logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serviceplan Health wygrywa przetarg Polpharmy na kampanię reklamową

  PR 06.07.2021, przeczytano 1338 razy
ilustracja

W wyniku przetargu Polpharma wybrała Serviceplan Health/Change Serviceplan do stworzenia komunikacji dla nowości produktowej – Herviran Comfort Max.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serviceplan-health-wygrywa-przetarg-polpharmy-na-kampanie-reklamowa,392162,artykul.html

Od kilku lat Heviran wykorzystuje w swojej komunikacji Lady Opryszczkę, tak też jest w najnowszej odsłonie, w której widzimy „Wielki powrót Opryszczki”. Pojawia się ona jako upadła gwiazda, próbująca dostać się do klubu, a na jej drodze staje niezwyciężony produkt – Heviran Comfort Max.

- Propozycja Serviceplan Health bardzo dobrze odzwierciedlała strategię przedstawioną w briefie a zdaniem konsumentów daje największy potencjał businessowy – mówi Agnieszka Sitek, Senior Brand Manager, Polpharma.

Heviran Comfort Max to lek, który zapobiega nawrotom opryszczki. Stosowany tylko 2 x dziennie zmniejsza ryzyko powrotu opryszczki nawet o 73%.

Kampania została wyprodukowana przez Watchout studio, reżyseria Martyna Iwańska, postprodukcja Badi Badi.

Źródło: Serviceplan Health

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764