logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis dziendobry.tvn.pl w nowej odsłonie

  PR 10.09.2021, przeczytano 197 razy
ilustracjastrzałka

Dziendobry.tvn.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów kobiecych w Polsce. Z myślą o użytkownikach na początku września serwis zyskał nowoczesny wygląd, większą przejrzystość i lepszą ekspozycję treści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-dziendobry.tvn.pl-w-nowej-odslonie,392952,artykul.html

Serwis dla kobiet www.dziendobry.tvn.pl (TVN Grupa Discovery) skupia wokół siebie już ponad 5 milionów użytkowników, a liczba ta rośnie z miesiąca na miesiąc. W sierpniu to rekordowy wynik 5,2 miliona realnych użytkowników. Aby sprostać wymaganiom coraz większej grupy odbiorców, w pierwszych dniach września cały serwis zyskał nową szatę graficzną i układ treści.

- Teraz dotarcie do interesujących artykułów i materiałów wideo jest jeszcze łatwiejsze. Większe zdjęcia, nowoczesny layout, przejrzystość, silniejsza ekspozycja wideo. Myśleliśmy zwłaszcza o naszych użytkowniczkach, które w znacznej przewadze korzystają ze strony na urządzeniach mobilnych. Relaunch dziendobry.tvn.pl to nie tylko ukłon w stronę naszego odbiorcy, lecz także reklamodawcy. W serwisie pojawią się nowe produkty reklamowe stworzone przez Biuro Reklamy, np. natywne „Dobry dzień z marką X - Anna Gumkowska, dyrektor działu news i lifestyle w TVN Grupa Discovery.

W odświeżonym serwisie użytkownik z łatwością znajdzie porady, inspiracje, wywiady, a także fragmenty telewizyjnego programu „Dzień Dobry TVN”. Nowa odsłona dziendobry.tvn.pl to również lepsza ekspozycja autorskich materiałów redakcji internetowej, zebranych w cykle dostępne tylko online jak „Siła jest kobietą”, „Moda na spacer” czy „Inspirujące kobiety” (realizowane we współpracy z TVN Style).

- Zależy nam, aby być blisko naszych czytelniczek, odpowiadać na ich pytania i potrzeby. Cieszy mnie, że coraz więcej z nich pisze do nas, dzieli się radościami i sukcesami. Kobiety zgłaszają tematy, o których chciałyby przeczytać w serwisie. Opowiadają nam swoje historie, również te trudne, aby zainspirować innych  do działania. - Aleksandra Pietrzak-Przeorska, redaktor naczelna serwisów lifestyle w TVN Grupa Discovery.

W nowym serwisie pojawiły się również nowe sekcje tematyczne, np. cieszące się ogromną popularnością przepisy kulinarne gości gotujących na żywo w studiu „Dzień Dobry TVN”. Nie brakuje też mody i urody, lifestyle’owych newsów, horoskopów i zawsze aktualnej prognozy pogody.

Serwis dziendobry.tvn.pl zadebiutował w badaniu Mediapanel w grudniu 2020 roku z wynikiem 3,7 mln realnych użytkowników. Z każdym miesiącem liczba użytkowników rośnie – w sierpniu przekroczyła 5 mln, dzięki czemu serwis znalazł się w pierwszej trójce największych serwisów dla kobiet w Polsce.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Puzynowicz dyrektorem sprzedaży w Grupie Hrlink
We wrześniu 2021 r. Mariusz Puzynowicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży Grupy HRlink. W ramach swoich obowiązków nadzoruje działania sprzedażowe i marketingowe marek HRlink i Goldenline.
Już w najbliższy piątek, 24 września br. na łamach warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” rozpocznie się nowy cykl redakcyjny pt. „Jak mieszkasz, Warszawo”. Artykuły poświęcone tematyce mieszkaniowej, nowym zjawiskom oraz trendom specyficznym dla stolicy publikowane będą w każdy piątek oraz poniedziałek w „Gazecie Stołecznej” oraz w serwisie...
Od pół roku reżim Aleksandra Łukaszenki więzi Andrzeja Poczobuta, dziennikarza „Gazety Wyborczej" i działacza Związku Polaków na Białorusi. By oddać mu hołd, w sobotę, 25 września 2021 r. o 20:30 jego wizerunek zostanie wyświetlony na warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Redakcja „Wyborczej" zaprasza wszystkich do przyjścia do centrum stolicy i...
Portal WP najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia 2021
Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita...
P4 Sp. z o.o. („P4”), będąca częścią Grupy iliad („iliad”), podpisała 22 września Umowę Sprzedaży i Nabycia dotyczącą 100% udziałów w UPC Polska Sp. z o.o. („UPC”) z UPC Poland Holding B.V., będącą częścią Liberty Global plc, za kwotę 7 mld zł. Transakcja podlega teraz zgodzie regulacyjnej Komisji Europejskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764