logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis Dziendobry.tvn.pl trzecim najpopularniejszym serwisem kobiecym w Polsce

  PR 09.07.2021, przeczytano 668 razy
ilustracjastrzałka

Dziendobry.tvn.pl to serwis o kobietach i dla kobiet. W maju liczba realnych użytkowników w badaniu Mediapanelu przekroczyła 4 miliony, o 13% więcej względem poprzedniego miesiąca.  W czerwcu liczba ta wyniosła już ponad 4,5 miliona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-dziendobry.tvn.pl-trzecim-najpopularniejszym-serwisem-kobiecym-w-polsce,392221,artykul.html

TVN rozwija zasięg serwisów internetowych. Dzięki poszerzeniu swojej oferty dziendobry.tvn.pl znajduje się wśród najpopularniejszych serwisów w kategorii serwisy kobiece w Polsce. To miejsce wypełnione jakościowymi treściami. Nie brakuje tu cennych informacji o zdrowiu, związkach, relacjach, ale też rozrywki.

W maju liczba realnych użytkowników serwisu w badaniu Mediapanelu wyniosła ponad 4 miliony, w czerwcu ponad 4,5 miliona. W rankingu domen i serwisów dziendobry.tvn.pl zajmuje 3. miejsce i konkuruje z największymi serwisami kobiecymi w Polsce. W ciągu pół roku liczba odsłon wzrosła o niemal połowę (o 46%) i utrzymuje się na poziomie ponad 13 milionów.

- Serwis DDTVN.pl to nie tylko digitalowe rozszerzenie porannego pasma telewizji śniadaniowej. Podążamy za tematami z anteny, ale też tworzymy własne, śledząc zainteresowania odbiorców i najnowsze trendy. Dzięki temu silny i rozpoznawalny w Polsce brand ma swoją prawdziwą emanację online, z pełnym zrozumieniem internetu i dla internautek. Wynik czerwca to efekt doboru tematów do online, współpracy z anteną, innowacyjnego podejścia do wideo w internecie, autorskich cykli i, jak zwykle, słuchania naszego użytkownika. Właśnie dlatego na przestrzeni pół roku zanotowaliśmy drugą największą dynamikę wzrostu RU wśród serwisów kobiecych obecnych w Mediapanelu. - Anna Gumkowska, dyrektor działu news i lifestyle w TVN Grupa Discovery

- Stawiamy na jakościowe treści, nie publikujemy plotek. Wszystkie informacje potwierdzamy u źródła. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi użytkowniczkami na Facebooku (730 tys. fanów), Instagramie (390 tys. followersów), TikToku (176 tys. obserwujących). Wierzymy w autorski kontent. Nie boimy się  eksperymentów - Aleksandra Pietrzak-Przeorska, redaktor naczelna serwisów lifestyle w TVN Grupa Discovery.

W ramach autorskich treści w cyklu „Rozmowy na dziendobry.tvn.pl” obejrzeć można wywiady i reportaże wideo o gwiazdach. Świat mody przybliżają rozmowy z postaciami branży fashion w cyklu „Moda na spacer”. Wyjątkowe kobiety to bohaterki cyklu „Siła jest kobietą”. Każda z nich opowiada inną historię, jednak łączy je to z jak niezwykłą siła pokonują przeciwności dnia codziennego. Z myślą o miłośnikach literatury powstał cykl „Książka na dzień dobry”. To nie tylko recenzje, ale przede wszystkim inspirujące spotkania z autorami.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764