logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis Dziendobry.tvn.pl trzecim najpopularniejszym serwisem kobiecym w Polsce

  PR 09.07.2021, przeczytano 531 razy
ilustracjastrzałka

Dziendobry.tvn.pl to serwis o kobietach i dla kobiet. W maju liczba realnych użytkowników w badaniu Mediapanelu przekroczyła 4 miliony, o 13% więcej względem poprzedniego miesiąca.  W czerwcu liczba ta wyniosła już ponad 4,5 miliona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-dziendobry.tvn.pl-trzecim-najpopularniejszym-serwisem-kobiecym-w-polsce,392221,artykul.html

TVN rozwija zasięg serwisów internetowych. Dzięki poszerzeniu swojej oferty dziendobry.tvn.pl znajduje się wśród najpopularniejszych serwisów w kategorii serwisy kobiece w Polsce. To miejsce wypełnione jakościowymi treściami. Nie brakuje tu cennych informacji o zdrowiu, związkach, relacjach, ale też rozrywki.

W maju liczba realnych użytkowników serwisu w badaniu Mediapanelu wyniosła ponad 4 miliony, w czerwcu ponad 4,5 miliona. W rankingu domen i serwisów dziendobry.tvn.pl zajmuje 3. miejsce i konkuruje z największymi serwisami kobiecymi w Polsce. W ciągu pół roku liczba odsłon wzrosła o niemal połowę (o 46%) i utrzymuje się na poziomie ponad 13 milionów.

- Serwis DDTVN.pl to nie tylko digitalowe rozszerzenie porannego pasma telewizji śniadaniowej. Podążamy za tematami z anteny, ale też tworzymy własne, śledząc zainteresowania odbiorców i najnowsze trendy. Dzięki temu silny i rozpoznawalny w Polsce brand ma swoją prawdziwą emanację online, z pełnym zrozumieniem internetu i dla internautek. Wynik czerwca to efekt doboru tematów do online, współpracy z anteną, innowacyjnego podejścia do wideo w internecie, autorskich cykli i, jak zwykle, słuchania naszego użytkownika. Właśnie dlatego na przestrzeni pół roku zanotowaliśmy drugą największą dynamikę wzrostu RU wśród serwisów kobiecych obecnych w Mediapanelu. - Anna Gumkowska, dyrektor działu news i lifestyle w TVN Grupa Discovery

- Stawiamy na jakościowe treści, nie publikujemy plotek. Wszystkie informacje potwierdzamy u źródła. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi użytkowniczkami na Facebooku (730 tys. fanów), Instagramie (390 tys. followersów), TikToku (176 tys. obserwujących). Wierzymy w autorski kontent. Nie boimy się  eksperymentów - Aleksandra Pietrzak-Przeorska, redaktor naczelna serwisów lifestyle w TVN Grupa Discovery.

W ramach autorskich treści w cyklu „Rozmowy na dziendobry.tvn.pl” obejrzeć można wywiady i reportaże wideo o gwiazdach. Świat mody przybliżają rozmowy z postaciami branży fashion w cyklu „Moda na spacer”. Wyjątkowe kobiety to bohaterki cyklu „Siła jest kobietą”. Każda z nich opowiada inną historię, jednak łączy je to z jak niezwykłą siła pokonują przeciwności dnia codziennego. Z myślą o miłośnikach literatury powstał cykl „Książka na dzień dobry”. To nie tylko recenzje, ale przede wszystkim inspirujące spotkania z autorami.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe redaktorki naczelne w serwisach lifestyle’owych Gazeta.pl
Zuzanna Ałdycka pracuje w Agorze od 2012 r., a od 2018 związana jest z serwisem eDziecko.pl. W nowej roli chce zmieniać oblicze parentingu w polskim internecie, dostarczając rodzicom zarówno wiedzy, jak i rozrywki. Kierując redakcją eDziecko.pl, będzie wdrażała efektywny model pracy nad contentem, gwarantujący wzrost zasięgu oraz budowanie skutecznej...
Rozegrane w miniony weekend konkursy lotów narciarskich w Bad Mitterndorf przyciągnęły do TVN i Eurosportu 1 ponad 7,5 mln widzów. Oba kanały w trakcie transmisji były najchętniej oglądanymi antenami w Polsce – TVN na całym rynku, a Eurosport 1 wśród stacji płatnych.
Nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764