logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwersms.pl grał bardzo głośno dla WOŚP

  PR 17.01.2017, przeczytano 561 razy
ilustracjastrzałka

Choć oficjalnie 25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dobiegł końca, związane z nim emocje jeszcze nie opadły, a działania nie dobiegły końca. Dla WOŚP, jeszcze do środy 18 stycznia, na pewno gra SerwerSMS.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwersms.pl-gral-bardzo-glosno-dla-wosp,31119,artykul.html

SerwerSMS.pl po raz kolejny aktywnie uczestniczył w działaniach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, służąc Fundacji swoim wsparciem technologicznym. W tym roku, podczas jubileuszowego, 25. już Finału, włączył się w to wydarzenie na znacznie większą skalę niż w latach ubiegłych.

Platforma SerwerSMS.pl nie tylko zadbała o dwukierunkową komunikację podczas Finału pomiędzy Fundacją a Sztabami, a także pomiędzy Sztabami i Wolontariuszami, ale także została oficjalnym integratorem usługi współpracującym ze wszystkim polskimi Operatorami telefonii komórkowej, dostarczając na potrzeby akcji usługę SMS Premium i dbając o jej prawidłowe działanie. Za pośrednictwem SMS Premium można było wspierać WOŚP już na chwilę przed wielkim Finałem i można to jeszcze robić kilka dni po nim - do środy 18 stycznia. Wystarczy wysłać SMS o treści SERCE na numer 75 565 o wartości 5 zł netto (6,15 z VAT), a całość kwoty zasili konto Fundacji.

Chętnych do pomocy nie brakuje i liczba zebranych pieniążków dynamicznie rośnie. Tylko do niedzieli dzięki SMS-om zebrano ponad 2,5 mln zł, we wtorek w południe na koncie było już 2,7 mln zł, a jak wygląda sytuacja w chwili obecnej można na bieżąco sprawdzać na dedykowanej stronie - www.smsnawosp.serwersms.pl. Ponieważ zbiórka ciągle trwa, SerwerSMS.pl zachęca do pomocy – w ten sposób wszyscy darczyńcy przyczynią się do kolejnego rekordu jaki zostanie ustanowiony na rzecz pomocy innym.

Poza SMS-owym wsparciem SerwerSMS.pl przeznaczył również na aukcję WOŚP kilka wyjątkowych przedmiotów: elegancką filiżankę oraz dwa pluszowe Misie, Karolinkę i Karola – wszystkie z podpisami Jurka Owsiaka. Łączny dochód z licytacji gadżetów, w kwocie 2 148 zł, również w całości został przeznaczony na cel tegorocznego Finału - potrzeby najmłodszych i seniorów.

Źródło: SerwerSMS.pl

www.serwersms.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764