logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis Dziendobry.tvn.pl trzecim najpopularniejszym serwisem kobiecym w Polsce

  PR 09.07.2021, przeczytano 240 razy
ilustracjastrzałka

Dziendobry.tvn.pl to serwis o kobietach i dla kobiet. W maju liczba realnych użytkowników w badaniu Mediapanelu przekroczyła 4 miliony, o 13% więcej względem poprzedniego miesiąca.  W czerwcu liczba ta wyniosła już ponad 4,5 miliona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-dziendobry.tvn.pl-trzecim-najpopularniejszym-serwisem-kobiecym-w-polsce,392221,artykul.html

TVN rozwija zasięg serwisów internetowych. Dzięki poszerzeniu swojej oferty dziendobry.tvn.pl znajduje się wśród najpopularniejszych serwisów w kategorii serwisy kobiece w Polsce. To miejsce wypełnione jakościowymi treściami. Nie brakuje tu cennych informacji o zdrowiu, związkach, relacjach, ale też rozrywki.

W maju liczba realnych użytkowników serwisu w badaniu Mediapanelu wyniosła ponad 4 miliony, w czerwcu ponad 4,5 miliona. W rankingu domen i serwisów dziendobry.tvn.pl zajmuje 3. miejsce i konkuruje z największymi serwisami kobiecymi w Polsce. W ciągu pół roku liczba odsłon wzrosła o niemal połowę (o 46%) i utrzymuje się na poziomie ponad 13 milionów.

- Serwis DDTVN.pl to nie tylko digitalowe rozszerzenie porannego pasma telewizji śniadaniowej. Podążamy za tematami z anteny, ale też tworzymy własne, śledząc zainteresowania odbiorców i najnowsze trendy. Dzięki temu silny i rozpoznawalny w Polsce brand ma swoją prawdziwą emanację online, z pełnym zrozumieniem internetu i dla internautek. Wynik czerwca to efekt doboru tematów do online, współpracy z anteną, innowacyjnego podejścia do wideo w internecie, autorskich cykli i, jak zwykle, słuchania naszego użytkownika. Właśnie dlatego na przestrzeni pół roku zanotowaliśmy drugą największą dynamikę wzrostu RU wśród serwisów kobiecych obecnych w Mediapanelu. - Anna Gumkowska, dyrektor działu news i lifestyle w TVN Grupa Discovery

- Stawiamy na jakościowe treści, nie publikujemy plotek. Wszystkie informacje potwierdzamy u źródła. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi użytkowniczkami na Facebooku (730 tys. fanów), Instagramie (390 tys. followersów), TikToku (176 tys. obserwujących). Wierzymy w autorski kontent. Nie boimy się  eksperymentów - Aleksandra Pietrzak-Przeorska, redaktor naczelna serwisów lifestyle w TVN Grupa Discovery.

W ramach autorskich treści w cyklu „Rozmowy na dziendobry.tvn.pl” obejrzeć można wywiady i reportaże wideo o gwiazdach. Świat mody przybliżają rozmowy z postaciami branży fashion w cyklu „Moda na spacer”. Wyjątkowe kobiety to bohaterki cyklu „Siła jest kobietą”. Każda z nich opowiada inną historię, jednak łączy je to z jak niezwykłą siła pokonują przeciwności dnia codziennego. Z myślą o miłośnikach literatury powstał cykl „Książka na dzień dobry”. To nie tylko recenzje, ale przede wszystkim inspirujące spotkania z autorami.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok i Papaya Young Creators podejmują współpracę przy tegorocznej edycji. W jej ramach, pod hasłem Creative Playground by TikTok, powstaną dwie nowe kategorie, w tym – po raz pierwszy a historii konkursu – kategoria otwarta.
Leroy Merlin partnerem Kanału Sportowego
Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin zdecydowała się rozpocząć współpracę z największym medium sportowym na YouTube, Kanałem Sportowym. Wspólne działania potrwają przez cały rok, począwszy od końca stycznia.
Podczas minionego weekendu Eurosport 1 był zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów sportowych w Polsce, a w trakcie transmisji Pucharu Świata w Zakopanem także najchętniej oglądaną płatną anteną w kraju i drugą wśród wszystkich kanałów. Wysoką oglądalnością cieszyły się również relacje na żywo z dwóch pierwszych...
„Gazeta Wyborcza” kolejny raz włącza się w działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zespół dziennika wraz z Wydawnictwem Agora i załogą drukarni Agory w Warszawie przygotował wyjątkowe aukcje internetowe - dochód z nich w całości zasili cel akcji, czyli wsparcie okulistyki dziecięcej. Oprócz tego w sieci dostępna jest eSkarbonka...
Już piąty rok Onet gra razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Jako patron medialny 30. Finału WOŚP nie tylko będzie informować na swoich łamach o jego przebiegu i wszelkich wydarzeniach z nim powiązanych, transmitować koncerty i prowadzić relacje na żywo, ale aktywnie włączy się również w zbiórkę pieniędzy na zakup sprzętu medycznego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764