logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis dziendobry.tvn.pl w nowej odsłonie

  PR 10.09.2021, przeczytano 331 razy
ilustracjastrzałka

Dziendobry.tvn.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów kobiecych w Polsce. Z myślą o użytkownikach na początku września serwis zyskał nowoczesny wygląd, większą przejrzystość i lepszą ekspozycję treści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-dziendobry.tvn.pl-w-nowej-odslonie,392952,artykul.html

Serwis dla kobiet www.dziendobry.tvn.pl (TVN Grupa Discovery) skupia wokół siebie już ponad 5 milionów użytkowników, a liczba ta rośnie z miesiąca na miesiąc. W sierpniu to rekordowy wynik 5,2 miliona realnych użytkowników. Aby sprostać wymaganiom coraz większej grupy odbiorców, w pierwszych dniach września cały serwis zyskał nową szatę graficzną i układ treści.

- Teraz dotarcie do interesujących artykułów i materiałów wideo jest jeszcze łatwiejsze. Większe zdjęcia, nowoczesny layout, przejrzystość, silniejsza ekspozycja wideo. Myśleliśmy zwłaszcza o naszych użytkowniczkach, które w znacznej przewadze korzystają ze strony na urządzeniach mobilnych. Relaunch dziendobry.tvn.pl to nie tylko ukłon w stronę naszego odbiorcy, lecz także reklamodawcy. W serwisie pojawią się nowe produkty reklamowe stworzone przez Biuro Reklamy, np. natywne „Dobry dzień z marką X - Anna Gumkowska, dyrektor działu news i lifestyle w TVN Grupa Discovery.

W odświeżonym serwisie użytkownik z łatwością znajdzie porady, inspiracje, wywiady, a także fragmenty telewizyjnego programu „Dzień Dobry TVN”. Nowa odsłona dziendobry.tvn.pl to również lepsza ekspozycja autorskich materiałów redakcji internetowej, zebranych w cykle dostępne tylko online jak „Siła jest kobietą”, „Moda na spacer” czy „Inspirujące kobiety” (realizowane we współpracy z TVN Style).

- Zależy nam, aby być blisko naszych czytelniczek, odpowiadać na ich pytania i potrzeby. Cieszy mnie, że coraz więcej z nich pisze do nas, dzieli się radościami i sukcesami. Kobiety zgłaszają tematy, o których chciałyby przeczytać w serwisie. Opowiadają nam swoje historie, również te trudne, aby zainspirować innych  do działania. - Aleksandra Pietrzak-Przeorska, redaktor naczelna serwisów lifestyle w TVN Grupa Discovery.

W nowym serwisie pojawiły się również nowe sekcje tematyczne, np. cieszące się ogromną popularnością przepisy kulinarne gości gotujących na żywo w studiu „Dzień Dobry TVN”. Nie brakuje też mody i urody, lifestyle’owych newsów, horoskopów i zawsze aktualnej prognozy pogody.

Serwis dziendobry.tvn.pl zadebiutował w badaniu Mediapanel w grudniu 2020 roku z wynikiem 3,7 mln realnych użytkowników. Z każdym miesiącem liczba użytkowników rośnie – w sierpniu przekroczyła 5 mln, dzięki czemu serwis znalazł się w pierwszej trójce największych serwisów dla kobiet w Polsce.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Walas i Natalia Kurczak awansują w dziale Lifestyle Gazeta.pl
Od 1 października br. Ewa Walas jest redaktorką naczelną działu Lifestyle Gazeta.pl, a Natalia Kurczak, która do tej pory nadzorowała pracę serwisów Kobieta.Gazeta.pl i Podroze.Gazeta.pl, odpowiada także za redakcję Zdrowie.Gazeta.pl.
W sobotę zakończył się sezon Speedway Grand Prix po raz pierwszy transmitowany w całości na platformach i kanałach TVN Warner Bros. Discovery. Walka o mistrzostwo świata na żużlu w cyklach SGP, SGP2 oraz SGP3 – organizowana po raz pierwszy przez Discovery Sports Events – przyciągnęła ponad 4 miliony widzów.
Wystartowała usługa Empik Ads
Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla Partnerów w swoim środowisku online. Empik Ads umożliwia Sprzedawcom, Dostawcom, Producentom i Agencjom prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na Empik.com w dwóch opcjach: Produkt sponsorowany oraz Marka sponsorowana. Opłata jest pobierana w modelu CPC (cost per click) a reklamodawca może...
Do agencji WE!RE FANTASY specjalizującej się w gaming influencer marketingu na stanowisko Head of Agency dołącza Radosław Kwiatkowski.
Platforma radiowa RMF Classic+ udostępniła subskrybentom i subskrybentkom Stacje+, czyli siedem tematycznych kanałów internetowych. Poświęcone są one soundtrackom z najbardziej znanych cykli filmowych, takich jak „Władca Pierścieni”, „Harry Potter” czy „Piraci z Karaibów”, są też stacje z muzyką kojącą oraz z wyborem utworów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764