostać się do klubu, a na jej drodze staje niezwyciężony produkt – Heviran Comfort Max.
- Propozycja Serviceplan Health bardzo dobrze odzwierciedlała strategię przedstawioną w briefie a zdaniem konsumentów daje największy potencjał businessowy – mówi Agnieszka Sitek, Senior Brand Manager, Polpharma.
Heviran Comfort Max to lek, który zapobiega nawrotom opryszczki. Stosowany tylko 2 x dziennie zmniejsza ryzyko powrotu opryszczki nawet o 73%.
Kampania została wyprodukowana przez Watchout studio, reżyseria Martyna Iwańska, postprodukcja Badi Badi.
Źródło: Serviceplan Health