logo
WIADOMOŚCI

Serwersms.pl ponownie z WOŚP podczas jubileuszowego Finału

Mateusz Zawiślak  PR 10.01.2017, przeczytano 447 razy
ilustracjastrzałka

Pod wieloma względami to będzie wyjątkowy finał. Nowa telewizja, nowa formuła, ale ciągle ta sama Orkiestra pomagająca wszystkim, którzy tego potrzebują. W tym roku SerwerSMS.pl, wzorem lat ubiegłych, również wesprze Wielką Orkiestrę, jednakże w jeszcze bardziej poszerzonym zakresie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwersms.pl-ponownie-z-wosp-podczas-jubileuszowego-finalu,31045,artykul.html

24. edycja WOŚP obfitowała w wiele emocji i przyniosła kolejny rekord uzbieranej sumy, przeznaczonej na pomoc najstarszym i najmłodszym obywatelom. Dla SerwerSMS.pl było to również wyjątkowe wydarzenie, ponieważ współpraca pomiędzy Fundacją została rozszerzona. W roku ubiegłym włączona została dodatkowa funkcja pozwalająca na komunikację dwukierunkową pomiędzy Fundacją a Sztabami, a także pomiędzy Sztabami i Wolontariuszami. Wszyscy mogli na bieżąco informować się o bieżącej sytuacji. Centrala WOŚP za pomocą jednego kliknięcia przekazywała wszystkim Sztabom wiadomości o zmianach, dodatkowych informacjach, a te z kolei mogły na nie odpisywać. Co ważne, wszystkie pojedyncze odpowiedzi widoczne były na Platformie SerwerSMS.pl, co ułatwiało wgląd w każdą z nadesłanych. Identycznie komunikacja wyglądała pomiędzy Sztabami a Wolontariuszami. Ci pierwsi wysyłali wiadomości organizacyjne, drudzy zaś mogli na nie odpisywać informując o zbiórkach, ewentualnych problemach itd.

- Za sprawą SerwerSMS.pl już od kilku lat możemy przypominać sztabom o zbliżających się, ważnych terminach, dzięki czemu zapracowani szefowie sztabów na bieżąco dostają wszystkie najważniejsze informacje ułatwiające im pracę. SMS to też bardzo szybka i jednocześnie osobista forma podziękowania im za ich pracę, którą wykonują na naszą rzecz. Za pomocą wiadomości tekstowych komunikujemy się także z naszymi wolontariuszami – dbamy o ich bezpieczeństwo, informujemy o nagłych załamaniach pogody, przypominamy o ciepłych napojach, czy tak potrzebnym w tym dniu uśmiechu. Po rozliczeniu wysyłamy im informację o kwocie, którą zebrali i jeszcze raz bardzo dziękujemy za ich zaangażowanie.  – opowiada Mariusz Przybylski, koordynator działu Sztabów w Fundacji WOŚP.

Taka dwukierunkowa komunikacja poprawiła wszystkim komfort pracy, co także ułatwiło i przyspieszyło zbieranie danych o zebranych kwotach, a czego wynikiem były na bieżąco aktualizowanie i przekazywane mediom informacje na temat sumy zgromadzonych środków.

- Logowanie się do systemu zdecydowanie ułatwia pozyskiwanie informacji na bieżąco. Nie ma porównania do funkcjonującego jeszcze kilka lata temu systemu odczytywania poszczególnych smsów, które przychodziły tradycyjną metodą na wskazany przez nas numer. Nowy system jest o wiele bardziej czytelny, przyjazny w użytkowaniu i zdecydowanie mniej czasochłonny. Aktualizacji kwoty możemy dokonywać w zasadzie w czasie rzeczywistym. – mówi Dorota Pilarska, księgowa Fundacji WOŚP.

W tym roku współpraca pomiędzy WOŚP, a SerwerSMS.pl jeszcze bardziej się zacieśniła i rozszerzyła o obsługę SMS-ów typu Premium.

- SMS-y Premium to wiadomości o podwyższonym koszcie, co oznacza, że osoba wysyłająca SMS-a na taki numer, świadomie decyduje się na większą opłatę za wiadomość. W tym roku to właśnie SerwerSMS.pl jest swego rodzaju integratorem, który we współpracy ze wszystkimi polskimi Operatorami telefonii komórkowej, będzie piastował pieczę nad prawidłowym działaniem systemu SMS-ów typu Premium podczas 25. Finału WOŚP. Jest to niezwykle odpowiedzialne zadanie, bowiem co roku gro ludzi właśnie w ten sposób, nie mając innej możliwości, wspiera finansowo Wielką Orkiestrę. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że zarówno wszyscy Operatorzy, jak i SerwerSMS.pl, zrzekają się swoich prowizji wynikających z wysyłki tego typu SMS-ów. Całość kwoty (poza VAT-em, który jest podatkiem na rzecz Państwa) przekazana zostaje na konto WOŚP – wyjaśnia Edyta Godziek, Content Marketing Manager SerwerSMS.pl. - Dodatkowo, ilość środków, jakie zostaną pozyskane tą drogą, będzie można na bieżąco śledzić na specjalnie przygotowanej do tego podstronie www.smsnawosp.serwersms.pl - dodaje.

W tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra 15 stycznia na rzecz ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom.

Źródło: SerwerSMS.pl

www.serwersms.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 51 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone